註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-7-6 17:16 發表 無咗引文 katiema, 70萬係成本, 仲要流動資金. 佢無銀囉.
返回頂部
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-7-6 17:28 發表 我放工啦, 88
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 17:24 發表 我老公成日話打本(吹水)比我開間舖賣衫, 不過我一d都無諗過自己做生意.......
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 17:31 發表 吹水都好過我啦:evil: 我個c6叫我要做野呀 (眼神行為上)
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 17:32 發表 香港地, 好多都係公一份婆一份.
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 22:17 發表 testing http://files.msndollies.com/90455.gif
原文章由 katiekma 於 07-7-6 23:13 發表 iloveub4 你做乜不停玩公仔想即: :
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 23:27 發表 katiema 你亞囡幾點校車 我亞囡7:45分 放學係4:19分
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 23:25 發表 雪文叫我搵呀 e+ testing緊post上來再download落部電腦再upload返上bk,test完啦係ok的我係咪好得閒呢
原文章由 katiekma 於 07-7-6 23:33 發表 iloveyoub4, me 7:40 16:15 我冇想過tko都可以有咁既時間, 真係very good
原文章由 katiekma 於 07-7-6 23:41 發表 我係电腦白痴,吾係幾明, 但我覺得你好叻,可能時代吾同, 話晒我都大你地一圈。
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 23:48 發表 鬼咩日日對住部電腦無野做咪攪呢d玩下囉, 無用就真 無咁多,我唔係細你好多ja 我30+ 多幾年就40啦
原文章由 katiekma 於 07-7-6 23:55 發表 吾好咁him la, 自已知自己事, 我c6成日寸我, 話有朝一日, 公司摺埋,真系有鬼請你 ,我話咁咪局你養我law:tongue: :tongue: 。我 la