關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
601#
發表於 08-1-23 14:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 14:00 發表

唔係, 係藍田攞返去架!!! 我屋企唔知幾多年無煮飯啦.....

仲識唔識煮呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
602#
發表於 08-1-23 14:04 |只看該作者
我都冇ga, 老豆win 咗咪'醒'我lor
原文章由 多利是 於 08-1-23 13:50 發表
hoganmama

我又係同你一樣..我老豆又係做廠長, 打工的~ F.2開始, 我每年都去工廠做暑期工, 賺到既$$就係自己既零用$$, 我無零用$$架 :-| :-|
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
603#
發表於 08-1-23 14:05 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-23 14:02 發表

你咁寫,我以為葉麗儀呀!

x婆葉縕儀呀....:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: 我果時中五暑期工!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
604#
發表於 08-1-23 14:05 |只看該作者
我d $唔閒gar, 有血有汗gar
原文章由 KY2004 於 08-1-23 14:03 發表

咪係!多多:你都好幸福丫!有10幾萬閒$....

Rank: 6Rank: 6


6601
605#
發表於 08-1-23 14:05 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 14:04 發表
菜我都賣過ar, 因我亞公以前賣菜gar, 賣涼粉, 生果都試過

不過我亞公好衰, 佢d內孫幫手就有$, 我地呢d外孫就毛都無條, 所以我好憎佢

咁都得??????:(

Rank: 5Rank: 5


4210
606#
發表於 08-1-23 14:05 |只看該作者
我都唔係, 講個名出黎, 你都未必識

原文章由 KY2004 於 08-1-23 13:56 發表

我唔係啊!

Rank: 6Rank: 6


6601
607#
發表於 08-1-23 14:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 14:05 發表
我d $唔閒gar, 有血有汗gar  

咁改為 有血有汗的閒$:)

Rank: 6Rank: 6


6601
608#
發表於 08-1-23 14:06 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-23 14:05 發表
我都唔係, 講個名出黎, 你都未必識

jerry媽,
咁要講來聽聽喇!

Rank: 5Rank: 5


2967
609#
發表於 08-1-23 14:07 |只看該作者
其實我都買過fish, 豆腐, 芽菜........., 主要菜多d.
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 14:04 發表
菜我都賣過ar, 因我亞公以前賣菜gar, 賣涼粉, 生果都試過

不過我亞公好衰, 佢d內孫幫手就有$, 我地呢d外孫就毛都無條, 所以我好憎佢
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
610#
發表於 08-1-23 14:07 |只看該作者
係ar, 個時都廿幾年前la, 新年d內孫就$100/封, 我地得$10咋
原文章由 KY2004 於 08-1-23 14:05 發表

咁都得??????:(

Rank: 6Rank: 6


6601
611#
發表於 08-1-23 14:08 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-23 14:05 發表

x婆葉縕儀呀....:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: 我果時中五暑期工!!!

我見過佢,真人同我一樣咁矮,樣都OKge.
明星中,我見過周文琪同溫碧霞真人最靚。

Rank: 5Rank: 5


2967
612#
發表於 08-1-23 14:10 |只看該作者
我就beacuse 亞爺, 亞嫲湊大, 佢地鍚我多d, 同埋only 我去幫手, 所以我會大封d.

原文章由 hoganmama 於 08-1-23 14:07 發表
係ar, 個時都廿幾年前la, 新年d內孫就$100/封, 我地得$10咋  
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
613#
發表於 08-1-23 14:10 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-23 14:07 發表
係ar, 個時都廿幾年前la, 新年d內孫就$100/封, 我地得$10咋  

唔好引文,我會 delete

咁唔得喎!(deleted)

[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-23 14:19 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
614#
發表於 08-1-23 14:11 |只看該作者
各位午安 !

好謝咁關心我, 我好感激你哋.

不過請大家唔好問我發生咩事, 今日唔好問, 將來亦都唔好問, 可以嗎 ??  唔好打電話俾我, 因我情緒好唔稳定.

唔好意思

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
615#
發表於 08-1-23 14:11 |只看該作者
HOGANMA: 你亞公
我同你相反, 我亞公N個仔女最至錫我亞媽, 係得佢一個有鑽介架咋(果時鑽介都幾巴閉), 但我地又唔會有大封D的利是囉, 果時亞公成日同我婆嘈交, 我公都會走上我家避難的.

Rank: 6Rank: 6


6601
616#
發表於 08-1-23 14:11 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-23 14:07 發表
其實我都買過fish, 豆腐, 芽菜........., 主要菜多d.

cy,

唔怪得你煮野咁叻啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
617#
發表於 08-1-23 14:14 |只看該作者
KY : 唔好意思, 明天我同你的約會要取消

funfun, Yanma : 星期六我唔打牌啦, sorry.

25號晚我未必出來, 我怕控制唔到自己.   come : 明天中午通知你.

Rank: 6Rank: 6


6601
618#
發表於 08-1-23 14:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-23 14:11 發表
各位午安 !

好謝咁關心我, 我好感激你哋.

不過請大家唔好問我發生咩事, 今日唔好問, 將來亦都唔好問, 可以嗎 ??  唔好打電話俾我, 因我情緒好唔稳定.

唔好意思 ...

雪雪:

收到!明白哂!

當你想講時,我會好樂意去聽!

唔理咩事,唔好諗咁多,俾個心同身休息吓! 我地大家都係好錫你架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
619#
發表於 08-1-23 14:16 |只看該作者
雪文: 放心啦, 我地知點做架啦, 你而家唔好諗咁多, 好好休息吓, 有心情時再上黎同我地傾計, 我地個個都等緊你架!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
620#
發表於 08-1-23 14:16 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-23 14:14 發表
KY : 唔好意思, 明天我同你的約會要取消

funfun, Yanma : 星期六我唔打牌啦, sorry.

25號晚我未必出來, 我怕控制唔到自己.   come : 明天中午通知你.

明白啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖