關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 維多利亞vs玫瑰崗
樓主: foggyao
go

維多利亞vs玫瑰崗 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1053
41#
發表於 08-9-24 13:03 |只看該作者
原帖由 BabyHilary 於 08-9-23 23:00 發表
sasa_p,

我之前miss左妳個post, 原來妳係st paul堂區,
妳會唔會聽修女講報st paul kinder呀?

我幾鍾意st paul, 不過又係同妳一樣唸法,
一班廿幾女仔3個男仔, 對仔仔係咪唔係幾好呢?
第日又話比佢讀男校,
即係由k ...


sasa_p 個仔09-10係報n1咋! 所以佢唔洗咁快諗。

我都係prefer仔讀男校,女讀女校。

講真,我第一個係女,有第一胎個分,加上女校又比男校多咁多選擇,第時,可能真係會為個仔好頭痕。

Rank: 5Rank: 5


1861
42#
發表於 08-9-24 14:53 |只看該作者
原來sasa_p個仔出年先讀2歲班, 明白﹗

仔...真係冇咩幼稚園直上嘅天主教學校wor,
聽聞話聖心kinder仔容易入高主教,
不過日日去堅道返學真係好遠呀﹗
九龍區好多好嘅天主教學校都係津貼, 即係要較運氣!

既然妳都決定女女讀女校, 等個仔2歲再慢慢唸啦﹗
係呢, 妳打算同女女報幾多間kinder呀?

原帖由 foggyao 於 08-9-24 13:03 發表


sasa_p 個仔09-10係報n1咋! 所以佢唔洗咁快諗。

我都係prefer仔讀男校,女讀女校。

講真,我第一個係女,有第一胎個分,加上女校又比男校多咁多選擇,第時,可能真係會為個仔好頭痕。 ...

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-24 18:48 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 5Rank: 5


1053
43#
發表於 08-9-24 18:44 |只看該作者
原帖由 BabyHilary 於 08-9-24 14:53 發表
原來sasa_p個仔出年先讀2歲班, 明白﹗

仔...真係冇咩幼稚園直上嘅天主教學校wor,
聽聞話聖心kinder仔容易入高主教,
不過日日去堅道返學真係好遠呀﹗
九龍區好多好嘅天主教學校都係津貼, 即係要較運氣,
印象中私立就有 ...


我都係諗住幫佢報4間,但都預唔得,因佢講係完全唔得! 不過比佢試啦,今年唔得下年再接再厲!

Rank: 5Rank: 5


1861
44#
發表於 08-9-24 18:47 |只看該作者
我都係唸住報4-6間左右。
妳囡囡唔肯講野咩? 佢幾多月架?
同齡女仔大多比男仔講野叻d定d架喎!

原帖由 foggyao 於 08-9-24 18:44 發表

我都係諗住幫佢報4間,但都預唔得,因佢講係完全唔得! 不過比佢試啦,今年唔得下年再接再厲!
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 5Rank: 5


1053
45#
發表於 08-9-24 19:30 |只看該作者
原帖由 BabyHilary 於 08-9-24 18:47 發表
我都係唸住報4-6間左右。
妳囡囡唔肯講野咩? 佢幾多月架?
同齡女仔大多比男仔講野叻d定d架喎!



係囉! 人人都係咁講,佢22個月喇! 但佢講講去都係幾個音,無人知佢講乜。最清楚咪 媽媽 囉,由朝媽到晚,佢連自己個名其中一隻字都講唔清! 你仔仔呢?佢幾大呀?你諗住4-6間,係咪都係男校+天主教?

Rank: 5Rank: 5


1861
46#
發表於 08-9-24 20:47 |只看該作者
咁妳囡囡返左nursery有冇明顯進步呀?
我仔仔都係"細仔", 9月尾先2歲,
享屋企或者對住屋企人好多野講, 可以簡單對答﹗
不過面對陌生人就睇心情,
可以開籠雀又可以10問9唔應,
所以我都好擔心interview呀﹗

幼稚園好少分男校女校,
我揀嗰幾間其中3間冇宗教,
另外2間天主教, 就係st andrew同st paul.
玫瑰崗口碑有好有唔好,
不過太遠, 要上半山我唔唸啦﹗

原帖由 foggyao 於 08-9-24 19:30 發表
係囉! 人人都係咁講,佢22個月喇! 但佢講講去都係幾個音,無人知佢講乜。最清楚咪 媽媽 囉,由朝媽到晚,佢連自己個名其中一隻字都講唔清! 你仔仔呢?佢幾大呀?你諗住4-6間,係咪都係男校+天主教? ...

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-24 20:55 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


267
47#
發表於 08-9-24 21:12 |只看該作者
BabyHilary,
其實我都幾鍾意st.paul kinder架!始終近屋企之餘又有親切感嘛! 難得sister仲極力推介喎!
但我個仔係07年出世嘛! 所以下年都仲係入幼兒園, 但st.paul kinder收3歲, 故此我地都要到出年先諗喇!
我有教友個仔在入面而家讀緊k2, 佢都有講佢囝囝k1頭幾個月都唔開心架! 因為d女同學唔同佢玩, 但幾個月之後又玩埋一齊, 完全適應晒了! 而家仲好鍾意返學tim!
加上我聽講因為上到去係女校, 所以考既男仔唔多, 通常仲要係考親9成都收tim! 故此如果男仔考st.paul機會都好大架! (*再問清楚原來佢地一班裡面會有5個男仔, 唔係3個咁少! hehe~)
所以我地都唔駛太擔心呢個問題, 始終小朋友既適應能力係好強, 真係唔係我地想得咁脆弱啊!


原帖由 BabyHilary 於 08-9-23 23:00 發表
sasa_p,

我之前miss左妳個post, 原來妳係st paul堂區,
妳會唔會聽修女講報st paul kinder呀?

我幾鍾意st paul, 不過又係同妳一樣唸法,
一班廿幾女仔3個男仔, 對仔仔係咪唔係幾好呢?
第日又話比佢讀男校,
即係由k ...

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-24 21:15 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


267
48#
發表於 08-9-24 21:21 |只看該作者
lovetungtung,
係呀~ 我都知蘇浙interview撞左玫記既open day, 不過我係郵寄去蘇浙, 所以仲未收到消息幾時interview!
以我所知玫記係一星期2日全英文教學、2日全廣東話同埋一日全普通話, 所以無分英唔英普架! 希望幫到妳啦!

原帖由 lovetungtung 於 08-9-23 22:26 發表
你地好, 我頭痛緊好唔好幫呀女報玫瑰崗, 但撞左1/11 要去蘇淅interview, 所以去唔到open day, 請問有無人知玫瑰崗n1係咪英普? 係唔係唔會用廣東話教學? 升k1-k3 時係咪仲係英普? 謝謝! ...

Rank: 3Rank: 3


267
49#
發表於 08-9-24 21:30 |只看該作者
foggyao,
唔駛怕, 好快就會識講好多野架喇! 我個朋友仲驚啦! 個仔成3歲都仲係講好少野, 唔知係咪無讀幼兒班所以慢d呢! 但真係一返k1, 第二個月即刻講好多野喇! 真係講都唔信會咁快呀! 果時我朋友仲慌死佢個仔有事tim!

原帖由 foggyao 於 08-9-24 19:30 發表



係囉! 人人都係咁講,佢22個月喇! 但佢講講去都係幾個音,無人知佢講乜。最清楚咪 媽媽 囉,由朝媽到晚,佢連自己個名其中一隻字都講唔清! 你仔仔呢?佢幾大呀?你諗住4-6間,係咪都係男校+天主教? ...

Rank: 5Rank: 5


1861
50#
發表於 08-9-24 21:51 |只看該作者
sasa_p,

1班5個...都ok wor!
原來少男仔考所以好大機會收?
我仲以為收咁少男仔會好難考得入添﹗
anyway, 報左名先, 睇下得唔得啦﹗

原帖由 sasa_p 於 08-9-24 21:12 發表
BabyHilary,
其實我都幾鍾意st.paul kinder架!始終近屋企之餘又有親切感嘛! 難得sister仲極力推介喎!
但我個仔係07年出世嘛! 所以下年都仲係入幼兒園, 但st.paul kinder收3歲, 故此我地都要到出年先諗喇!
我有教友 ...
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


267
51#
發表於 08-9-24 21:59 |只看該作者
BabyHilary,
希望st.paul收你囝囝啦! 俾d信心一定得架!

原帖由 BabyHilary 於 08-9-24 21:51 發表
sasa_p,

1班5個...都ok wor!
原來少男仔考所以好大機會收?
我仲以為收咁少男仔會好難考得入添﹗
anyway, 報左名先, 睇下得唔得啦﹗

Rank: 5Rank: 5


1861
52#
發表於 08-9-24 23:13 |只看該作者
Thanks sasa_p!

原帖由 sasa_p 於 08-9-24 21:59 發表
BabyHilary,
希望st.paul收你囝囝啦! 俾d信心一定得架!

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-25 00:35 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 5Rank: 5


1053
53#
發表於 08-9-25 14:07 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-24 21:30 發表
foggyao,
唔駛怕, 好快就會識講好多野架喇! 我個朋友仲驚啦! 個仔成3歲都仲係講好少野, 唔知係咪無讀幼兒班所以慢d呢! 但真係一返k1, 第二個月即刻講好多野喇! 真係講都唔信會咁快呀! 果時我朋友仲慌死佢個仔有事tim ...


Thx sasa_p,

我稔我都好似你個friend咁擔心. 我就係見女女返左個幾月n班都無乜進步, 老師都話佢响學校係唔講嘢, 我都好擔心佢interview時仲係咁.

所以我上兩個禮拜帶左女女去做言語評估, 個治療師都話晌女仔之中, 我女女都叫慢, 佢建議我兩歲3個月見女女都無乜進步, 都要比d course佢上.

而尋日就專登帶佢去健康院check check (原本佢下個期係4歲先要再返去), 睇下有無得refer, 因人人都話等健康院refer, 要等最少一年! 點知係咁比個姑娘寸寸, 話我阿女都未夠兩歲, check唔到....等, 叫我兩歲半先再返嚟!:;pppp:

唉! 我都只係想, 既然一早知佢某一方面係有d問題, 就早早同佢去醫啫!

Rank: 3Rank: 3


195
54#
發表於 08-9-25 16:24 |只看該作者
Thanks Sasa

請問你的資料來源係邊? 係咪有朋友讀緊n1 即2 歲班? 定你所指係k1的安排? 我昨天打去問, 個姐姐話n1 小朋友太細盡可能集中母語, 所以只有廣東話教學, 且無外籍老師, k1開始才有eng 及mandarin, 且只得從外國留學的香港人教英文, 但n1學費要$3800, 如果無外語好似好貴wor...

lovetungtung

原帖由 sasa_p 於 08-9-24 09:21 PM 發表
lovetungtung,
係呀~ 我都知蘇浙interview撞左玫記既open day, 不過我係郵寄去蘇浙, 所以仲未收到消息幾時interview!
以我所知玫記係一星期2日全英文教學、2日全廣東話同埋一日全普通話, 所以無分英唔英普架! 希望幫 ...

Rank: 3Rank: 3


267
55#
發表於 08-9-25 18:15 |只看該作者
foggyao,
乜健康院D姑娘咁衰架! 都唔駛咁串吓嘩! 不過妳都唔駛太擔心, 有時急都急唔來, 如果真係touch-wood有事唯有盡力去幫助佢啦! 一切都唯有交托給天主, 多祈禱也會有幫助啊!

原帖由 foggyao 於 08-9-25 14:07 發表


Thx sasa_p,

我稔我都好似你個friend咁擔心. 我就係見女女返左個幾月n班都無乜進步, 老師都話佢响學校係唔講嘢, 我都好擔心佢interview時仲係咁.

所以我上兩個禮拜帶左女女去做言語評估, 個治療師都話晌女仔之 ...

Rank: 3Rank: 3


267
56#
發表於 08-9-25 18:27 |只看該作者
lovetungtung,
我係從教友口中得知呢間學校, 佢囡囡今年升K2了! 另外亦有朋友個仔係上年畢業, 他們都不若而同叫我考慮呢間學校! 仲highly recommend tim! 不過妳講話原來佢N1係無外語呢個問題我諗我都要再了解吓先得, 因為佢地話係咁我都無再問清楚, 好似default左係有tim! 所以我都好想快d去佢地個open day了解多d, 始終人地講都不及自己去體會來得清楚!
多謝妳提點呀!! 咁妳會報玫記嗎? 仲有無其他心水呀??
*妳囡囡好得意呀, 佢幾大呀?

原帖由 lovetungtung 於 08-9-25 16:24 發表
Thanks Sasa

請問你的資料來源係邊? 係咪有朋友讀緊n1 即2 歲班? 定你所指係k1的安排? 我昨天打去問, 個姐姐話n1 小朋友太細盡可能集中母語, 所以只有廣東話教學, 且無外籍老師, k1開始才有eng 及mandarin, 且只得 ...

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-25 18:31 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1861
57#
發表於 08-9-25 20:17 |只看該作者
foggyao,

唔洗太擔心, 遲講野都唔代表有問題,
以前都成日聽有d bb 3, 4歲先講野,
我朋友老公都4歲先講野,
佢呀媽以為個仔啞, 而家咪一切正常, 仲大學畢業添﹗
只係而家好多mama想小朋友考好幼稚園,
所以對呢方面緊張d, 因為interview好重要嘛!
試下多d同囡囡傾計, 引下佢學講野﹗

原帖由 foggyao 於 08-9-25 14:07 發表
Thx sasa_p,

我稔我都好似你個friend咁擔心. 我就係見女女返左個幾月n班都無乜進步, 老師都話佢响學校係唔講嘢, 我都好擔心佢interview時仲係咁.

所以我上兩個禮拜帶左女女去做言語評估, 個治療師都話晌女仔之 ...
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 5Rank: 5


1861
58#
發表於 08-9-25 20:19 |只看該作者
sasa_p,

以妳所知st paul kinder
係咪有哥哥家姐讀緊就多數會收架?
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


267
59#
發表於 08-9-25 20:45 |只看該作者
BabyHilary,
係呀!機會大好多架! 好多都係阿哥家姐o係裡面讀之後細佬妹順理成章就入到了~
點解咁問呀? 咁快諗定點舖路喇!?
其實我都有咁諗過! 有時諗如果我下一個係女, 而囝囝又入左st.paul, 咁到阿妹讀書時就唔駛咁慌喇! hahaha~ 妳諗就差不多, 我諗就太多餘了!!
原帖由 BabyHilary 於 08-9-25 20:19 發表
sasa_p,

以妳所知st paul kinder
係咪有哥哥家姐讀緊就多數會收架?

Rank: 5Rank: 5


1861
60#
發表於 08-9-25 22:15 |只看該作者
sasas_p,

妳真係聰明呀, 我就係唸緊呢個問題﹗
因為囝囝係首名子女第日可以試自行分配抽理想小學,
但囡囡就唔洗唸, 所以一定要揀一條龍學校,
st paul係最理想選擇, 而我囝囝k3嗰年囡囡就k1,
佢地讀同一間幼稚園會容易d handle﹗

妳同我一樣唸法唔係多餘架,
有冇打算幾時生第2胎呀?
我囝囝11個月我就有左囡囡,
唔係意外, 係計劃, 只係冇唸過第1個月就bingo左﹗

原帖由 sasa_p 於 08-9-25 20:45 發表
BabyHilary,
係呀!機會大好多架! 好多都係阿哥家姐o係裡面讀之後細佬妹順理成章就入到了~
點解咁問呀? 咁快諗定點舖路喇!?
其實我都有咁諗過! 有時諗如果我下一個係女, 而囝囝又入左st.paul, 咁到阿妹讀書時就唔駛 ...

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-25 22:16 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖