註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 17:32 發表 我而家又無乜野喎, 佢一路做我咪一路做囉, 唔諗出外搵工D野啦!! 一心留返係度, 日日同你地傾住計就係最好啦. 我上星期都買左2件衫, 都唔而家唔多鐘意呀! !!!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 17:37 發表 我有個fd係我同行,佢幾年做過好幾間公司, 間間都要ot,晚晚最早8點 ,有時9點, 佢話10點都會有機會 星期六都3-4點, 問你點頂:tongue: 另外有個fd就好dd晚晚7-8點囉:hammer ...
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 17:39 發表 妖, 我上星期又係買左2件衫, 唔like:evil:
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 17:40 發表 我有個朋友都係啦, 佢平時起碼7:00-7:30PM先走, 仲叫準時走架啦, 有時搵佢, 成10:00PM仲係公司未走架!!! (LEE D 工, 比我就真係 )
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 17:42 發表 你睇我就最好人辦, 比著以前我由9點同你地傾到5點半都得, 而家就偷偷地上黎, 而且做野有壓力, 我老闆話要我100%understanding d cases progress
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 17:46 發表 人工係高左但壓力大左呱 , 你都好啦唔洗ot
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 18:01 發表 but做我地呢行secretary係無理由咁gar ma, 如果我做到佢講gei野, 人工就應該更高
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 18:39 發表 你仲未走?要ot?
原文章由 katiekma 於 07-7-9 23:12 發表 各位, 我用左隻"豬"呀!得吾得呀?我個仔幫我整架, 你地知我的电腦知識幾叻架 lar。見你地整得咁開心, 佢睇完的 post 話識, 我咪叫佢整 law 。