關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
661#
發表於 07-7-9 13:40 |只看該作者
平田ymca
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 13:39 發表
去邊度返??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
662#
發表於 07-7-9 14:07 |只看該作者
lunch玩泡泡龍, 都係呢d我先會玩

Rank: 8Rank: 8


17382
663#
發表於 07-7-9 14:11 |只看該作者
我等收工啦腳位

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
664#
發表於 07-7-9 14:12 |只看該作者
ok, 無問題.
食物點准備 ?

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 13:27 發表
各位,

14號係唔係去我度攪大食會架??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
665#
發表於 07-7-9 14:13 |只看該作者
come,你有無玩cooking mama,點解我不太晓玩.?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
666#
發表於 07-7-9 14:14 |只看該作者
Love,你一日換畫幾次, 好唔慣wor

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:11 發表
我等收工啦腳位

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
667#
發表於 07-7-9 14:14 |只看該作者
咪咁討厭係度晒命ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:11 發表
我等收工啦腳位

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
668#
發表於 07-7-9 14:15 |只看該作者
花心蘿蔔

14號我ok ar
原文章由 雪文 於 07-7-9 14:14 發表
Love,你一日換畫幾次, 好唔慣wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
669#
發表於 07-7-9 14:15 |只看該作者
Love, 又有要求啦, 有無"熟"女minnie, 唔係BB minnie加 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
670#
發表於 07-7-9 14:16 |只看該作者
我太得閒了,e+張頭像應該唔換架啦我like呀

原文章由 雪文 於 07-7-9 14:14 發表
Love,你一日換畫幾次, 好唔慣wor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
671#
發表於 07-7-9 14:17 |只看該作者
Love, 我呢係個人設定諗住選一入黎睇最後gei post, 佢話我咩頭像無效, ar

Rank: 8Rank: 8


17382
672#
發表於 07-7-9 14:17 |只看該作者
其實好慘架,無野做都要坐係度

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 14:14 發表
咪咁討厭係度晒命ar  

Rank: 5Rank: 5


4210
673#
發表於 07-7-9 14:18 |只看該作者
咁不如每人負責一樣, 可以外賣 or 自己整?定全部外賣??

原文章由 雪文 於 07-7-9 14:12 發表
ok, 無問題.
食物點准備 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
674#
發表於 07-7-9 14:18 |只看該作者
有,你等等,我發現左有d好靚架

原文章由 雪文 於 07-7-9 14:15 發表
Love, 又有要求啦, 有無"熟"女minnie, 唔係BB minnie加 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
675#
發表於 07-7-9 14:18 |只看該作者
咁又係幾悶gei, 都好過無野做要扮有野做ar[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:17 發表
其實好慘架,無野做都要坐係度

[/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
676#
發表於 07-7-9 14:21 |只看該作者
你唔好選頭像先果格空左佢,先選左”舊的在前”跟住提交左先睇下得唔得


原文章由 hoganmama 於 07-7-9 14:17 發表
Love, 我呢係個人設定諗住選一入黎睇最後gei post, 佢話我咩頭像無效, 點ar   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
677#
發表於 07-7-9 14:22 |只看該作者
我搞到la, 細心d睇原來有欄係選頭像gar, delete之前個個, 跟住是但選一個, 搞掂左, 唔知你明唔明我講咩, 我都唔係好明自己講咩


[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-7-9 14:26 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
678#
發表於 07-7-9 14:22 |只看該作者
我唔洗辦有野做因為老細明知無野做

原文章由 hoganmama 於 07-7-9 14:18 發表
咁又係幾悶gei, 都好過無野做要扮有野做ar[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 14:17 發表
其實好慘架,無野做都要坐係 ...

Rank: 5Rank: 5


4210
679#
發表於 07-7-9 14:26 |只看該作者
等我整返個報名表先﹕

日期﹕7月14日
時間﹕下午 (待定)
地點﹕Jerry 媽油麻地屋企

報名表
Jerry 媽 (2大1小1B)
雪文 (1大2小)
COME (1大1小)
HOGANMAMA (1大1小)

love, 你黎唔黎??

Rank: 8Rank: 8


17382
680#
發表於 07-7-9 14:27 |只看該作者


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖