關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
581#
發表於 07-11-20 15:17 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 15:15 硐表
可能c6 san咗對正toilet個window,我禽日又唔覺凍wor.

我屋企廁所窗長期關淨一條"啦"的.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
582#
發表於 07-11-20 15:18 |只看該作者
我住山上, 所以我落到平田ar, 廣田個邊ar, 我覺得好溫暖gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:15 硐表

都應該係, 你果度係高位, 平田都已經好凍, 你度應該仲勁.

Rank: 5Rank: 5


2967
583#
發表於 07-11-20 15:21 |只看該作者
可能你到果日d股仔生性呢
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:13 硐表

我果日淨係帶CY路咋, 我都唔買啦, 之前就話放左交通身痕啫, 而家.....:cry: :cry: 點買丫!?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
584#
發表於 07-11-20 15:23 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 15:21 硐表
可能你到果日d股仔生性呢

得2日時間, 都幾難有奇蹟啦.  
你想買D乜?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
585#
發表於 07-11-20 15:24 |只看該作者
PK搞咩呀, 我明明見到lanlan講的嘢, 轉頭又睇唔到.

無理由我眼花加


Lanlan, Del咗啦, 變咗

Rank: 6Rank: 6


8953
586#
發表於 07-11-20 15:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:23 硐表

得2日時間, 都幾難有奇蹟啦.  
你想買D乜?

o甘快出糧啦.....

Rank: 5Rank: 5


2967
587#
發表於 07-11-20 15:26 |只看該作者
冇muk心水.順水減壓ma
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:23 硐表

得2日時間, 都幾難有奇蹟啦.  
你想買D乜?
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
588#
發表於 07-11-20 15:27 |只看該作者
我地20日就出糧
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 15:24 硐表

o甘快出糧啦.....
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
589#
發表於 07-11-20 15:30 |只看該作者
咁又係,藍田 好多



原文章由 kitty 於 07-11-20 15:01 硐表
Iloveyoub4,
我以前都冇用過,但搬左上藍田
而家一沖完涼都好涷
驚遲下仲

Rank: 8Rank: 8


17382
590#
發表於 07-11-20 15:32 |只看該作者
大家咁話


原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:05 硐表
星期一至四, 我唔得, 因為一放工就要c返去教功課, 星期五就可以, 不過今個星期五唔得閑

你(come)地買得開心d

Rank: 6Rank: 6


8953
591#
發表於 07-11-20 15:33 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 15:27 硐表
我地20日就出糧

嘩, 咩公司來呀, 25 26 已好好了喎....
我地要31,1 呀.
次次出糧一老闆都好唔開心.

Rank: 8Rank: 8


17382
592#
發表於 07-11-20 15:35 |只看該作者
我果度就OK無話好大FUNG,都唔算

Rank: 8Rank: 8


17382
593#
發表於 07-11-20 15:36 |只看該作者
咁我呢 我係5號 BUY通常都遲的

原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 15:33 硐表

嘩, 咩公司來呀, 25 26 已好好了喎....
我地要31,1 呀.
次次出糧一老闆都好唔開心.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
594#
發表於 07-11-20 15:36 |只看該作者
星期五又有中鐵呀, 我是好好poor啦.

秘書姐姐, 有ipo的网址又post上來呀, 唔該.

Rank: 8Rank: 8


17382
595#
發表於 07-11-20 15:38 |只看該作者
我12月22-26會同C6、亞囡去上海: : 又係同上次去泰國果D亞太去: :,當休息下都好啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
596#
發表於 07-11-20 15:39 |只看該作者
無問題無問題
原文章由 雪文 於 07-11-20 15:36 硐表
星期五又有中鐵呀, 我是好好poor啦.

秘書姐姐, 有ipo的网址又post上來呀, 唔該.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
597#
發表於 07-11-20 15:40 |只看該作者
嘩, 個段時間好貴wor, 真有$

我都想去ar, no$$$$$$$$$
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:38 硐表
我12月22-26會同C6、亞囡去上海: : 又係同上次去泰國果D亞太去: :,當休息下都好啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
598#
發表於 07-11-20 15:42 |只看該作者
早出同遲出都無咩分別,都係一出無晒,交咩交咩....最緊要唔好唔出
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:36 硐表
咁我呢 我係話5號 BUY通常都遲的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
599#
發表於 07-11-20 15:43 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 15:40 硐表
嘩, 個段時間好貴wor, 真有$

駛乜講呀, 人地係包X婆喎!

Rank: 6Rank: 6


8953
600#
發表於 07-11-20 15:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 15:38 硐表
我12月22-26會同C6、亞囡去上海: : 又係同上次去泰國果D亞太去: :,當休息下都好啦

真開心. 又有人請 ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖