註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 14:22 發表 我搞到la, 細心d睇原來有欄係選頭像gar, 我delete之前個個, 跟住是但選一個, 搞掂左, 唔知你明唔明我講咩, 我都唔係好明自己講咩
返回頂部
大宅
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:33 發表 我明啦,你係話用bk本身有果d頭像
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 14:37 發表 咁你地個d可以係邊度搵
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:32 發表 http://www.uwants.com/attachments/day_061214/ferkel_mini1_waPKx789nhnX.gifhttp://www.uwants.com/attachments/day_061214/an ...
原文章由 雪文 於 07-7-9 14:42 發表 Love,真係好靚呀, 多謝晒.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 14:30 發表 今日亞仔派左小二d新書啦, 佢地學校係同文風書局訂架...
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 14:26 發表 等我整返個報名表先﹕ 日期﹕7月14日 時間﹕下午 (待定) 地點﹕Jerry 媽油麻地屋企 報名表 Jerry 媽 (2大1小1B) 雪文 (1大2小) COME (1大1小) HOGANMAMA (1大1小) love, 你黎唔黎??
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:45 發表 c啦我攪到個個係度玩公仔
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:48 發表 咁快派左tim
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 15:00 發表 我女連書單都仲未有!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 15:02 發表 就你地放工...2點半ok? [quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 14:59 發表 果日幾點至幾點呀?????? [quote]
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:45 發表 1.係post出來既公仔選一張 2.download落自己部電腦度 3.去返bk觀看脹號再clik去編輯個人資料 4.頭像---->>>瀏覽---->>自己部電腦搵返張相 5.提交
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 15:05 發表 妖, 又話我唔夠10個字唔比post, 打夠20個la 我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok