關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 23
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 23 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
641#
發表於 07-3-20 10:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我D同事朋友都唔鍾意佢! [quote]
雪文 寫道:
yuetma,我唔鍾意KY個老公, 連呢句都唔想同佢講.

Rank: 6Rank: 6


6601
642#
發表於 07-3-20 10:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我鍾意Veeko多D,有冇34碼呀? [quote]
雪文 寫道:
係wor,講返veeko同wanko的衫.

KY,佢連佢鋪頭price個牌都仲係到, 又有鈕同布仔, 我好肯定係真

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
643#
發表於 07-3-20 10:28 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我仔昨日係咁問, 幾時到佢拍廣告 ??  因個日走的時候, 個女仔話我哋听, 如OK, 男仔會21號拍, 女仔 26號拍.  俾我仔听到.   我只有安慰佢話男仔個廣告取消咗, 等下次有先有機會俾佢.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
644#
發表於 07-3-20 10:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

裇衫我無留意有無 34, 等我去睇時call你.  今日lunch要去吉吉島同朋友買奶瓶, 可能會無時間去東匯廣場.[quote]


KY2004 寫道:
我鍾意Veeko多D,有冇34碼呀? [quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
645#
發表於 07-3-20 10:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

行過先 look look囉!

今日lunch都要去葯材舖執川貝呀![quote]
雪文 寫道:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
646#
發表於 07-3-20 10:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

今日我女同我講: 真係唔鐘意考試評估呀!!! :-x  :-x  :-x

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
647#
發表於 07-3-20 10:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

川貝其實要熱咳先有效加.  我仔長期咳, 我都唔知那種有效啦 :cry: [quote]
KY2004 寫道:

今日lunch都要去葯材舖執川貝呀![quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
648#
發表於 07-3-20 10:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

唔知啦!試左先啦! :-x  :cry: [quote]
雪文 寫道:
川貝其實要熱咳先有效加.  我仔長期咳, 我都唔知那種有效啦 :cry: [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
649#
發表於 07-3-20 10:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我諗無人鍾意.  我仔昨日又係超唔听話, 返去又話做完功課, 又係到睇電視.  默書又唔温   
come爸嘩 寫道:
今日我女同我講: 真係唔鐘意考試評估呀!!! :-x  :-x  :-x

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
650#
發表於 07-3-20 10:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我想買對"親"黑西褲的皮鞋(尖or小圓都得), 有無好介紹? 邊隻色好呀???     

Rank: 5Rank: 5


4210
651#
發表於 07-3-20 10:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
652#
發表於 07-3-20 11:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我老公有個舊同事係美國返黎玩, 佢地出黎食飯時, 我老公講開"腳爭"痛的問題, 原來lee個同事以前都試過咁, 話係無得醫, 只有靠佢慢慢復原, 平時唔好行太多路(我老公上年下半開始成日要四圍行), 醫生開的藥丸同藥膏只可止痛!   :-x  :-x

Rank: 6Rank: 6


6601
653#
發表於 07-3-20 11:22 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我見匯景好多選擇。顏色:黑,啡,金都唔錯
come爸嘩 寫道:
我想買對"親"黑西褲的皮鞋(尖or小圓都得), 有無好介紹? 邊隻色好呀???     

Rank: 6Rank: 6


6601
654#
發表於 07-3-20 11:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

咪好似我牙較痛咁囉!要自己好,panadol只可止痛咋!
come爸嘩 寫道:
我老公有個舊同事係美國返黎玩, 佢地出黎食飯時, 我老公講開"腳爭"痛的問題, 原來lee個同事以前都試過咁, 話係無得醫, 只有靠佢慢慢復原, 平時唔好行太多路(我老公上年下半開始成日要四圍行), 醫生開的藥丸同藥膏只可止痛!   :-x  :-x

Rank: 6Rank: 6


6601
655#
發表於 07-3-20 11:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

係細路都唔鍾意默書考試啦,我地以前都係啦! [quote]
雪文 寫道:
我諗無人鍾意.  我仔昨日又係超唔听話, 返去又話做完功課, 又係到睇電視.  默書又唔温   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
656#
發表於 07-3-20 11:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

講返轉頭, 我屋企係無黑色皮鞋的! 因我覺得有少少似返學鞋, boots都無黑色......
啡都好喎, 我今晚放工去睇睇先! [quote]
KY2004 寫道:
我見匯景好多選擇。顏色:黑,啡,金都唔錯[quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
657#
發表於 07-3-20 11:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

我同你相反,屋企差唔多對對都係黑色鞋,因我返工的衫褲多數黑色/白色。 :-x [quote]
come爸嘩 寫道:
講返轉頭, 我屋企係無黑色皮鞋的! 因我覺得有少少似返學鞋, boots都無黑色......
啡都好喎, 我今晚放工去睇睇先! [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
658#
發表於 07-3-20 11:32 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

唔知點解, 我唔係好想接倒奶奶呀, 姑奶的電話, 大家見面時唔係無計傾的, 只係講電話就硬係唔知點咁, 好c唔c, 佢地又幾經常打電話比我, 有時叫我幫佢地買野(就尋日, 我奶奶打電話黎叫我幫佢買活洛油, 我覺得自己好似夾硬搵野講咁呀, 又唔好意思話要收線, 我問奶奶同唔同老公講幾句, 佢都話唔駛啦.) 我姑奶就打電話黎問我老公隻腳好返未呀? 女女點呀......等等. 因我老公唔會同佢地講真話, 同埋成日收線收唔切的, 好乞人憎架!!!!     

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
659#
發表於 07-3-20 11:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

咁咪好齋囉!!!      [quote]
KY2004 寫道:
衫褲多數黑色/白色。 :-x [quote]

Rank: 6Rank: 6


6601
660#
發表於 07-3-20 11:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 23

  
come爸嘩 寫道:
唔知點解, 我唔係好想接倒奶奶呀, 姑奶的電話, 大家見面時唔係無計傾的, 只係講電話就硬係唔知點咁, 好c唔c, 佢地又幾經常打電話比我, 有時叫我幫佢地買野(就尋日, 我奶奶打電話黎叫我幫佢買活洛油, 我覺得自己好似夾硬搵野講咁呀, 又唔好意思話要收線, 我問奶奶同唔同老公講幾句, 佢都話唔駛啦.) 我姑奶就打電話黎問我老公隻腳好返未呀? 女女點呀......等等. 因我老公唔會同佢地講真話, 同埋成日收線收唔切的, 好乞人憎架!!!!     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖