關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
561#
發表於 07-12-15 10:09 |只看該作者
又真係幾恐怖 係啦第2d地方又真係無大到呀



原文章由 hoganmama 於 07-12-15 10:03 發表
我未生之前係38 size gar, 而家要穿39.5 or 40, 好恐怖, 第2 d 地方又唔見有大wor

你急唔急? 唔急就下星期比番你or叫你老公黎攞都得, 另加送5個惠康stamp比你
...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
562#
發表於 07-12-15 10:10 |只看該作者
買左.  今日中午約了 be (可唔可以講佢個名?) 在藍田等.
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:08 發表
Dear funfun, 買咗腊味未呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
563#
發表於 07-12-15 10:11 |只看該作者
1:45油塘mtr, ok, 我唔出閘gar
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:07 發表
hoganma,不如我都係約你今日係MTR攞, 我放工去咗公司樓下運動倉再做最後沖刺   是否1:45分油塘等 ??

多謝你的惠康印花, 請継續努力

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-12-15 10:13 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
564#
發表於 07-12-15 10:11 |只看該作者
咁咪好囉,你老公其實都開心架~~~得到你既關心


原文章由 hoganmama 於 07-12-15 10:06 發表
我未叫我老公買香水ar, 尋日佢返黎已經即刻問我買左咩比佢, 原本諗住christmas先比gar ma, 佢鬼咁心急佢話聖誕禮物唔一定係聖誕個日先送wor, 比佢吹漲

你想買咩款先?
...

Rank: 5Rank: 5


3104
565#
發表於 07-12-15 10:11 |只看該作者
買左.中午我去拿,使不使幫你比埋錢呀


原文章由 雪文 於 07-12-15 10:08 發表
Dear funfun, 買咗腊味未呀

Rank: 8Rank: 8


17382
566#
發表於 07-12-15 10:13 |只看該作者
厚褸我覺得唔洗多,一年都著唔到幾多次

原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:07 發表

唔係呀, 件褸少厚, 而家穿唔倒

Rank: 5Rank: 5


3104
567#
發表於 07-12-15 10:15 |只看該作者
叫 yan 啦,喂雪文,順便得埋我呀,我1:35約人在油塘交收尿片呀

原文章由 funbabyhk 於 07-12-15 10:10 發表
買左.  今日中午約了 be (可唔可以講佢個名?) 在藍田等.

Rank: 8Rank: 8


17382
568#
發表於 07-12-15 10:16 |只看該作者
可以保值的, 幾仟元左右.....我會買2手”帝tall”應該$6000-$8000左右有交易,第時賣番出去都值6-7成,唔會渣都無


原文章由 雪文 於 07-12-15 10:08 發表
可以保值的, 幾仟元左右, 你哋鍾意咩牌子呀 ?

Rank: 5Rank: 5


3104
569#
發表於 07-12-15 10:21 |只看該作者
我夠單純囉,不要將的問題复雜化啦...做人簡單的好


原文章由 雪文 於 07-12-15 10:04 發表
YANMA, 你諗嘢真係好正路, 多謝你安慰我.
我呢二日都好燥, 可能係M快到, 對住D仔女都唔耐煩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
570#
發表於 07-12-15 10:22 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:04 發表

你想買幾錢倒???? 唔介意的話可去我弟度睇睇.

雪文: 睇睇!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
571#
發表於 07-12-15 10:22 |只看該作者
文文,
'肥脾' 話識人買錶, 你入來 msn

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
572#
發表於 07-12-15 10:23 |只看該作者
係唔係順便 "  等" 埋你呀

原文章由 yan02 於 07-12-15 10:15 發表
叫 yan 啦,喂雪文,順便得埋我呀,我1:35約人在油塘交收尿片呀

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
573#
發表於 07-12-15 10:23 |只看該作者
come,
你細佬可唔可以拿到折頭? (好奇問問)
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:22 發表

雪文: 睇睇!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
574#
發表於 07-12-15 10:25 |只看該作者
睇到. 但我未決定加, 你哋知我買樣嘢講好耐可能都未有行動
等我選定咗先.

funfun,你叫肥脾等一陣. 來緊.


原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:22 發表

雪文: 睇睇!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
575#
發表於 07-12-15 10:25 |只看該作者
收到, 多謝你的意見.


原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 10:16 發表
可以保值的, 幾仟元左右.....我會買2手”帝tall”應該$6000-$8000左右有交易,第時賣番出去都值6-7成,唔會渣都無


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
576#
發表於 07-12-15 10:26 |只看該作者
agree ,唔好買啦.

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 10:13 發表
厚褸我覺得唔洗多,一年都著唔到幾多次

Rank: 8Rank: 8


17382
577#
發表於 07-12-15 10:27 |只看該作者
我都想知

原文章由 funbabyhk 於 07-12-15 10:23 發表
come,
你細佬可唔可以拿到折頭? (好奇問問)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
578#
發表於 07-12-15 10:27 |只看該作者
OK.  咁向藍田方向MTR車尾等.

原文章由 hoganmama 於 07-12-15 10:11 發表
1:45油塘mtr, ok, 我唔出閘gar

Rank: 5Rank: 5


3104
579#
發表於 07-12-15 10:29 |只看該作者
生仔關腳咩事,又不係馱時水腫,我只腳由15,16歲時到現在都未大過,我37號 ?尖頭就38號,很多人都睇不出我只腳甘細


原文章由 hoganmama 於 07-12-15 10:03 發表
我未生之前係38 size gar, 而家要穿39.5 or 40, 好恐怖, 第2 d 地方又唔見有大wor

你急唔急? 唔急就下星期比番你or叫你老公黎攞都得, 另加送5個惠康stamp比你
...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
580#
發表於 07-12-15 10:33 |只看該作者
OKOKOKOKOKOKOKOK
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:27 發表
OK.  咁向藍田方向MTR車尾等.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖