關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
521#
發表於 07-7-6 16:31 |只看該作者
你放心, 12點到唔了.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:19 發表
你過黎, 就call我啦, 我就會起身架啦, 你唔過黎, 我就會一直瞓到12點左右

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
522#
發表於 07-7-6 16:32 |只看該作者
kitty,我鍾意呀, 有無minnie加 ??

我有嘢做, 等陣去睇.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 16:04 發表
去呢度自己整簽名檔   
http://http://www.fx-word.com/fw.php





[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 15:42 發表
等唔到你

Rank: 8Rank: 8


17382
523#
發表於 07-7-6 16:33 |只看該作者
聽日放工先去嗎

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:07 發表
明天我去配cont, 試戴2weeks即棄果d.

Rank: 5Rank: 5


4210
524#
發表於 07-7-6 16:34 |只看該作者
唔洗大學畢業, 不過英文就要好好, 因為我公司九成九既MD / VP都係外國人

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:29 發表
要服侍vp, 學歷肯定好掂啦, 2-3萬都應該丫!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
525#
發表於 07-7-6 16:34 |只看該作者
我一手股份都無.


原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 16:10 發表

睇左啦, 幾時炒起呀 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
526#
發表於 07-7-6 16:34 |只看該作者
你老細又幾好wor
如果我就唔得啦因為係細公司呀

原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 16:12 發表
要做野啦. 明天唔洗返工.
我同老闆講左, 暑假的星期六我唔返, 要湊女, 最多係屋企開機做野.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
527#
發表於 07-7-6 16:35 |只看該作者
咁你咪唔打得都睇得!!!

原文章由 雪文 於 07-7-6 16:29 發表
我老細係位高, 我個title都幾高, 但係人工就笑C人囉.

Rank: 5Rank: 5


4210
528#
發表於 07-7-6 16:36 |只看該作者
NO啦, 我亞仔好多野都唔食架

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:15 發表
你仔唔食壽司的嗎? 拉麵烏冬都有架喎!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
529#
發表於 07-7-6 16:37 |只看該作者
係呀, 約左我家姐同個朋友下午一起去.


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 16:33 發表
聽日放工先去嗎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
530#
發表於 07-7-6 16:38 |只看該作者
咁如果得你一個人來會唔會好on居呢?????


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:36 發表
NO啦, 我亞仔好多野都唔食架

Rank: 5Rank: 5


4210
531#
發表於 07-7-6 16:39 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:35 發表
咁你咪唔打得都睇得!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
532#
發表於 07-7-6 16:40 |只看該作者
英文好好, 即係最好外國讀完晒書返黎果d啦!!!!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:34 發表
唔洗大學畢業, 不過英文就要好好, 因為我公司九成九既MD / VP都係外國人

Rank: 8Rank: 8


17382
533#
發表於 07-7-6 16:45 |只看該作者
果個網扯係整’閃字’架,
如果要搵 ’頭像’就要去 香港討論區搵
好鬼死多架


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 16:32 發表
kitty,我鍾意呀, 有無minnie加 ??

我有

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
534#
發表於 07-7-6 16:46 |只看該作者
咁改韓燒啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:38 發表
咁如果得你一個人來會唔會好on居呢?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
535#
發表於 07-7-6 16:47 |只看該作者
咁你同我揾個minnie返來得唔得 ?

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 16:45 發表
果個網扯係整’閃字’架,
如果要搵 ’頭像’就要去 香港討論區搵
好鬼死多架


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 16:32 發表
kitty,我 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
536#
發表於 07-7-6 16:48 |只看該作者
有用咩:tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:35 發表
咁你咪唔打得都睇得!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
537#
發表於 07-7-6 16:49 |只看該作者
jerry媽: 你仔食唔食呢???

原文章由 雪文 於 07-7-6 16:46 發表
咁改韓燒啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
538#
發表於 07-7-6 16:49 |只看該作者
我去唔到wor

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 16:04 發表
去呢度自己整簽名檔   
http://http://www.fx-word.com/fw.php





[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 15:42 發表
等唔到你

Rank: 5Rank: 5


4210
539#
發表於 07-7-6 16:50 |只看該作者
唔需要

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 16:40 發表
英文好好, 即係最好外國讀完晒書返黎果d啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
540#
發表於 07-7-6 16:50 |只看該作者
有用, 大老細秘書=高級行政人員喎!!!

原文章由 雪文 於 07-7-6 16:48 發表
有用咩:tongue:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖