關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?
樓主: Macusmama
go

如果小一(2/6)派唔到,點算呢? [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
61#
發表於 07-5-26 10:31 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

放榜前

angel朋友 寫道:
各位媽咪

請問幼稚園校長推薦信幾時問校長取?
放榜前? 放榜後?

thank a lot

angel 朋友

Rank: 3Rank: 3


262
62#
發表於 07-5-27 14:02 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

Hello, 雪文

我都係 48綱, 可以 pm or send to my emial address [email protected] 資料比我嗎?

Thank you!

Annie

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
63#
發表於 07-5-27 20:56 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

iloveyoub4 & katiekma & all 48網媽咪,

我打左電話問左la

德田兆強 - 2號派表, 9號interview

聖愛德華 - 2號派表, 如果係一一志願唔駛in, 即收, 如果唔係就會再通知去in, 不過未知邊日interview

平田兆強 - 2號去學校睇notice board

基顯 - 4-5號去學校留資料, 唔知有無得in

基法 - 5月尾上網再check

循道衛理 - 5月尾上網再check

希望大家都用唔著以上資料, 個個都派到理想學校la

hoganmama

Rank: 8Rank: 8


17382
64#
發表於 07-5-27 21:37 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

hoganmama


唔該曬       


德田兆強 - 2號派表, 9號interview
好似唔係即日收表,要聽日打去問吓先


聖愛德華 - 2號派表, 如果係一一志願唔駛in, 即收, 如果唔係就會再通知去in, 不過未知邊日interview

應該係即日派表及收表&即日interview所以要有準備

基法 - 5月尾上網再check
ok收到thank


其他就唔知因為唔打算叩呢幾間啦

    


祝各48網媽咪6月2日睇完結果立即去慶祝         


hoganmama 寫道:
iloveyoub4 & katiekma & all 48網媽咪,

我打左電話問左la

德田兆強 - 2號派表, 9號interview

聖愛德華 - 2號派表, 如果係一一志願唔駛in, 即收, 如果唔係就會再通知去in, 不過未知邊日interview

平田兆強 - 2號去學校睇notice board

基顯 - 4-5號去學校留資料, 唔知有無得in

基法 - 5月尾上網再check

循道衛理 - 5月尾上網再check

希望大家都用唔著以上資料, 個個都派到理想學校la

hoganmama

Rank: 5Rank: 5


2065
65#
發表於 07-5-27 22:10 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

hoganmama,

tks. 平田兆强可上綱downloan表格, 你地上去check ckeck, 6/7 , 6/8, 6/11, 6/12交表, 但要連同自行和統一表格一齊交, 我地班德田"友"真系   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
66#
發表於 07-5-28 09:02 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

katiekma,

Thanks!

我越諗校長講gei野越慶

hoganmama

Rank: 8Rank: 8


17382
67#
發表於 07-5-28 09:44 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

hoganmama


   morning
唔好理佢講咩啦,我地進入最後5日,唔好比佢影響心情.



hoganmama & katiekma

德田話6月2日派表,
但要等新生注冊完畢(佢地話6月5或6號)
先接受後備生申請wor  (佢答得有d無淩2可)
咁即是最快要6月5號先可以交表


hoganmama 寫道:
katiekma,

Thanks!

我越諗校長講gei野越慶

hoganmama

Rank: 5Rank: 5


2065
68#
發表於 07-5-28 10:14 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

hoganmama,

吾好激氣, 真系派吾道齊齊找校長晦氣。

iloveyoub4,

Good morning   

Rank: 8Rank: 8


17382
69#
發表於 07-5-28 10:21 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

katiekma

morning     

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
70#
發表於 07-5-28 10:37 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

iloveyoub4,

係ar, 我又無問得咁詳細wor, 不過應該係有位淨gei

死火la, 我尋日已經唔係幾訓到, 今朝katiekma同我講校長唔係個個寫推薦信, 我又慶又擔心又緊張   

hoganmama

Rank: 8Rank: 8


17382
71#
發表於 07-5-28 10:50 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

hoganmama


唔洗又慶又擔心又緊張啦  
推薦信我都無wor   
我果間要頭10名先寫呀,
佢地有7個中英數全100分,
因為亞女英文有100分,中、數得90分,
所以我亞女都無推薦信
        


hoganmama 寫道:
iloveyoub4,

係ar, 我又無問得咁詳細wor, 不過應該係有位淨gei

死火la, 我尋日已經唔係幾訓到, 今朝katiekma同我講校長唔係個個寫推薦信, 我又慶又擔心又緊張   

hoganmama

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
72#
發表於 07-5-28 11:38 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

Iloveyoub4

你都好ar, 有分數, 知道點解無校長推薦信

我地無分數gar, 校長鍾意推薦邊個就邊個, 我地都無從稽考, 唯有聽天由命

hoganmama

Rank: 8Rank: 8


17382
73#
發表於 07-5-28 11:55 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

hoganmama


知道衰咩都無野講囉
起碼條氣順D   
我地班家長一早已經知要睇名次才寫推薦信架啦
如果校長鍾意推薦邊個就邊個.......
    

hoganmama 寫道:
Iloveyoub4

你都好ar, 有分數, 知道點解無校長推薦信

我地無分數gar, 校長鍾意推薦邊個就邊個, 我地都無從稽考, 唯有聽天由命

hoganmama

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1079
74#
發表於 07-5-28 12:03 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

囝囝學校是要求家長撰寫一份"子女之自薦信"才替學生寫封"推薦信",我收到張通告是有點不高興及難為了父母。 但當知道你們小朋友的學校更離譜,敢樣唯有寫就寫啦!!

Rank: 5Rank: 5


2872
75#
發表於 07-5-28 12:30 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

我女個校長要放榜後先寫架   
佢話可能派得到,就唔駛用喎

雪文 寫道:
放榜前

[quote]
angel朋友 寫道:
各位媽咪

請問幼稚園校長推薦信幾時問校長取?
放榜前? 放榜後?

thank a lot

angel 朋友
[/quote]

Rank: 2


31
76#
發表於 07-5-28 17:43 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

我個仔學校都係話放榜後先寫推薦信.

仲有, 係咪就算派得吾好, 5 or 6/6 都要註冊先. 註冊完仲有無得改? 若果有私校收左, 又有無吾同?

十分迷茫的爸爸

sandylaw 寫道:
我女個校長要放榜後先寫架   
佢話可能派得到,就唔駛用喎

Rank: 2


31
77#
發表於 07-5-28 17:50 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

我個仔學校都係話放榜後先寫.

請問係咪派得吾好, 5 or 6/6 都要去註冊先. 註冊完仲有無得改? 如果有私校收左, 又有無吾同?

sandylaw 寫道:
我女個校長要放榜後先寫架   
佢話可能派得到,就唔駛用喎


5022
78#
發表於 07-5-28 18:03 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


766
79#
發表於 07-5-28 19:38 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2851
80#
發表於 07-5-28 20:13 |只看該作者

Re: 如果小一(2/6)派唔到,點算呢?

想問下想取表的話, 需要帶d咩資料嗎??

Thanks!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖