- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!
保媽,
係呀, 係會同ANSON去日本呀, 我地去東京, 行程會包兩晚迪士尼酒店, 當然會去迪士尼玩喇, 又會去富士急, 滑雪場, 香草園, 台場, 新宿地下街, 銀座, 露天溫泉, 箱根平和庭園, 蘆之湖遊船等等...
我地係今個月中出發, 20-24/3, 所以阿女要做四日逃學威鳳, 其實以我D朋友既經驗, 佢地話最平應該係五月同六月, 因為五窮六絕喎, 好似我而家去呢個TRIP, 成人5299, 小童4499, 我地計過連埋導遊費, 機場稅, 燃油附加費, 保險, 已經要19000蚊喇! 都未計響果度自費既膳食, 購物等等, 我地兌換左十萬YEN, 希望呢個TRIP埋單唔超過25000呢個價錢啦! 而我個FRIEND上年五月去, 大人同小朋友大約每人平一千蚊左右, 所以感覺上, 佢個TRIP抵好多呀!
三月份既天氣平均都係十度以上, 不過一早一晚會凍D, 所以我地會帶埋羽絨畀阿女, 呢個星期日本基本上都天晴, 希望到我地去果陣, 一樣係咁好天氣啦! 有太陽始終都暖D嘛!
喂喂喂, 你又想去, 不如一齊啦, 你去旅行社睇下我地個團仲有冇位啦, 一齊去, 開心好多呀! |
|