註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-7-6 15:33 發表 Love & come, 你二個得閑打電話俾我未呀 ? 我搞唔拈新BK的簽名檔
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-6 15:31 發表 人工呢d野真係無得講, 我有個friend, 英文又唔掂, 識gei野又唔多, 人工仲鬼咁高 另外又有個朋友無拿拿入左新鴻x跟個鬼佬, 佢英文又係唔掂, but個西人好好wor, 我個friend聽唔明就個西人就自己做番, 幾好ar, ...
原文章由 雪文 於 07-7-6 15:42 發表 等唔到你哋, 我自己搞掂咗啦
男爵府
原文章由 雪文 於 07-7-6 14:48 發表 無 仲有其它褔利咩 有鬼. 你check咗我公司上市No.未呀 ?
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 15:43 發表 恨死隔鄰啦!
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:50 發表 咁一於20/7(五)晚7:00pm時~~官塘大盛 come (一大一小) 雪文 (一大二小) love(一大一小) hoganma(一大一小) yw(一大一小) 佢帶bb定哥哥呀???? jerry媽(???) ky (???) katitma (???)
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 14:41 發表 咁預埋你同小龍女架啦!!!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:13 發表 我回來啦, 啱啱開完會 唔好預我啦, 亞仔都唔食依d野既
原文章由 hoganmama 於 07-7-6 13:23 發表 我反而想開d教小朋友野gei教室, 呃d亞媽$ 不過我咩都唔識教
原文章由 雪文 於 07-7-6 14:06 發表 Jerry媽, 如果你無約人, 咁我睇吓去完圖書館去唔去你屋企玩. 你唔好話俾細皓皓听先, 我怕佢失望.
原文章由 雪文 於 07-7-6 14:42 發表 你呢句說話, 我上星期同一個媽咪講過. 佢係外資銀行做秘書, 英文very very good !! 又係十幾年, 佢話佢原來只有 18k 我當然無 20k啦, 有使物 唉, 唉聲呀.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:23 發表 我公司d vp sec果班, 人工有$20000-30000左右, 視乎佢地既年資:tongue: