註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 11:57 硐表 我地幾時約去富臨飲下午茶????
返回頂部
男爵府
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:00 硐表 香港賣4千8, 法國買只係平左6百
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:03 硐表 不如就今日啦, 我仲未食野
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:08 硐表 做左一陣野入返黎, 唔洗點溫書
原文章由 funbabyhk 於 07-11-10 12:12 硐表 我 2個仔都話要 Cirkle-K 出既 Mario 書夾 如果各位有的話, 又唔要....請留俾我 OK 唔學似 7仔咁, $30 有 2 個, $40 有 3 個, 佢要 $40/2 個, $60/3個...... ...
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:08 硐表 雪雪, 我覺得你咁驚, 要等一個月, 真係好攞命:-| 不如你放工果陣, 去問下D 紙紮鋪, 睇下可唔可以有D咩可以即刻去做, 仲好啦...
原文章由 雪文 於 07-11-10 12:14 硐表 我今日都唔得, 要送仔女去童軍, 又要接送. 荅唔到幾時得, 要C6放假, 佢又話今日下午要出去, 來緊二星期又OT,24唔知呀
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:14 硐表 仲有你試下 pm 咕b , 因為佢成家都見到and feel到, 可能佢會教到你點到...
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:16 硐表 尋日想問又唔記得左: 咁我地個科大之旅幾時攪呀??????
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:20 硐表 我今朝都記起呢件事
原文章由 雪文 於 07-11-10 12:21 硐表 我囡個條繩無咗, 唔知去咗邊
原文章由 hoganmama 於 07-11-10 12:19 硐表 坐我隔離個妹好仔尋日已經問左我, 叫我有比佢, 我心諗, 都幾靚wor, 有我都留番比個仔la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-10 12:22 硐表 咁幾時呢? 25/11我唔得啦, 26-28/11 我女又評估.