- 在線時間
- 443 小時
- 最後登錄
- 19-4-23
- 國民生產力
- 506
- 附加生產力
- 126
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-10-16
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2695
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 3327
- UID
- 60809
 
|
Re: 08/09年度小一入學報名表
婥蔚媽咪,
如果你住葵青區, 其實都幾近st. margaret's, 青衣站到南昌站都係兩個站.
我好明白你既心情, 始終覺得佢地仲係細細個, 轉眼又話讀小學. 整個考學校既過程, 最緊張既一定係做媽咪既, 坐唔安食唔落, 日日等電話, 望信箱. 如果可能既話盡量relex d啦, 呢個過程好彩既話幾個月後就會結束, 唔好彩既話要維持成年架.
收80人競爭係幾激烈. 通常7,8月左右就會有簡介會, 之後就會開始收表. 多d留意下學校既網站.
婥蔚媽咪 寫道:
G-MA,
THX你既INFO,好有用~~原來收80人咋~~咁競爭都幾激烈下BOR~~
BUT我都會同個女考下既~~希望順利啦~~好緊張唔知幾時有派表OR簡介會~~
5月啦~~時間真係過得好快~~9月個女又話K.3啦,好似剛剛才K.2,咁快就又升K.3~~HAHA!!!各位媽咪唔知係咪都好似我咁緊張呢~~HEE...... |
|