關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
621#
發表於 07-7-9 10:59 |只看該作者
我都有買, 上次吉吉島$9.9, 今次祥華9.00, 差唔多, 祥華都有個
d wasbi餅仔, 佢賣$25.0半磅, 同上次我地係太子買果d一樣.


原文章由 雪文 於 07-7-9 10:53 發表
come,我仲買到一盒上次去你屋企吃個D朱古力批, 不過未開.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
622#
發表於 07-7-9 11:01 |只看該作者
我女返學返埋lee個星期咋, 暑假啦, 真係好快呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
623#
發表於 07-7-9 11:22 |只看該作者
嘩, 咁油塘個間真係搞高個價來賣wor.
佢原價 16.8, 半價8.4.

washi餅仔, 13元 100g, 半價後6.5 100g.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 10:59 發表
我都有買, 上次吉吉島$9.9, 今次祥華9.00, 差唔多, 祥華都有個
d wasbi餅仔, 佢賣$25.0半磅, 同上次我地係太子買果d一樣.

Rank: 8Rank: 8


17382
624#
發表於 07-7-9 11:22 |只看該作者
我囡就返多2個星期先放假,我想佢遲d放

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 11:01 發表
我女返學返埋lee個星期咋, 暑假啦, 真係好快呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
625#
發表於 07-7-9 11:23 |只看該作者
我唔想有暑假

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 11:22 發表
我囡就返多2個星期先放假,我想佢遲d放

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
626#
發表於 07-7-9 11:24 |只看該作者
咁個朱古力批你果度都仲賣平$0.6-

原文章由 雪文 於 07-7-9 11:22 發表
嘩, 咁油塘個間真係搞高個價來賣wor.
佢原價 16.8, 半價8.4.

washi餅仔, 13元 100g, 半價後6.5 100g.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
627#
發表於 07-7-9 11:25 |只看該作者
放暑假, 比d細路休息一下!

原文章由 雪文 於 07-7-9 11:23 發表
我唔想有暑假

Rank: 8Rank: 8


17382
628#
發表於 07-7-9 11:25 |只看該作者
我尋日一早去左圖書館,亞囡借左4本書,
2本中文2本英文,佢尋日都差不多睇曬了

Rank: 8Rank: 8


17382
629#
發表於 07-7-9 11:25 |只看該作者
咁絕

原文章由 雪文 於 07-7-9 11:23 發表
我唔想有暑假

Rank: 8Rank: 8


17382
630#
發表於 07-7-9 11:26 |只看該作者
我囡k1時讀油塘明x幼稚園果時得7日暑假ja

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 11:25 發表
放暑假, 比d細路休息一下!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
631#
發表於 07-7-9 11:27 |只看該作者
comecome,我放假就話, 我對仔女放假係屋企, 亞公亞婆都搞唔掂, 只是吃飯都煩C我啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 11:25 發表
放暑假, 比d細路休息一下!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
632#
發表於 07-7-9 11:28 |只看該作者
我囡而家都係10日

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-9 11:26 發表
我囡k1時讀油塘明x幼稚園果時得7日暑假ja

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
633#
發表於 07-7-9 11:33 |只看該作者
咁又係!


原文章由 雪文 於 07-7-9 11:27 發表
comecome,我放假就話, 我對仔女放假係屋企, 亞公亞婆都搞唔掂, 只是吃飯都煩C我啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
634#
發表於 07-7-9 11:42 |只看該作者
我仔返來啦

校服 - 無問題
包 - 無吃到
水 - 平時都唔飲, 更加無事

係亞媽過份擔心

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
635#
發表於 07-7-9 11:52 |只看該作者
無事就好啦! 明天記住起身啦!!!!


原文章由 雪文 於 07-7-9 11:42 發表
我仔返來啦

校服 - 無問題
包 - 無吃到
水 - 平時都唔飲, 更加無事

係亞媽過份擔心

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
636#
發表於 07-7-9 11:58 |只看該作者
好彩係送多四日.
今晚唔好煲咁耐碟同埋記得較閙鐘.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 11:52 發表
無事就好啦! 明天記住起身啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
637#
發表於 07-7-9 12:00 |只看該作者
我都係湊多四日, 之後先慢慢取返d碟出來睇, 而家晚晚10:30pm就 , 都無時間睇碟, d碟而家我老公一個人煲.


原文章由 雪文 於 07-7-9 11:58 發表
好彩係送多四日.
今晚唔好煲咁耐碟同埋記得較閙鐘.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
638#
發表於 07-7-9 12:05 |只看該作者
你係咪想上南澳玩呀? 上次父親節, 我老爺介紹我地去左一間酒樓度食飯, 嘩! d食物真係~~~好食到不得了, 係就係無乜點叫海鮮, 都要做有魚有蝦, 埋單$3xx, 我地大人7個, 細路4個. 佢碟茄子真係.....食到我lum lum脷, 可能我鐘意食一d味道較濃的食物, 佢地個個都話咸, 就得我一個話ok.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
639#
發表於 07-7-9 12:27 |只看該作者
想, 都要你哋帶路先得加.

係自由廣場有個网友想去.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 12:05 發表
你係咪想上南澳玩呀? 上次父親節, 我老爺介紹我地去左一間酒樓度食飯, 嘩! d食物真係~~~好食到不得了, 係就係無乜點叫海鮮, 都要做有魚有蝦, 埋單$3xx, 我地大人7個, 細路4個. 佢碟茄子真係.....食到我lum lum& ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
640#
發表於 07-7-9 12:28 |只看該作者
呢排唔理個市
606跌到4.75
‹ 上一主題|下一主題