註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:19 發表 你過黎, 就call我啦, 我就會起身架啦, 你唔過黎, 我就會一直瞓到12點左右
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 16:04 發表 去呢度自己整簽名檔 http://http://www.fx-word.com/fw.php [quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 15:42 發表 等唔到你
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:07 發表 明天我去配cont, 試戴2weeks即棄果d.
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:29 發表 要服侍vp, 學歷肯定好掂啦, 2-3萬都應該丫!!!
原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 16:10 發表 睇左啦, 幾時炒起呀 ?
原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 16:12 發表 要做野啦. 明天唔洗返工. 我同老闆講左, 暑假的星期六我唔返, 要湊女, 最多係屋企開機做野.
原文章由 雪文 於 07-7-6 16:29 發表 我老細係位高, 我個title都幾高, 但係人工就笑C人囉.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:15 發表 你仔唔食壽司的嗎? 拉麵烏冬都有架喎!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 16:33 發表 聽日放工先去嗎
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:36 發表 NO啦, 我亞仔好多野都唔食架
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:35 發表 咁你咪唔打得都睇得!!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:34 發表 唔洗大學畢業, 不過英文就要好好, 因為我公司九成九既MD / VP都係外國人
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:38 發表 咁如果得你一個人來會唔會好on居呢?????
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 16:45 發表 果個網扯係整’閃字’架, 如果要搵 ’頭像’就要去 香港討論區搵 好鬼死多架 [quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 16:32 發表 kitty,我 ...
原文章由 雪文 於 07-7-6 16:46 發表 咁改韓燒啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:40 發表 英文好好, 即係最好外國讀完晒書返黎果d啦!!!!
原文章由 雪文 於 07-7-6 16:48 發表 有用咩:tongue: