關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
541#
發表於 07-7-6 16:52 |只看該作者
咁你公司幾時請人, 通知聲我丫, 唔該!!!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:50 發表
唔需要

Rank: 5Rank: 5


4210
542#
發表於 07-7-6 16:52 |只看該作者
佢都唔食肉既 , 你地唔洗理我架啦, 玩得開心D啦

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:49 發表
jerry媽: 你仔食唔食呢???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
543#
發表於 07-7-6 16:54 |只看該作者
咁就下次再約啦!! (睇下14/7其他人得唔得!!)

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:52 發表
佢都唔食肉既 , 你地唔洗理我架啦, 玩得開心D啦

Rank: 5Rank: 5


4210
544#
發表於 07-7-6 16:56 |只看該作者
但.....係我公司唔請會計喎: :

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:52 發表
咁你公司幾時請人, 通知聲我丫, 唔該!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
545#
發表於 07-7-6 16:58 |只看該作者
咁文職都得啦!!!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:56 發表
但.....係我公司唔請會計喎: :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
546#
發表於 07-7-6 16:59 |只看該作者
有sec 位都通知埋我, 唔該.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:56 發表
但.....係我公司唔請會計喎: :

Rank: 8Rank: 8


17382
547#
發表於 07-7-6 17:03 |只看該作者
duck duck duck,
不過要d時間去搵


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 16:47 發表
咁你同我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
548#
發表於 07-7-6 17:03 |只看該作者
咁我要銀紙好過啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:50 發表
有用, 大老細秘書=高級行政人員喎!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
549#
發表於 07-7-6 17:06 |只看該作者
Thank you

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 17:03 發表
duck duck duck,
不過要d時間去搵


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 16:47 發表
咁你同我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
550#
發表於 07-7-6 17:07 |只看該作者
咁梗係!!!


原文章由 雪文 於 07-7-6 17:03 發表
咁我要銀紙好過啦.

Rank: 5Rank: 5


2065
551#
發表於 07-7-6 17:10 |只看該作者
雪文,

咁點解後來攪吾攪得成 seven eleven??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
552#
發表於 07-7-6 17:11 |只看該作者
Me too la
原文章由 雪文 於 07-7-6 16:59 發表
有sec 位都通知埋我, 唔該.

Rank: 8Rank: 8


17382
553#
發表於 07-7-6 17:14 |只看該作者
咩事呀無曬dpost既

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
554#
發表於 07-7-6 17:16 |只看該作者
無咗引文

katiema, 70萬係成本, 仲要流動資金. 佢無銀囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
555#
發表於 07-7-6 17:17 |只看該作者
點解我睇唔倒你地的reply????(無晒字)

Rank: 8Rank: 8


17382
556#
發表於 07-7-6 17:18 |只看該作者
我全部post都睇唔到呀,咩事呀

Rank: 8Rank: 8


17382
557#
發表於 07-7-6 17:19 |只看該作者
e+又有番wor

Rank: 8Rank: 8


17382
558#
發表於 07-7-6 17:20 |只看該作者
我又係呀,出去自由睇又睇唔到呀:evil: :evil:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 17:17 發表
點解我睇唔倒你地的reply????(無晒字)

Rank: 8Rank: 8


17382
559#
發表於 07-7-6 17:21 |只看該作者
我今晚先上去搵啦公司部機load得唔夠快

原文章由 雪文 於 07-7-6 17:06 發表
Thank you

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
560#
發表於 07-7-6 17:21 |只看該作者
你公司咁"正"仲想走?!?!?!?



原文章由 hoganmama 於 07-7-6 17:11 發表
Me too la  
‹ 上一主題|下一主題