關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
741#
發表於 07-7-9 16:35 |只看該作者
亞仔都係, 剩係攞番黎果日玩過咋

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 16:14 發表
我女玩左一排, 都已經無心機玩啦!  

Rank: 5Rank: 5


4210
742#
發表於 07-7-9 16:37 |只看該作者
有d眼瞓, 去sleep一陣先

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 16:35 發表
亞仔都係, 剩係攞番黎果日玩過咋

Rank: 8Rank: 8


17382
743#
發表於 07-7-9 16:39 |只看該作者
你就好啦 仲可以去訓一陣
我要等多個幾鐘先放工

[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 16:37 發表
有d眼

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
744#
發表於 07-7-9 16:57 |只看該作者
我走咗去睇 "Lost"的介紹, 睇怕我都唔使追啦, 佢的迷底要到 2010年先解開, 唔係嘛

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
745#
發表於 07-7-9 16:58 |只看該作者
我哋其實只玩咗三次, 無咩時間.  我係屋企又多數要跟功課, 放假又周圍去.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 16:35 發表
亞仔都係, 剩係攞番黎果日玩過咋

Rank: 8Rank: 8


17382
746#
發表於 07-7-9 17:00 |只看該作者
2010年 玩野

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-9 16:57 發表
我走

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
747#
發表於 07-7-9 17:01 |只看該作者
係囉, 之前smalle都話佢的第二季會好"迷", 睇怕我都要追返comecome的韓劇啦.



原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 17:00 發表
2010年 玩野

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-9 16:57 發表
我走

Rank: 8Rank: 8


17382
748#
發表於 07-7-9 17:06 |只看該作者
你e+都好wor

原文章由 雪文 於 07-7-9 17:01 發表
係囉, 之前smalle都話佢的第二季會好"迷", 睇怕我都要追返comecome的韓劇啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
749#
發表於 07-7-9 17:13 |只看該作者
係, 而家幾乎想睡著

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 17:06 發表
你e+都好迷wor

Rank: 8Rank: 8


17382
750#
發表於 07-7-9 17:19 |只看該作者
快啦快啦,就可以走人

原文章由 雪文 於 07-7-9 17:13 發表
係, 而家幾乎想睡著

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
751#
發表於 07-7-9 17:24 |只看該作者
星期五同個朋友講開我公司情形, 佢叫我當然留係公司繼續出糧, 因如果而家出去"創", 起碼要一段時間適應, 要OT, 又要繼續進修, 咁=無晒照顧女女的時間, 而家小學最好跟貼D.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-9 17:26 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
752#
發表於 07-7-9 17:27 |只看該作者
係呀, 我最准時走加啦

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 17:19 發表
快啦快啦,就可以走人

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
753#
發表於 07-7-9 17:29 |只看該作者
come,你呢個問題, 星期六上午先同Love傾過, 總之就唉......

我星期六匯景買咗二件衫, 返屋企一試上身即唔鍾意, 你話我扺唔抵

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 17:24 發表
星期五同個朋友講開我公司情形, 佢叫我當然留係公司繼續出糧, 因如果而家出去"創", 起碼要一段時間適應, 要OT, 又要繼續進修, 咁=無晒照顧女女的時間, 而家小學最好跟貼D.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
754#
發表於 07-7-9 17:29 |只看該作者
永無OT.

原文章由 雪文 於 07-7-9 17:27 發表
係呀, 我最准時走加啦

Rank: 8Rank: 8


17382
755#
發表於 07-7-9 17:30 |只看該作者
我就係一個人板啦
出去再搵過份工應該都得,
但....我唔想咩都由頭來過
最唔想係要ot:tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 17:24 發表
星期五同個朋友講開我公司情形, 佢叫我當然留係公司繼續出糧, 因如果而家出去"創", 起碼要一段時間適應, 要OT, 又要繼續進修, 咁=無晒照顧女女的時間, 而家小學最好跟貼D.

Rank: 8Rank: 8


17382
756#
發表於 07-7-9 17:30 |只看該作者


原文章由 雪文 於 07-7-9 17:27 發表
係呀, 我最准時走加啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
757#
發表於 07-7-9 17:32 |只看該作者
我而家又無乜野喎, 佢一路做我咪一路做囉, 唔諗出外搵工D野啦!! 一心留返係度, 日日同你地傾住計就係最好啦.
我上星期都買左2件衫, 都唔而家唔多鐘意呀! !!!

原文章由 雪文 於 07-7-9 17:29 發表
come,你呢個問題, 星期六上午先同Love傾過, 總之就唉......

我星期六匯景買咗二件衫, 返屋企一試上身即唔鍾意, 你話我扺唔抵

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
758#
發表於 07-7-9 17:34 |只看該作者
係啦, OT有$$都係咁話啦! 唔想D時間亂晒籠囉!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 17:30 發表
最唔想係要ot:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
759#
發表於 07-7-9 17:35 |只看該作者
唔好諗咁多啦,佢有糧出就話之佢了

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 17:32 發表
我而家又無乜野喎, 佢一路做我咪一路做囉, 唔諗出外搵工D野啦!! 一心留返係度, 日日同你地傾住計就係最好啦.
我上星期都買左2件衫, 都唔而家唔多鐘意呀! !!!

Rank: 8Rank: 8


17382
760#
發表於 07-7-9 17:37 |只看該作者
我有個fd係我同行,佢幾年做過好幾間公司,
間間都要ot,晚晚最早8點 ,有時9點,
佢話10點都會有機會
星期六都3-4點,
問你點頂:tongue:
另外有個fd就好dd晚晚7-8點囉  

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 17:34 發表
係啦, OT有$$都係咁話啦! 唔想D時間亂晒籠囉!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖