關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


605
681#
發表於 07-3-12 14:09 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我唔知anson 鍾唔鍾意游水呀?但 kelly 就好鍾意。我地上次去浮羅交怡,日日都游水,亞女不知幾開心呀!今個復活節本來我地想去沙巴,但正如你所講,一家三口剩係酒店加機票都要成萬幾兩萬銀,諗諗下都係唔係好捨得,但想同亞女出去行下,最後咪變左去番禺囉!經濟 d ,自己有地方住,平好多。

cankan

Rank: 4


850
682#
發表於 07-3-12 19:29 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan..
4月凍極有限....不過會唔會成日落雨呢.....
香港disneyland好耐之前同阿女去過...不過個時阿女咩都唔甘玩.....連旋轉木馬都驚(反而轉轉杯佢就玩)....有花車巡遊果時重係甘喊....好彩最後同d老虎&pooh影左張相....

Rank: 4


850
683#
發表於 07-3-12 19:32 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

阿....學券制個張證明書收到啦...我想請問你地知唔知幾時比學校呢...thanks

Rank: 4


850
684#
發表於 07-3-12 19:45 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我地都唸緊復活節去邊好...
1)..搭飛機=貴...唔唸
2)...嘉輝會=去過
3)...長隆 =去過
4)...海泉灣...暫時唔去住
5)...歡樂谷=去過

你地有無去過大堂荔枝園呀....好唔好玩呀...要唔要訂位之類呢...

Rank: 5Rank: 5


4411
685#
發表於 07-3-13 09:18 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
雖則話K1就唻完, 但如果出年又係響番呢邊課室, 咁就慘喇, 因為阿女果邊既課室, 無論二樓OR三樓, D窗都係好高, 睇唔到入面架, 如果老師好似今年咁, 又貼張紙黐住個門, 咁就乜都無得睇架喇!

我又唔覺我地溝通上有乜野問題喎, 雖則我只係一星期去學校一至兩次, 有時一次都唔去添, 但溝通上依然OK呀, 你覺得無咁容易有共鳴, 可能只係短暫時間覺得係咁架咋, 我初初都有少少呢個感覺, 但耐左, 呢種感覺就會消失架喇! 放心啦!

CanKan 寫道:
十月媽咪:

唔緊要啦!而家都3月中,話禁快k1就讀完,可能到k2既時候,睇到你唔願睇添!

不過話時話,而家亞女搭校車返學,我亦偷懶冇點上學校睇佢,感覺都唔係幾踏實,唔知佢係學校點,亦唔認識佢 d 同學仔,長遠黎講係溝通上可能冇禁容易有共鳴,你話係唔係?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
686#
發表於 07-3-13 09:23 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
我都預計佢會好開心的, 因為上年佢十月三歲生日果陣, 我地去香港迪迪仔住左兩日一夜兼入場玩左兩日, 佢真係開心到不得了架, 莫講話佢呀, 我都好開心呀, 所以今次去日本, 我都寧願揀個去唔到HELLO KITTY LAND既團, 都要揀個住到迪迪仔酒店既團呀, 仲要有得住兩日咁多添, 所以阿女實會好開心架! 而為左補償去唔到HELLO KITTY LAND, 所以響報團果陣, 就UPGRADE左其中一間酒店既房, 加左錢轉住HELLO KITTY ROOM, 而家希望住到呢間酒店啦, 如果住唔到呢間酒店, 就住唔到HELLO KITTY ROOM架喇!

四月去迪迪仔, 應該唔會好熱, 但就可能會好潮濕, 好翳焗, 就算無汗出, 個身都可能會有一種"黐泣泣"既感覺!

Rank: 5Rank: 5


4411
687#
發表於 07-3-13 10:00 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
ANSON好鍾意游水呀, 呢個冬天, 每當佢見到太陽伯伯蒲頭, 而果日又唔駛返學, 你問親佢想去邊樹玩呢? 佢個答案, 一係就去海洋公園, 一係就話要去石澳, 佢好掛住個沙灘呀! 我地見佢咁鍾意游水, 都打算今個夏天畀佢試下學游水, 唔知佢會唔會驚呢?

咁番禺你地有屋住, 又真係經濟好多既, 同埋你而家都唔方便坐飛機去咁遠地方, 都係去D近近地既好D!    


CanKan 寫道:
十月媽咪:

我唔知anson 鍾唔鍾意游水呀?但 kelly 就好鍾意。我地上次去浮羅交怡,日日都游水,亞女不知幾開心呀!今個復活節本來我地想去沙巴,但正如你所講,一家三口剩係酒店加機票都要成萬幾兩萬銀,諗諗下都係唔係好捨得,但想同亞女出去行下,最後咪變左去番禺囉!經濟 d ,自己有地方住,平好多。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
688#
發表於 07-3-13 10:06 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
大棠荔枝園我未去過呀, 不過我地就諗住去大尾篤燒烤場隔離果個士多啤梨園摘下士多啤梨, 摘完就響燒烤場燒野食!

又諗過搵日去昂平360+食齋, 但就希望遇著好天啦! 上年我地又係四月去大佛, 毛毛細雨, 又濕又凍呀!

你地有冇睇過手冊呀? 原來復活節前前後後連埋星期六日果d日子, 一共放16日呀, 真係撞鬼咯, 都唔知同阿女安排乜野節目好?

我細佬話睇下佢邊日放到假, 就上廣州玩番兩日一夜, 不過主要都係飲飲食食! 剛剛過去果個農曆年, 我細佬一家又係去左廣州玩兼食兼探親, 阿女本來好想跟埋去的, 但因為腸胃炎, 搞到邊樹都去唔到, 好慘啊! 希望呢個復活節假期, 佢可以健健康康咁過啦!

個學券申請表, 我寄出左無耐咋, 所以我有排都未收得番張confirmation!    

Rank: 4


850
689#
發表於 07-3-13 13:09 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan...唔方便坐飛機......       

Rank: 4


605
690#
發表於 07-3-13 13:59 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我都收倒張證明書,會唔會係 k2 註冊果日先交俾學校?

cankan

Rank: 4


605
691#
發表於 07-3-13 14:06 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

多謝你既經驗之談,希望我會盡快適應啦!

cankan

Rank: 4


605
692#
發表於 07-3-13 14:11 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

你上次去廸廸仔玩左兩日一夜連住宿一晚駛左幾多錢?等我計下數。

cankan

Rank: 4


605
693#
發表於 07-3-13 14:13 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

你諗住同佢去邊度學游水呀?

cankan

Rank: 4


605
694#
發表於 07-3-13 14:17 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

昂平360我去過,冇搭纜車,只係行下個市集,個市集完全唔係我想像果種,冇小攤"當",係舖頭,賣 d 野亦貴,我就覺得好悶啦!

cankan

Rank: 4


605
695#
發表於 07-3-13 14:18 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

係呀!你明唔明?

cankan

quote]
joeytcy 寫道:
cankan...唔方便坐飛機......        [/quote]

Rank: 5Rank: 5


4411
696#
發表於 07-3-13 15:15 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
上次去迪迪仔兩日一夜連兩日入場卷, 印象中係2200咁上下, 但因為果陣阿女未夠三歲 (欠一日), 所以阿女入場免費, 同埋第二朝起身果餐早餐自助餐都係免費! 我地響迪迪仔入面食左三餐, 兩餐lunch,一餐dinner, 好似六百蚊以下, 兩日一夜埋單唔駛三千蚊!

Rank: 5Rank: 5


4411
697#
發表於 07-3-13 15:16 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
我諗住響屋企會所樓下學呀, 大約110-120元一堂, 一對二!

Rank: 4


850
698#
發表於 07-3-13 17:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

360我唔甘坐...不過市集去過...完全不掂...無特色....


hehe...can kan....明...    ...

Rank: 5Rank: 5


4411
699#
發表於 07-3-19 08:48 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
我地今個星期五上唔到芭蕾舞堂呀, 你話定畀kelly知啦, 免得佢到時見唔到anson會失望嘛!  

Rank: 4


850
700#
發表於 07-3-20 19:29 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan..唔係去日本咩..............hehe
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖