註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-7-9 10:53 發表 come,我仲買到一盒上次去你屋企吃個D朱古力批, 不過未開.
返回頂部
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 10:59 發表 我都有買, 上次吉吉島$9.9, 今次祥華9.00, 差唔多, 祥華都有個 d wasbi餅仔, 佢賣$25.0半磅, 同上次我地係太子買果d一樣.
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 11:01 發表 我女返學返埋lee個星期咋, 暑假啦, 真係好快呀!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 11:22 發表 我囡就返多2個星期先放假,我想佢遲d放
原文章由 雪文 於 07-7-9 11:22 發表 嘩, 咁油塘個間真係搞高個價來賣wor. 佢原價 16.8, 半價8.4. washi餅仔, 13元 100g, 半價後6.5 100g.
原文章由 雪文 於 07-7-9 11:23 發表 我唔想有暑假
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 11:25 發表 放暑假, 比d細路休息一下!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 11:26 發表 我囡k1時讀油塘明x幼稚園果時得7日暑假ja
原文章由 雪文 於 07-7-9 11:27 發表 comecome,我放假就話, 我對仔女放假係屋企, 亞公亞婆都搞唔掂, 只是吃飯都煩C我啦.
原文章由 雪文 於 07-7-9 11:42 發表 我仔返來啦 校服 - 無問題 包 - 無吃到 水 - 平時都唔飲, 更加無事 係亞媽過份擔心
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 11:52 發表 無事就好啦! 明天記住起身啦!!!!
原文章由 雪文 於 07-7-9 11:58 發表 好彩係送多四日. 今晚唔好煲咁耐碟同埋記得較閙鐘.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 12:05 發表 你係咪想上南澳玩呀? 上次父親節, 我老爺介紹我地去左一間酒樓度食飯, 嘩! d食物真係~~~好食到不得了, 係就係無乜點叫海鮮, 都要做有魚有蝦, 埋單$3xx, 我地大人7個, 細路4個. 佢碟茄子真係.....食到我lum lum& ...