關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
661#
發表於 07-3-8 11:03 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
係呀, D耳塞唔可以循環再用架, 所以好唔環保, 同埋好貴呀, 香港食水好深, 我有FRIEND話響外國訂返唻, 連運費都平香港一半呀, 基於佢個仔有呢個耳壓問題, 所以佢會大量入定貨, 隨時可以用, 唔駛到時要飛果陣又要買對貴耳塞呀!

歡樂世界D食肆有冇冷氣呀? 我印象中...好似有啩! 總之我上次去果陣, 一路食一路無流汗, 但有冇冷氣呢? 我又真係無乜為意喎!

噚日跟左阿女返學&湊佢放學, 等放學果陣, 你地果班既老師叫左我入課室幫手呀, 因為佢地臨放學果陣響度玩呢個海棉印畫呀, 個個小朋友隻手都污糟晒, 我有幫手同佢地玩印畫, 又有幫手同佢地抹番乾淨對手, 好開心呀, 可以參與! KELLY仲有叫我添呀, 佢仲問我: 點解你會入唻我地課室既! 哈哈!

joeytcy,
噚日我同悠悠相認呀, 我話畀佢知, 我識你媽咪, 跟住佢問我: 咁你係邊個呀? 我話佢知, 我係: 十姨姨! 哈哈!

Rank: 5Rank: 5


4411
662#
發表於 07-3-8 11:10 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

保媽,
係呀, 係會同ANSON去日本呀, 我地去東京, 行程會包兩晚迪士尼酒店, 當然會去迪士尼玩喇, 又會去富士急, 滑雪場, 香草園, 台場, 新宿地下街, 銀座, 露天溫泉,  箱根平和庭園, 蘆之湖遊船等等...

我地係今個月中出發, 20-24/3, 所以阿女要做四日逃學威鳳, 其實以我D朋友既經驗, 佢地話最平應該係五月同六月, 因為五窮六絕喎, 好似我而家去呢個TRIP, 成人5299, 小童4499, 我地計過連埋導遊費, 機場稅, 燃油附加費, 保險, 已經要19000蚊喇! 都未計響果度自費既膳食, 購物等等, 我地兌換左十萬YEN, 希望呢個TRIP埋單唔超過25000呢個價錢啦! 而我個FRIEND上年五月去, 大人同小朋友大約每人平一千蚊左右, 所以感覺上, 佢個TRIP抵好多呀!

三月份既天氣平均都係十度以上, 不過一早一晚會凍D, 所以我地會帶埋羽絨畀阿女, 呢個星期日本基本上都天晴, 希望到我地去果陣, 一樣係咁好天氣啦! 有太陽始終都暖D嘛!

喂喂喂, 你又想去, 不如一齊啦, 你去旅行社睇下我地個團仲有冇位啦, 一齊去, 開心好多呀!  

Rank: 4


605
663#
發表於 07-3-8 14:08 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

唔怪之亞女尋晚同我講你入左課室啦!我問佢點解?佢同我講話老師叫喎;原來你幫手做左禁多野,聽落都覺得好開心呀!

CANKAN

Rank: 5Rank: 5


4411
664#
發表於 07-3-8 14:14 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
你都唔知, 可以參與真係好開心架, kelly呢班d學生真係好乖架, 我仲幫手帶左其中一個女仔去廁所呀, 佢好乖呀, 又唔該我, 好可愛的! 不過最難得都係老師咁信我, 話晒我唔係你地果班既家長嘛, 佢都畀我幫手, 真係好開心呀!

阿女果班...唉...莫講話幫手呀, 真係連望一眼都無機會呀!      

Rank: 4


850
665#
發表於 07-3-8 20:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我曾經同阿女講過話識你地架.....總同佢講我知到你係學校做d咩添......佢初初重覺得好奇怪成日問我點會識..hehe

Rank: 4


850
666#
發表於 07-3-8 20:26 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

唉.....我發覺來唔中阿女有獲結達達.....昨日又有大獲野啦....重好大獲添呀........
今朝我老公打電話比我.....話姑媽等阿女番左學先打電話比佢.....昨曰下午約5/6點到...當時姑媽到有人送金沙比阿女.....阿女想食...但姑媽話你咳呀.....(再續)

Rank: 2


51
667#
發表於 07-3-8 20:27 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:
其實團費唔算貴啦! 我暑假一家去沙巴五日都要2萬幾,仲唔係咁好玩,不過保保都好開心。

睇你行程咁緊密,咁我建議你帶bb車去好似穩陣d,大人小朋友都舒服,玩到累有可以比anson睡覺。

我都想一齊去,不過我隻佬冇假期,遲一排又要忙搬屋,都係等暑假。保保自從去玩旅行,成日都問幾時再去,又經常放d野落佢0既旅行0急,真係好好笑

咁你去海洋/舊迪士尼? 不過好多人,日本佢地本地市場好大,只係日本人係迪士尼都好多人,有定心理準備玩遊戲要大排長龍。

Rank: 4


850
668#
發表於 07-3-8 22:08 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

叫阿 女好番先食呀....跟住姑媽走左入廚房煑飯....姑仗去左冲涼.....點知悠悠走入房到拿兒童幸福傷風素黎食...無來姑媽行出來發現佢係間房到食藥....重食左成10粒....嚇到即刻大叫.....姑仗即刻出來灌佢飲水及扣喉.....跟住阿女就嘔左一petpet野出黎.....唉....    雖然話無事....我知道後都非常擔心.....阿女重掹甘叫佢地唔好話比我同我老公知......所以姑媽今朝先講......我聽完之後...同老公分析...阿女不嬲都知d藥唔可以亂食....佢緊係唸住食左就可以好蹯就可以食朱古力啦........

Rank: 5Rank: 5


4411
669#
發表於 07-3-8 22:18 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

悠悠媽,
嘩, 畀你嚇C我喇, 十粒咁多? 畀著我, 實嚇到得番半條命, 唔知點算好! 咁姑媽同姑丈點應付呀? 你同你佬有冇同佢解釋呀?

保保媽,
唔係下嘛? 暑假去沙巴五日都要二萬幾...OH NO, 好貴啊! 咁相比下, 我今次個TRIP都唔算貴咯!

BB車我地一定會帶架, 因為阿女唔係果種可以撐足全日既人唻, 加上佢好懶自己行, 唔帶車仔, 真係盞隻佬辛苦架咋, 所以煩D都要帶車仔呀!

我地係去舊迪士尼, 希望我地去果日係平日, 會少人D啦, 不過我都知, 日本迪士尼幾時都係咁多人架喇! 所以都預左要排隊同埋等!

Rank: 4


850
670#
發表於 07-3-8 22:27 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

於是我下午打電話比佢...(其實上午我同d同事講..個個叫我唔好鬧個女...不過我唸深一層都係ger)所以我慢慢吐佢講出黎.....我問佢你係唔係唔舒服呀....佢就即刻問...姑仗同你講架...(因我唔想攪到姑媽佢地變成無義氣)所以我就話我尋晚打電話比你痳...話你訓左....所以我估到你有野....中間唔講啦...總知佢最後講左出黎...話自己食左好多藥落肚....我問點解你要食藥.....佢話佢想食藥快d好番可以食糖喎....當然我係甘同佢講耶穌啦......唉...以為自己係醫生咩.......     

Rank: 4


850
671#
發表於 07-3-8 22:41 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

姑媽姑仗即刻灌水佢飲....扣喉...姑仗話跟住比d黃糖水佢飲...有咩作用我就唔知...跟住無來阿女話眼訓...食左兩淡飯就去訓....但係姑媽姑仗就成晚唔甘訓...得閒就拱下佢...驚佢唔醒......阿女今朝一訓醒就無事好精神...重不知幾口乖...緊係...衰左痳.......(不過就唔知點解重比佢番學 )...下午姑媽要佢訓晏攪....我係上午個時...已經問左人(做護士的)..佢地話阿女昨晚嘔ger已經嘔左...吸收個d就已經吸收左....如果佢無暈舵舵..正正常常就ok.....不過今日要佢飲多d水..等佢去多d廁所清清佢.......

Rank: 4


850
672#
發表於 07-3-8 22:52 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

唉...唉...唉....唉...............<<<<

Rank: 4


850
673#
發表於 07-3-8 23:03 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

去沙巴....都要成5仟多元...一個...

Rank: 5Rank: 5


4411
674#
發表於 07-3-9 08:35 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
聽到你咁講, 我第一時間check下自己d葯有冇收起, 我唔係驚阿女"懶"醒,以為自己係醫生,而係驚佢當d葯係糖咁拎唻食, 咁就真係出事喇!

final悠悠有冇向你認錯呀? 佢知唔知自己咁做係唔啱呀? 佢有冇promise你, 以後都唔會咁做呀? 你有冇話佢知, 媽咪會好擔心同埋會嚇親媽咪呀?

唉...我就咁睇都戥你驚呀, 好似食緊驚風散咁呀, 嚇c我喇!     而家悠悠無事就好喇, 最緊要佢瞓醒之後精神爽利, 咪就真係擔心c人喇!

我都知去沙巴好貴呀, 不過沙巴就陽光與海灘, 如果自己兩公婆去渡下假我諗幾好的, 又可以做下spa之類, 但同阿女去幾日沙巴, 日日都係沙同水, 會唔會悶左少少呢? 我之前都諗過帶佢去沙巴架, 其實係因為我自己未去過, 好想去享受下, 但一諗到咁貴之餘, 又無乜野啱阿女玩, 所以...轉軚去日本囉!   

Rank: 2


51
675#
發表於 07-3-9 11:16 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

沙巴其實唔係想像中咁好玩,但行程唔緊密,帶住小朋友唔係太辛苦,不過唔係日日陽光與海灘,五日行程只得一日去海灘,又要搭車又要坐船,拎住d行李好似走難,沖涼地方又污漕又唔方便,絕對唔係想像中酒店前面就有海灘,酒店游泳池又好多人,所以唔係想像中咁陽光與海灘。

如果經濟許可,加多少少去馬爾代夫就完全可以感受陽光與海灘。我隻佬唔鍾意周圍走,所以我地都係選擇d唔係太多行程的旅行團。

你記得帶d看門口0既藥,以防萬一。

Rank: 4


850
676#
發表於 07-3-9 19:30 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我雖然係事後先知...但整日心情都痳痳.....個心跳下跳下.......不過今日好d囉.....我有同佢講唔可甘做...佢話知道...總話姑媽姑仗同佢講左好多次....
我昨日同同事講知後...個個返到屋企都即刻將d藥擺高晒....

Rank: 5Rank: 5


4411
677#
發表於 07-3-11 10:13 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

保媽,
馬x代夫都係陽光與海灘, 其實對阿女唻講, 可能都係悶左小小, 呢d地方, 我諗要佢再大個少少, 我至會帶佢去!

我已經去醫生度拎左平安葯喇, 傍下身嘛!

joeytcy,
其實個個家長都知道要將d葯遠離小朋友, 但好多時無乜問題果陣, 我地又真係會將d葯亂咁放, 好多時仲要係放響d小朋友好容易拎到既地方添, 所以悠悠呢件事, 都提醒下我地, 唔好以為平時佢地唔會亂咁唻, 就一定無事, 佢地"醒"起上唻, 真係會做出好多出人意表既事呀!

Rank: 4


605
678#
發表於 07-3-12 13:50 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

唔緊要啦!而家都3月中,話禁快k1就讀完,可能到k2既時候,睇到你唔願睇添!

不過話時話,而家亞女搭校車返學,我亦偷懶冇點上學校睇佢,感覺都唔係幾踏實,唔知佢係學校點,亦唔認識佢 d 同學仔,長遠黎講係溝通上可能冇禁容易有共鳴,你話係唔係?

cankan

Rank: 4


605
679#
發表於 07-3-12 13:58 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

anson 去到日本 disneyland,實會好開心!唉!我到而家都未帶亞女去香港果個,我知佢好想去,已經同我地講左不下數次,不過我始終都未同佢去,我諗我都要積極d安排下係夏天來臨前同佢了左依個心願,你地估4月會唔會好熱?

cankan

Rank: 4


605
680#
發表於 07-3-12 14:03 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

如果係我實嚇到腳都軟埋 + 即刻帶佢睇醫生。

聽完你依個 case,我都即刻返屋企擺番好 d藥,事關有時我都係放係枱度,諗住亞女知道藥唔可以亂食,而家都唔夠膽啦

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖