關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 89網-你0地派去邊間呀?
樓主: EvaLam^^
go

89網-你0地派去邊間呀? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
41#
發表於 07-6-5 10:57 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

Marcus-Mama ,

Long time no see(talk).

因我的小朋友還未到升中,所以未有詳細了解,但依據校長所說,台山陳元喜的升中派位是陳元喜一條隊,黃達道一條隊分開派位的,因陳元喜與鄭榮之是聯繫的,黃達道學生是不會瓜分此聯繫學位的。

最近一屆的升中Band 1%是6X%(我只是大約記得),而Band 1英中是54%

Rank: 4


761
42#
發表於 07-6-5 10:59 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

幼稚園校長話禧年好勁0架,佢d英文&數學泊住沙呂,係學校低調d,佢反而話馬循d課程較淺

Rank: 5Rank: 5


1258
43#
發表於 07-6-5 11:21 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

EvaLam,

真係架~

EvaLam^^ 寫道:
幼稚園校長話禧年好勁0架,佢d英文&數學泊住沙呂,係學校低調d,佢反而話馬循d課程較淺

Rank: 2


90
44#
發表於 07-6-5 12:50 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

其實之前馬鞍山得幾間小學時禧小已經係區入面係最強~
所以拍得住沙田個幾間唔出奇呀~   

Rank: 5Rank: 5


1258
45#
發表於 07-6-5 13:28 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

LongPing,

Long Time No See呀!
我係

Rank: 2


90
46#
發表於 07-6-5 13:45 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

WAHAHAHA~LONG TIME NO SEE TOO

唔使擔心~慢慢安排下預早准備1/9之後既野~

會無敢辛苦AR!!ADD OIL!! :   

Rank: 6Rank: 6


5538
47#
發表於 07-6-5 14:40 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

EvaLam^^ , 你仔仔讀咩幼稚園ka ?
我仔仔9月會讀k3, 所以都開始搵學校, 都有唸過禧年

Rank: 5Rank: 5


1287
48#
發表於 07-6-5 17:42 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

holamlee,
係啊! 希望大家可以多d係度交流下.
我今早已經去幫阿女註冊了......
holamlee 寫道:
我個女會同你做個女做同學啦~
[quote]
KK1706 寫道:
阿囡派左第一志願,主風呀~     .
[/quote]


152
49#
發表於 07-6-5 21:53 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1287
50#
發表於 07-6-6 10:51 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

holamlee,
好簡單的,唔需要填Form的,只要係學校本名冊上簽名,就可以走了.....
會有一張通告給您.....
    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖