關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
721#
發表於 07-7-9 15:34 |只看該作者
今日好無聊......咁食緊百力滋!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
722#
發表於 07-7-9 15:35 |只看該作者
我最多都係整一樣, 因為太遠, 又要帶2個豆丁出黎, 又要帶玩具&遊戲機...

原文章由 雪文 於 07-7-9 15:25 發表
整其實幾難為我, 不如Jerry媽叫工人整, AA返出來大家俾錢好嗎 ?  都係幾樣小食.

Kitty整雞翼好味呀, 又唔出現

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
723#
發表於 07-7-9 15:36 |只看該作者
星期六叫我女取埋部機出黎, 大家一齊玩!


原文章由 雪文 於 07-7-9 15:34 發表
咁下次見到你, 你教我啦.

Rank: 5Rank: 5


4210
724#
發表於 07-7-9 15:38 |只看該作者
無所謂, 如果你地鐘意, 可以玩到夜晚

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 15:28 發表
咁你地打算玩到幾多點????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
725#
發表於 07-7-9 15:38 |只看該作者
好丫! 你樓下附近大把野食賣.....


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 15:35 發表
我最多都係整一樣, 因為太遠, 又要帶2個豆丁出黎, 又要帶玩具&遊戲機...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
726#
發表於 07-7-9 15:52 |只看該作者
我要最快2:15PM先到倒旺角.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
727#
發表於 07-7-9 15:55 |只看該作者
me too.  無嘢吃, 吃香口膠

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 15:34 發表
今日好無聊......咁食緊百力滋!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
728#
發表於 07-7-9 15:56 |只看該作者
你帶埋我三母子, 我忘記咗點行加啦, 路盲

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 15:52 發表
我要最快2:15PM先到倒旺角.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
729#
發表於 07-7-9 15:56 |只看該作者
咁不如全部出去買啦, 唔使Jerry媽咁辛苦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 15:38 發表
好丫! 你樓下附近大把野食賣.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
730#
發表於 07-7-9 15:58 |只看該作者
咁果日我地搭地鐵啦! 個詳細地址我都無KEEP, 大約知邊棟大廈, 幾樓就忘記左.


原文章由 雪文 於 07-7-9 15:56 發表
你帶埋我三母子, 我忘記咗點行加啦, 路盲

Rank: 8Rank: 8


17382
731#
發表於 07-7-9 16:00 |只看該作者
我就來唔到啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
732#
發表於 07-7-9 16:01 |只看該作者
OK!! OK!!!

原文章由 雪文 於 07-7-9 15:56 發表
咁不如全部出去買啦, 唔使Jerry媽咁辛苦.

Rank: 8Rank: 8


17382
733#
發表於 07-7-9 16:02 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 16:01 發表
OK!! OK!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
734#
發表於 07-7-9 16:08 |只看該作者
亞仔今日終于無功課

今晚可以齊齊玩大x家

Rank: 8Rank: 8


17382
735#
發表於 07-7-9 16:10 |只看該作者
咩係大x家

原文章由 雪文 於 07-7-9 16:08 發表
亞仔今日終于無功課

今晚可以齊齊玩大x家

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
736#
發表於 07-7-9 16:13 |只看該作者
我女都仲未派成績表???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
737#
發表於 07-7-9 16:14 |只看該作者
我女玩左一排, 都已經無心機玩啦!  


原文章由 雪文 於 07-7-9 16:08 發表
亞仔今日終于無功課

今晚可以齊齊玩大x家

Rank: 8Rank: 8


17382
738#
發表於 07-7-9 16:16 |只看該作者
係咩來架

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 16:14 發表
我女玩左一排, 都已經無心機玩啦!  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
739#
發表於 07-7-9 16:28 |只看該作者
係電腦GAME, 叫X翠大X家, 似大富翁咁.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 16:16 發表
係咩來架

Rank: 8Rank: 8


17382
740#
發表於 07-7-9 16:31 |只看該作者
thanks,明白了明白了

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 16:28 發表
係電腦GAME, 叫X翠大X家, 似大富翁咁.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖