註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 12:36 發表 之前咪幫亞仔係私校留左個位gei, 今朝打去問, 有得退番d註冊費, 真開心
原文章由 雪文 於 07-7-9 12:27 發表 想, 都要你哋帶路先得加. 係自由廣場有個网友想去.
原文章由 雪文 於 07-7-9 12:32 發表 come,我老公老細的私人xx今日返工, 咁佢可以早D返屋企, 唔使日日OT啦. 佢今年有七日假, 7,8,9月唔可以放, 12月又俾人填完, 仲要一次過放七日, 佢都唔知點放好.
原文章由 雪文 於 07-7-9 12:37 發表 係呀, 咁你可以同亞仔報多個興趣班囉.
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 12:41 發表 我帶路!?!??! 我只係識我奶奶度同行返落去條大街架咋喎!?!??!? 其他地方我都唔識up個地方名!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 12:42 發表 mark定農曆新年d假得唔得???
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 12:50 發表 Afternoon 今朝無返工, 而家諗緊晏就返唔返好??
原文章由 雪文 於 07-7-9 12:55 發表 唔返啦, 亞仔都放學囉.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 13:04 發表 我打左返去話唔返啦
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 13:11 發表 真happy
原文章由 雪文 於 07-7-9 12:54 發表 咁你有個地膽老公嘛.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-9 13:26 發表 我公司雖然遠, 但勝左夠free 所以我走左都返黎做就係咁解
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 13:26 發表 今晚你老公仲要唔要ot???
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 12:43 發表 我已經幫佢報左5個興趣班la
原文章由 hoganmama 於 07-7-9 13:37 發表 5個都唔係好多咋, 每個每日都係返一個鐘, 有2個整野食, 非洲鼓, 咩機電工程師同小一英數, 亞仔話想玩埋魔術添ar