關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
761#
發表於 07-7-9 17:39 |只看該作者
, 我上星期又係買左2件衫, like:evil:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 17:32 發表
我而家又無乜野喎, 佢一路做我咪一路做囉, 唔諗出外搵工D野啦!! 一心留返係度, 日日同你地傾住計就係最好啦.
我上星期都買左2件衫, 都唔而家唔多鐘意呀! !!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
762#
發表於 07-7-9 17:40 |只看該作者
我有個朋友都係啦, 佢平時起碼7:00-7:30PM先走, 仲叫準時走架啦, 有時搵佢, 成10:00PM仲係公司未走架!!! (LEE D 工, 比我就真係 )



原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 17:37 發表
我有個fd係我同行,佢幾年做過好幾間公司,
間間都要ot,晚晚最早8點 ,有時9點,
佢話10點都會有機會
星期六都3-4點,
問你點頂:tongue:
另外有個fd就好dd晚晚7-8點囉:hammer ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
763#
發表於 07-7-9 17:40 |只看該作者
一見倒你....又妖妖


原文章由 hoganmama 於 07-7-9 17:39 發表
妖, 我上星期又係買左2件衫, 唔like:evil:  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
764#
發表於 07-7-9 17:42 |只看該作者
你睇我就最好人辦, 比著以前我由9點同你地傾到5點半都得, 而家就偷偷地上黎, 而且做野有壓力, 我老闆話要我100%understanding d cases progress

Rank: 8Rank: 8


17382
765#
發表於 07-7-9 17:42 |只看該作者
你3個真係

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 17:39 發表
妖, 我上星期又係買左2件衫, 唔like:evil:  

Rank: 8Rank: 8


17382
766#
發表於 07-7-9 17:44 |只看該作者
其實出面好多公司都係咁架,係我地咁得閒ja

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 17:40 發表
我有個朋友都係啦, 佢平時起碼7:00-7:30PM先走, 仲叫準時走架啦, 有時搵佢, 成10:00PM仲係公司未走架!!! (LEE D 工, 比我就真係 )

Rank: 8Rank: 8


17382
767#
發表於 07-7-9 17:46 |只看該作者
人工係高左但壓力大左呱
你都好啦唔洗ot

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 17:42 發表
你睇我就最好人辦, 比著以前我由9點同你地傾到5點半都得, 而家就偷偷地上黎, 而且做野有壓力, 我老闆話要我100%understanding d cases progress

Rank: 8Rank: 8


17382
768#
發表於 07-7-9 17:48 |只看該作者
就放工了我去準備一下啦.........哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
769#
發表於 07-7-9 18:01 |只看該作者
but做我地呢行secretary係無理由咁gar ma, 如果我做到佢講gei野, 人工就應該更高
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 17:46 發表
人工係高左但壓力大左呱
你都好啦唔洗ot

Rank: 5Rank: 5


4210
770#
發表於 07-7-9 18:39 |只看該作者
你仲未走?要ot?

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 18:01 發表
but做我地呢行secretary係無理由咁gar ma, 如果我做到佢講gei野, 人工就應該更高

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
771#
發表於 07-7-9 19:21 |只看該作者
今日有urgent, 差唔多走la
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 18:39 發表
你仲未走?要ot?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
772#
發表於 07-7-9 21:33 |只看該作者
唉.........

今晚發現有件衫係有個不起眼地方破爛的, 雖然我唔鍾意, 但都唔係咁嘛, 話晒個到係商場鋪頭wor.
明晚要開會, 開完會去吵佢, 要佢退錢呀

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 17:39 發表
妖, 我上星期又係買左2件衫, 唔like:evil:  

Rank: 5Rank: 5


2977
773#
發表於 07-7-9 21:47 |只看該作者
我日日都OT啦!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 18:39 發表
你仲未走?要ot?

Rank: 5Rank: 5


2065
774#
發表於 07-7-9 23:12 |只看該作者
各位, 我用左隻"豬"呀!得吾得呀?我個仔幫我整架, 你地知我的电腦知識幾叻架 lar。見你地整得咁開心, 佢睇完的 post 話識, 我咪叫佢整 law 。

Rank: 5Rank: 5


2977
775#
發表於 07-7-9 23:51 |只看該作者

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
776#
發表於 07-7-10 08:56 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-7-9 23:12 發表
各位, 我用左隻"豬"呀!得吾得呀?我個仔幫我整架, 你地知我的电腦知識幾叻架 lar。見你地整得咁開心, 佢睇完的 post 話識, 我咪叫佢整 law 。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
777#
發表於 07-7-10 09:03 |只看該作者
MORNING!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
778#
發表於 07-7-10 09:35 |只看該作者
各位早 !

好靚呀, katiema.  

將我哋呢到變成卡通之城.

comecome, hermanpapa,快變身

原文章由 katiekma 於 07-7-9 23:12 發表
各位, 我用左隻"豬"呀!得吾得呀?我個仔幫我整架, 你地知我的电腦知識幾叻架 lar。見你地整得咁開心, 佢睇完的 post 話識, 我咪叫佢整 law 。

Rank: 8Rank: 8


17382
779#
發表於 07-7-10 09:44 |只看該作者
哈哈,順便曾加下d親子溝通

[quote]原文章由 katiekma 於 07-7-9 23:12 發表
各位, 我用左隻"豬"呀!得吾得呀?我個仔幫我整架, 你地知我的

Rank: 8Rank: 8


17382
780#
發表於 07-7-10 09:46 |只看該作者
morning
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖