關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
681#
發表於 07-7-9 14:27 |只看該作者
咁你地d相係點整??
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 14:22 發表
我搞到la, 細心d睇原來有欄係選頭像gar, 我delete之前個個, 跟住是但選一個, 搞掂左, 唔知你明唔明我講咩, 我都唔係好明自己講咩

Rank: 5Rank: 5


4210
682#
發表於 07-7-9 14:30 |只看該作者
今日亞仔派左小二d新書啦, 佢地學校係同文風書局訂架...

Rank: 8Rank: 8


17382
683#
發表於 07-7-9 14:32 |只看該作者

Rank: 8Rank: 8


17382
684#
發表於 07-7-9 14:33 |只看該作者
我明啦,你係話用bk本身有果d頭像

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 14:22 發表
我搞到la, 細心d睇原來有欄係選頭像gar, 我delete之前個個, 跟住是但選一個, 搞掂左, 唔知你明唔明我講咩, 我都唔係好明自己講咩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
685#
發表於 07-7-9 14:37 |只看該作者

咁你地個d可以係邊度搵
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:33 發表
我明啦,你係話用bk本身有果d頭像

Rank: 8Rank: 8


17382
686#
發表於 07-7-9 14:39 |只看該作者
我e+ post左出來果d公仔你已經可以用架啦

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 14:37 發表

咁你地個d可以係邊度搵  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
687#
發表於 07-7-9 14:42 |只看該作者
Love,真係好靚呀, 多謝晒.

Rank: 8Rank: 8


17382
688#
發表於 07-7-9 14:45 |只看該作者
1.係post出來既公仔選一張
2.download落自己部電腦度
3.去返bk觀看脹號再clik去編輯個人資料
4.頭像---->>>瀏覽---->>自己部電腦搵返張相
5.提交


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:32 發表
http://www.uwants.com/attachments/day_061214/ferkel_mini1_waPKx789nhnX.gifhttp://www.uwants.com/attachments/day_061214/an ...

Rank: 8Rank: 8


17382
689#
發表於 07-7-9 14:45 |只看該作者
c啦我攪到個個係度玩公仔


原文章由 雪文 於 07-7-9 14:42 發表
Love,真係好靚呀, 多謝晒.

Rank: 8Rank: 8


17382
690#
發表於 07-7-9 14:48 |只看該作者
咁快派左tim

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 14:30 發表
今日亞仔派左小二d新書啦, 佢地學校係同文風書局訂架...

Rank: 8Rank: 8


17382
691#
發表於 07-7-9 14:49 |只看該作者
sorry,我黎唔到呀亞囡要上堂


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 14:26 發表
等我整返個報名表先﹕

日期﹕7月14日
時間﹕下午 (待定)
地點﹕Jerry 媽油麻地屋企

報名表
Jerry 媽 (2大1小1B)
雪文 (1大2小)
COME (1大1小)
HOGANMAMA (1大1小)

love, 你黎唔黎??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
692#
發表於 07-7-9 14:55 |只看該作者


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:45 發表
c啦我攪到個個係度玩公仔

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
693#
發表於 07-7-9 14:59 |只看該作者
果日幾點至幾點呀??????


[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 14:26 發表
等我整返個報名表先﹕

日期﹕7月14日
時間﹕下午 (待定)
地點﹕Jerry 媽油麻地屋企

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
694#
發表於 07-7-9 15:00 |只看該作者
我女連書單都仲未有!


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:48 發表
咁快派左tim

Rank: 5Rank: 5


4210
695#
發表於 07-7-9 15:02 |只看該作者
就你地放工...2點半ok?

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 14:59 發表
果日幾點至幾點呀??????


[quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
696#
發表於 07-7-9 15:03 |只看該作者
我都覺得早

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 15:00 發表
我女連書單都仲未有!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
697#
發表於 07-7-9 15:05 |只看該作者
咁我問埋KY先. HIN_BB得唔得呢???


[quote]原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 15:02 發表
就你地放工...2點半ok?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
698#
發表於 07-7-9 15:05 |只看該作者
妖, 又話我唔夠10個字唔比post, 打夠20個la

okokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokokok

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 15:02 發表
就你地放工...2點半ok?

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 14:59 發表
果日幾點至幾點呀??????


[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
699#
發表於 07-7-9 15:06 |只看該作者
搞掂la搞掂la搞掂la搞掂la搞掂la

thanks! thanks! thanks! thanks! thanks!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:45 發表
1.係post出來既公仔選一張
2.download落自己部電腦度
3.去返bk觀看脹號再clik去編輯個人資料
4.頭像---->>>瀏覽---->>自己部電腦搵返張相
5.提交

Rank: 8Rank: 8


17382
700#
發表於 07-7-9 15:06 |只看該作者



原文章由 hoganmama 於 07-7-9 15:05 發表
妖, 又話我唔夠10個字唔比post, 打夠20個la

我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok我ok
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖