關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
581#
發表於 07-11-10 12:03 |只看該作者
不如就今日啦, 我仲未食野


原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 11:57 硐表

我地幾時約去富臨飲下午茶????

Rank: 5Rank: 5


4210
582#
發表於 07-11-10 12:08 |只看該作者
雪雪,

我覺得你咁驚, 要等一個月, 真係好攞命:-|
不如你放工果陣, 去問下D 紙紮鋪, 睇下可唔可以有D咩可以即刻去做, 仲好啦...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
583#
發表於 07-11-10 12:08 |只看該作者
做左一陣野入返黎, 唔洗點溫書

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
584#
發表於 07-11-10 12:08 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:00 硐表
香港賣4千8, 法國買只係平左6百  

咁都有平左1/8, 好過無啦.
不過我覺得自己"咩"LV唔好睇

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
585#
發表於 07-11-10 12:09 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:03 硐表
不如就今日啦, 我仲未食野

我下午唔得閒啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
586#
發表於 07-11-10 12:12 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:08 硐表
做左一陣野入返黎, 唔洗點溫書

個個去晒睇報紙

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
587#
發表於 07-11-10 12:12 |只看該作者
我 2個仔都話要 Cirkle-K 出既 Mario 書夾
如果各位有的話, 又唔要....請留俾我

OK 唔學似 7仔咁, $30 有 2 個, $40 有 3 個,
佢要 $40/2 個,  $60/3個......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
588#
發表於 07-11-10 12:13 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:12 硐表
我 2個仔都話要 Cirkle-K 出既 Mario 書夾
如果各位有的話, 又唔要....請留俾我

OK 唔學似 7仔咁, $30 有 2 個, $40 有 3 個,
佢要 $40/2 個,  $60/3個...... ...

我都有睇到, 幾靚架, 不過我一個都未有, 藍田無ok.

Rank: 5Rank: 5


4210
589#
發表於 07-11-10 12:14 |只看該作者
仲有你試下 pm 咕b , 因為佢成家都見到and feel到, 可能佢會教到你點到...

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:08 硐表
雪雪,

我覺得你咁驚, 要等一個月, 真係好攞命:-|
不如你放工果陣, 去問下D 紙紮鋪, 睇下可唔可以有D咩可以即刻去做, 仲好啦...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
590#
發表於 07-11-10 12:14 |只看該作者
我今日都唔得, 要送仔女去童軍, 又要接送.

荅唔到幾時得, 要C6放假, 佢又話今日下午要出去, 來緊二星期又OT,24唔知呀

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:03 硐表
不如就今日啦, 我仲未食野

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
591#
發表於 07-11-10 12:16 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-10 12:14 硐表
我今日都唔得, 要送仔女去童軍, 又要接送.

荅唔到幾時得, 要C6放假, 佢又話今日下午要出去, 來緊二星期又OT,24唔知呀

尋日想問又唔記得左: 咁我地個科大之旅幾時攪呀??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
592#
發表於 07-11-10 12:17 |只看該作者
我PM咗有個油塘的媽咪, 又係住AMY個座的. 佢話佢仔仔又係前排咁樣, 等緊放工打俾佢.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:14 硐表
仲有你試下 pm 咕b , 因為佢成家都見到and feel到, 可能佢會教到你點到...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
593#
發表於 07-11-10 12:19 |只看該作者
坐我隔離個妹好仔尋日已經問左我, 叫我有比佢, 我心諗, 都幾靚wor, 有我都留番比個仔la
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:12 硐表
我 2個仔都話要 Cirkle-K 出既 Mario 書夾
如果各位有的話, 又唔要....請留俾我

OK 唔學似 7仔咁, $30 有 2 個, $40 有 3 個,
佢要 $40/2 個,  $60/3個...... ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
594#
發表於 07-11-10 12:20 |只看該作者
我今朝都記起呢件事
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:16 硐表

尋日想問又唔記得左: 咁我地個科大之旅幾時攪呀??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
595#
發表於 07-11-10 12:21 |只看該作者
我囡個條繩無咗, 唔知去咗邊

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
596#
發表於 07-11-10 12:22 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:20 硐表
我今朝都記起呢件事  

咁幾時呢? 25/11我唔得啦, 26-28/11 我女又評估.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
597#
發表於 07-11-10 12:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-10 12:21 硐表
我囡個條繩無咗, 唔知去咗邊

係張床搵下先啦, 可能佢瞓瞓下甩左呢.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
598#
發表於 07-11-10 12:23 |只看該作者
今次又真係印得幾靚
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:19 硐表
坐我隔離個妹好仔尋日已經問左我, 叫我有比佢, 我心諗, 都幾靚wor, 有我都留番比個仔la  

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
599#
發表於 07-11-10 12:24 |只看該作者
唯有延到十二月啦

原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:22 硐表

咁幾時呢? 25/11我唔得啦, 26-28/11 我女又評估.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
600#
發表於 07-11-10 12:25 |只看該作者
今朝無出過街, 應該多數在屋企, 叫婆婆幫手搵吓
原文章由 雪文 於 07-11-10 12:21 硐表
我囡個條繩無咗, 唔知去咗邊
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖