關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 08/09年度小一入學報名表
樓主: ada_pmlo
go

08/09年度小一入學報名表 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3610
41#
發表於 07-5-8 15:46 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

婥蔚媽咪 寫道:
[quote]
HuiTung 寫道:
A little bit off the topic but useful.

香港浸會大學附屬學校王錦輝中小學2008/09年度小一入學簡介會
Click


THX~~HUITUNG~~唔知你對此校有冇咩意見呢??[/quote]

婥蔚媽咪,

我不太認識它, just share the info here ...    因hb不打算考(佢話未聽過個名).  所以合乎我們負dam, 有較多認識而我們認同教學方針的直資有St Margaret Co-ed, HKUGA & TSL.

Rank: 5Rank: 5


3327
42#
發表於 07-5-8 18:17 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

婥蔚媽咪,

如果你住葵青區, 其實都幾近st. margaret's, 青衣站到南昌站都係兩個站.

我好明白你既心情, 始終覺得佢地仲係細細個, 轉眼又話讀小學.  整個考學校既過程, 最緊張既一定係做媽咪既, 坐唔安食唔落, 日日等電話, 望信箱.  如果可能既話盡量relex d啦, 呢個過程好彩既話幾個月後就會結束, 唔好彩既話要維持成年架.

收80人競爭係幾激烈.  通常7,8月左右就會有簡介會, 之後就會開始收表.  多d留意下學校既網站.

婥蔚媽咪 寫道:
G-MA,
THX你既INFO,好有用~~原來收80人咋~~咁競爭都幾激烈下BOR~~
BUT我都會同個女考下既~~希望順利啦~~好緊張唔知幾時有派表OR簡介會~~
5月啦~~時間真係過得好快~~9月個女又話K.3啦,好似剛剛才K.2,咁快就又升K.3~~HAHA!!!各位媽咪唔知係咪都好似我咁緊張呢~~HEE......

Rank: 4


949
43#
發表於 07-5-8 23:54 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

大家好!我的選擇如下 :
KTS
培正
培橋
宣小
禮賢
德雅
蘇浙
浸小
SFA(因我女英文不太好,會讀得辛苦)

其實我都好鍾意聖瑪嘉利,但對於我黎講太遠,所以無得諗呀!
又因我有一女一仔,唔可以揀全男/女校,所以得番好少選擇呀!

Rank: 5Rank: 5


4747
44#
發表於 07-5-9 09:31 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

Logos Academy 08/09 P.1 application has also started, deadline is June 23, interview by June 30 or July 7!  So early!


Rank: 5Rank: 5


1164
45#
發表於 07-5-9 10:39 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

hi,       
我囡都係黎緊選小一, 我都係選有一條龍,        
心水得:
聖母 (多數讀這間)
播道       

請問有冇人知播道幾時有簡介會, thanks

Rank: 3Rank: 3


261
46#
發表於 07-5-9 14:22 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

我心儀的小學都是優才,上年聽了兩次講坐,很喜歡此校,今年未知幾時有講坐,我都好緊張.

Rank: 5Rank: 5


1270
47#
發表於 07-5-9 17:17 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

My daughter is also K2 now.  And I want to know is it ready for taking the application forms for Primary School?  I really have no idea about this.  

Can anyone share about how to choose the Primary School.  Thanks.

Rank: 4


626
48#
發表於 07-5-10 23:45 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

HUIYUNG,
我都係好鐘意聖瑪加利同陳守仁呢~~但似乎2間都好難考,冇咩信心~~小女讀一間活動教學既kinder,so語文能力唔太強呢~~你呢?

Rank: 4


626
49#
發表於 07-5-10 23:55 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

G-MA,
係呀,都好近~~
的確好大壓力呢,未到等信我都搞成咁~~等信個陣簡直唔駛訓~~
我都成日留意住我心儀既學校既WEBSITE啦,有好多時都係LUNCHTIME睇囉~~每日食飯都係在LEE D WEBSITE同BK之間睇~~HA...真的好緊張!!怕MISS左!!
我起另一討論區睇到你小朋友讀緊ST. MARGARET,唔知你可否分享下面試形式同一般面試既小朋友既程度呢?大約幾個人爭一個位呢?會否有2ND IN?同埋幾時知結果,會否要你放棄統一派位?
對唔住,太多問題,麻煩你了~~

Rank: 4


513
50#
發表於 07-5-11 08:28 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

我幾鍾意 St. Margret, 因其像陳守仁
既是英文學校 又有日語/法語學
且有中學 又是活動教學 (陳守仁沒有中學 又比以前多功課)
可惜 我向St.Margret 校車部查詢 其校車不停我屋企樓下
(因收生少 學生屋企較分散 校車為省時 只停我家附近地鐵站)
既不方便 車費又貴 (因坐不滿一車)
  

Rank: 4


513
51#
發表於 07-5-11 09:17 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

聽說 蔡繼友 07-08年的小一需暫時搬去港島區天后上堂
故部分原打算考蔡繼友的08-09年入小一的新界/九龍學生
可能將目標轉移至其他類似的私校
會不會令九龍的私校竟爭更激烈?

不知為何?
出生率愈低 考直資/私校愈激烈
可能寧願付學費讀小學的家長 愈來愈多

Rank: 5Rank: 5


4747
52#
發表於 07-5-11 09:50 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

HKQQbaby 寫道:
聽說 蔡繼友 07-08年的小一需暫時搬去港島區天后上堂
故部分原打算考蔡繼友的08-09年入小一的新界/九龍學生
可能將目標轉移至其他類似的私校
會不會令九龍的私校竟爭更激烈?

不知為何?
出生率愈低 考直資/私校愈激烈
可能寧願付學費讀小學的家長 愈來愈多


HKQQbaby,

Yes, agree very much with you.  Then will you apply BU primary at Shatin?  What's your comments on this school?

Rank: 1


9
53#
發表於 07-5-11 12:23 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

幫人問下...佢有唔少心水學校~

9龍塘宣道
拔萃男
優才
民生
陳守仁
蔡繼有
培正
聖方濟各
聖瑪加莉男女

我淨係知 優才 同 聖瑪加莉男女 而家有得拎form jar~
唔知其他有冇lei???

thx~

Rank: 4


626
54#
發表於 07-5-11 13:33 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

HKQQbaby,
你咁快就問左校車啦,可否俾個電話我,等我都問下~~
thx~~
我同你都係考慮到你講既因素,所以好like ST. MARGARET!!

Rank: 4


626
55#
發表於 07-5-11 13:37 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

HKQQbaby 寫道:
聽說 蔡繼友 07-08年的小一需暫時搬去港島區天后上堂
故部分原打算考蔡繼友的08-09年入小一的新界/九龍學生
可能將目標轉移至其他類似的私校
會不會令九龍的私校竟爭更激烈?

不知為何?
出生率愈低 考直資/私校愈激烈
可能寧願付學費讀小學的家長 愈來愈多


HKQQbaby,
你講得都岩BOR~~都會有機會係咁~~天后咁遠!!

我諗因為各家長都係諗住出生族低D,考到心儀既機會大左,所以多左人用咁既心態博下~~

Rank: 4


626
56#
發表於 07-5-11 13:38 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

can1019,
st.margaret有form啦咩?

有冇其他人知呀?

Rank: 4


513
57#
發表於 07-5-11 16:46 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

婥蔚媽咪

Sorry, I forget the telephone no. of School Bus.
Pls inquiry St. Margret directly.

婥蔚媽咪 寫道:
你咁快就問左校車啦,可否俾個電話我,等我都問下~~
thx~~
我同你都係考慮到你講既因素,所以好like ST. MARGARET!!

Rank: 1


9
58#
發表於 07-5-11 22:25 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

我見度佢個校網有呀~

你上去睇下啦~

Rank: 5Rank: 5


3610
59#
發表於 07-5-11 22:43 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

can1019,

It is for 07/08 P.1 application only.

Rank: 1


9
60#
發表於 07-5-11 22:52 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

sorry~ 睇得太快tim~

不過 優才 真係有啦~

唔知仲有邊間有lei??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖