關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
581#
發表於 07-7-7 09:02 |只看該作者
morning!!

今朝有無人返工?!?!?!?!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
582#
發表於 07-7-7 09:30 |只看該作者
我都係電腦白痴一名wor
原文章由 katiekma 於 07-7-6 23:41 發表
我係电腦白痴,吾係幾明, 但我覺得你好叻,可能時代吾同, 話晒我都大你地一圈。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
583#
發表於 07-7-7 09:30 |只看該作者
morning

我係度, 不過我放假
原文章由 come爸嘩 於 07-7-7 09:02 發表
morning!!

今朝有無人返工?!?!?!?!

Rank: 5Rank: 5


2065
584#
發表於 07-7-7 09:32 |只看該作者
Hi HI,

Saturday, 總有我

原文章由 come爸嘩 於 07-7-7 09:02 發表
morning!!

今朝有無人返工?!?!?!?!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
585#
發表於 07-7-7 09:41 |只看該作者
出去食個早餐先, 一陣再傾
原文章由 katiekma 於 07-7-7 09:32 發表
Hi HI,

Saturday, 總有我

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
586#
發表於 07-7-7 11:43 |只看該作者
唉, 我真係發緊夢, 原來亞仔唔駛返童軍, 我仲趕頭趕命咁去wor  早知唔駛返同love雪文去圖書館la
原文章由 hoganmama 於 07-7-7 09:41 發表
出去食個早餐先, 一陣再傾

Rank: 5Rank: 5


2993
587#
發表於 07-7-7 12:26 |只看該作者
COME COME,

想問下妳,知唔知抽到既新股要入倉,咁要向背後轉讓人定承讓人到簽名架?

Rank: 8Rank: 8


19346
588#
發表於 07-7-7 21:30 |只看該作者
各位轉左新版第一次入來呀,變左身好似複習左,我差D都login唔到,入唔到來!
20/7聚會我會帶仔仔出來!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
589#
發表於 07-7-8 09:44 |只看該作者


hoganmama,我同Love都無去到呀.  我仔前晚身上出咗好多紅點, 係葯物敏感. 昨日去返醫生到睇, 開咗D葯吃同搽, 晚上都未好仲多咗.  我都係停晒佢之前的感冒葯算啦, 唔好攞仔來搞, 敏感仲辛苦.

come & Jerryma, 睇來我仔唔可以睇邱xx, 佢好少會吃葯敏感. 我都係要轉返劉xx.


原文章由 hoganmama 於 07-7-7 11:43 發表
唉, 我真係發緊夢, 原來亞仔唔駛返童軍, 我仲趕頭趕命咁去wor  早知唔駛返同love雪文去圖書館la  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
590#
發表於 07-7-8 09:46 |只看該作者
你張新股係白表抽返來定黃表呀 ?
而家想入返自己名定係想入銀行賣咗佢.

原文章由 心美 於 07-7-7 12:26 發表
COME COME,

想問下妳,知唔知抽到既新股要入倉,咁要向背後轉讓人定承讓人到簽名架?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
591#
發表於 07-7-8 09:51 |只看該作者
Love,多謝你呀.

我轉咗啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
592#
發表於 07-7-9 09:05 |只看該作者
各位morning!!
今朝好熱呀!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
593#
發表於 07-7-9 09:09 |只看該作者
雪文: 今日亞仔有無返學呀???????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
594#
發表於 07-7-9 09:22 |只看該作者


今早有返學, 不過唉.............

因我睡過龍, 等陣先講, 吃埋早餐先

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 09:09 發表
雪文: 今日亞仔有無返學呀???????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
595#
發表於 07-7-9 09:27 |只看該作者
上星期五就我睡過龍, 今日就到你!!!
我尋日去換左枕頭啦!

原文章由 雪文 於 07-7-9 09:22 發表


今早有返學, 不過唉.............

因我睡過龍, 等陣先講, 吃埋早餐先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
596#
發表於 07-7-9 09:37 |只看該作者
come,又問返南澳.

我上次話你听我去南澳邊到wa ? 同埋去咗那個島.? 我咩都忘記咗

咁除咗私家車接你哋, 是不是香港搭直巴去黃母, 自已再轉的士去南澳都得 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
597#
發表於 07-7-9 09:38 |只看該作者
記得啦 : 楊梅坑
              大甲島

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-9 09:37 發表
come,又問返南澳.

我上次話你听我去南澳邊到wa ? 同埋去咗那個島.? 我咩都忘記咗

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
598#
發表於 07-7-9 09:41 |只看該作者
今早太急忙出門,水壺從書包中跌出來都唔知, 漏咗係屋企, 亞仔無水飲.

買個包未吃完校車就來啦, 亞仔唔知仲吃唔吃呢:cry:

仲有穿錯校服呀, 今日要穿運動服, 但我忘記咗, 好彩上午只上三堂無運動堂, 希望唔好累仔俾老師閙啦, 因無時間換啦.

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 09:27 發表
上星期五就我睡過龍, 今日就到你!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
599#
發表於 07-7-9 09:46 |只看該作者
唔洗多謝

你亞仔好d未

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-8 09:51 發表
Love,多謝你呀.

我轉

Rank: 8Rank: 8


17382
600#
發表於 07-7-9 09:47 |只看該作者

都幾啦同尋日差不多

原文章由 come爸嘩 於 07-7-9 09:05 發表
各位morning!!
今朝好熱呀!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖