關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
701#
發表於 07-7-9 15:07 |只看該作者
做乜咁勞氣呀??????????????????????



原文章由 hoganmama 於 07-7-9 15:05 發表
妖, 又話我唔夠10個字唔比post, 打夠20個la

我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok

Rank: 8Rank: 8


17382
702#
發表於 07-7-9 15:07 |只看該作者
好易架好易架好易架好易架好易架

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 15:06 發表
搞掂la搞掂la搞掂la搞掂la搞掂la

thanks! thanks! thanks! thanks! thanks!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
703#
發表於 07-7-9 15:11 |只看該作者
唔勞氣, bk要打多幾個字咪copy&paste lor, copy&paste lor, copy&paste lor, copy&paste lor, copy&paste lor

你地唔好以為我痴左就得la痴左就得la痴左就得la痴左就得la痴左就得la痴左就得la

Rank: 5Rank: 5


4210
704#
發表於 07-7-9 15:12 |只看該作者
應下我好喎...

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 14:18 發表
咁不如每人負責一樣, 可以外賣 or 自己整?定全部外賣??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
705#
發表於 07-7-9 15:13 |只看該作者
: : :

comecome,用"朱仔"啦, 等我哋呢到變迪士尼樂園

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 15:05 發表
妖, 又話我唔夠10個字唔比post, 打夠20個la

我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok

Rank: 8Rank: 8


17382
706#
發表於 07-7-9 15:16 |只看該作者
我岩岩飲緊茶,差D噴左出來

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 15:11 發表
唔勞氣, bk要打多幾個字咪copy&paste lor, copy&paste lor, copy&paste lor, copy&paste lor, copy&paste lor

你地唔好以為我痴左就得la痴左就得la痴左就得la痴左就得la痴左就得la痴左就得la   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
707#
發表於 07-7-9 15:17 |只看該作者
等陣去及及先啦!!!


原文章由 雪文 於 07-7-9 15:13 發表
: : :

comecome,用"朱仔"啦, 等我哋呢到變迪士尼樂園

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
708#
發表於 07-7-9 15:17 |只看該作者
ok, 不過要簡單d, 因為我唔識整煮飯
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 15:12 發表
應下我好喎...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
709#
發表於 07-7-9 15:17 |只看該作者
我帶咩好 ?



原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 15:12 發表
應下我好喎...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
710#
發表於 07-7-9 15:20 |只看該作者
不如講下大家想食D乜先啦:
1. 沙律
2. 旦糕
3. 元氣壽司
4. 豬扒雞翼
5. ????
6. ????
仲有無

原文章由 雪文 於 07-7-9 15:17 發表
我帶咩好 ?

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-9 15:24 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
711#
發表於 07-7-9 15:22 |只看該作者
買元氣壽司,
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 15:20 發表
不如講下大家想食D乜先啦:
1. 沙律
2. 旦糕
3. ???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
712#
發表於 07-7-9 15:23 |只看該作者
UPUPUPUPUPUP

原文章由 雪文 於 07-7-9 14:13 發表
come,你有無玩cooking mama,點解我不太晓玩.?

Rank: 5Rank: 5


4210
713#
發表於 07-7-9 15:25 |只看該作者
咁不如講埋想飲d咩?

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 15:20 發表
不如講下大家想食D乜先啦:
1. 沙律
2. 旦糕
3. 元氣壽司
4. 豬扒雞翼
5. ????
6. ????
仲有無

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
714#
發表於 07-7-9 15:25 |只看該作者
有有有, 玩玩玩
佢有STEP BY STEP教你D食物點煮架喎???!?!?!?!?

原文章由 雪文 於 07-7-9 15:23 發表
UPUPUPUPUPUP

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
715#
發表於 07-7-9 15:25 |只看該作者
整其實幾難為我, 不如Jerry媽叫工人整, AA返出來大家俾錢好嗎 ?  都係幾樣小食.

Kitty整雞翼好味呀, 又唔出現

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 15:20 發表
不如講下大家想食D乜先啦:
1. 沙律
2. 旦糕
3. ???

[ 本文章最後由 雪文 於 07-7-9 15:27 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
716#
發表於 07-7-9 15:26 |只看該作者
飲??? 汽水, 檸檬茶果D囉!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 15:25 發表
咁不如講埋想飲d咩?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
717#
發表於 07-7-9 15:26 |只看該作者
我仲有個張七五折coupon, 不過送唔送咁遠呢.

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 15:22 發表
買元氣壽司, 正
  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
718#
發表於 07-7-9 15:28 |只看該作者
咁你地打算玩到幾多點????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
719#
發表於 07-7-9 15:29 |只看該作者
我知道旺角X敦道有一間架!


原文章由 雪文 於 07-7-9 15:26 發表
我仲有個張七五折coupon, 不過送唔送咁遠呢.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
720#
發表於 07-7-9 15:34 |只看該作者
咁下次見到你, 你教我啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 15:25 發表
有有有, 玩玩玩
佢有STEP BY STEP教你D食物點煮架喎???!?!?!?!?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖