註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:50 發表 唔需要
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:49 發表 jerry媽: 你仔食唔食呢???
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:52 發表 佢都唔食肉既 , 你地唔洗理我架啦, 玩得開心D啦
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:52 發表 咁你公司幾時請人, 通知聲我丫, 唔該!!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:56 發表 但.....係我公司唔請會計喎: :
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:50 發表 有用, 大老細秘書=高級行政人員喎!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 17:03 發表 duck duck duck, 不過要d時間去搵 [quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 16:47 發表 咁你同我
原文章由 雪文 於 07-7-6 17:03 發表 咁我要銀紙好過啦.
子爵府
原文章由 雪文 於 07-7-6 16:59 發表 有sec 位都通知埋我, 唔該.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 17:17 發表 點解我睇唔倒你地的reply????(無晒字)
原文章由 雪文 於 07-7-6 17:06 發表 Thank you
原文章由 hoganmama 於 07-7-6 17:11 發表 Me too la