註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-12-15 10:03 發表 我未生之前係38 size gar, 而家要穿39.5 or 40, 好恐怖, 第2 d 地方又唔見有大wor 你急唔急? 唔急就下星期比番你or叫你老公黎攞都得, 另加送5個惠康stamp比你 ...
返回頂部
男爵府
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:08 發表 Dear funfun, 買咗腊味未呀
子爵府
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:07 發表 hoganma,不如我都係約你今日係MTR攞, 我放工去咗公司樓下運動倉再做最後沖刺 是否1:45分油塘等 ?? 多謝你的惠康印花, 請継續努力
原文章由 hoganmama 於 07-12-15 10:06 發表 我未叫我老公買香水ar, 尋日佢返黎已經即刻問我買左咩比佢, 原本諗住christmas先比gar ma, 佢鬼咁心急佢話聖誕禮物唔一定係聖誕個日先送wor, 比佢吹漲 你想買咩款先? ...
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:07 發表 唔係呀, 件褸少厚, 而家穿唔倒
原文章由 funbabyhk 於 07-12-15 10:10 發表 買左. 今日中午約了 be (可唔可以講佢個名?) 在藍田等.
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:08 發表 可以保值的, 幾仟元左右, 你哋鍾意咩牌子呀 ?
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:04 發表 YANMA, 你諗嘢真係好正路, 多謝你安慰我. 我呢二日都好燥, 可能係M快到, 對住D仔女都唔耐煩
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:04 發表 你想買幾錢倒???? 唔介意的話可去我弟度睇睇.
原文章由 yan02 於 07-12-15 10:15 發表 叫 yan 啦,喂雪文,順便得埋我呀,我1:35約人在油塘交收尿片呀
原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 10:22 發表 雪文: 睇睇!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 10:16 發表 可以保值的, 幾仟元左右.....我會買2手”帝tall”應該$6000-$8000左右有交易,第時賣番出去都值6-7成,唔會渣都無 ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 10:13 發表 厚褸我覺得唔洗多,一年都著唔到幾多次
原文章由 funbabyhk 於 07-12-15 10:23 發表 come, 你細佬可唔可以拿到折頭? (好奇問問)
原文章由 hoganmama 於 07-12-15 10:11 發表 1:45油塘mtr, ok, 我唔出閘gar
原文章由 雪文 於 07-12-15 10:27 發表 OK. 咁向藍田方向MTR車尾等.