- 在線時間
- 161 小時
- 最後登錄
- 18-9-20
- 國民生產力
- 260
- 附加生產力
- 454
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-4-16
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 339
- 主題
- 42
- 精華
- 0
- 積分
- 1053
- UID
- 80122
 
|
原帖由 sasa_p 於 08-9-24 21:30 發表 
foggyao,
唔駛怕, 好快就會識講好多野架喇! 我個朋友仲驚啦! 個仔成3歲都仲係講好少野, 唔知係咪無讀幼兒班所以慢d呢! 但真係一返k1, 第二個月即刻講好多野喇! 真係講都唔信會咁快呀! 果時我朋友仲慌死佢個仔有事tim ...
Thx sasa_p,
我稔我都好似你個friend咁擔心. 我就係見女女返左個幾月n班都無乜進步, 老師都話佢响學校係唔講嘢, 我都好擔心佢interview時仲係咁.
所以我上兩個禮拜帶左女女去做言語評估, 個治療師都話晌女仔之中, 我女女都叫慢, 佢建議我兩歲3個月見女女都無乜進步, 都要比d course佢上.
而尋日就專登帶佢去健康院check check (原本佢下個期係4歲先要再返去), 睇下有無得refer, 因人人都話等健康院refer, 要等最少一年! 點知係咁比個姑娘寸寸, 話我阿女都未夠兩歲, check唔到....等, 叫我兩歲半先再返嚟!:;pppp:
唉! 我都只係想, 既然一早知佢某一方面係有d問題, 就早早同佢去醫啫! |
|