關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
501#
發表於 07-7-6 15:33 |只看該作者
Love & come, 你二個得閑打電話俾我未呀 ?  我搞唔拈新BK的簽名檔

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
502#
發表於 07-7-6 15:37 |只看該作者
我老細剛返左, 打唔倒比你:
我copy個簽名檔出黎比睇~~
[img]http://www.hk-laufamily.com/_1631.gif[/img  (])

咁架!!!!


原文章由 雪文 於 07-7-6 15:33 發表
Love & come, 你二個得閑打電話俾我未呀 ?  我搞唔拈新BK的簽名檔

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-6 15:39 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
503#
發表於 07-7-6 15:40 |只看該作者
我老細行左出來呀

原文章由 雪文 於 07-7-6 15:33 發表
Love & come, 你二個得閑打電話俾我未呀 ?  我搞唔拈新BK的簽名檔

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
504#
發表於 07-7-6 15:42 |只看該作者
等唔到你哋, 我自己搞掂咗啦

原文章由 雪文 於 07-7-6 15:33 發表
Love & come, 你二個得閑打電話俾我未呀 ?  我搞唔拈新BK的簽名檔

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
505#
發表於 07-7-6 15:43 |只看該作者
恨死隔鄰啦!

原文章由 hoganmama 於 07-7-6 15:31 發表
人工呢d野真係無得講, 我有個friend, 英文又唔掂, 識gei野又唔多, 人工仲鬼咁高

另外又有個朋友無拿拿入左新鴻x跟個鬼佬, 佢英文又係唔掂, but個西人好好wor, 我個friend聽唔明就個西人就自己做番, 幾好ar, ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
506#
發表於 07-7-6 15:44 |只看該作者



原文章由 雪文 於 07-7-6 15:42 發表
等唔到你哋, 我自己搞掂咗啦

Rank: 8Rank: 8


17382
507#
發表於 07-7-6 16:04 |只看該作者
去呢度自己整簽名檔   
http://http://www.fx-word.com/fw.php





[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 15:42 發表
等唔到你

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
508#
發表於 07-7-6 16:07 |只看該作者
明天我去配cont, 試戴2weeks即棄果d.

Rank: 6Rank: 6


8953
509#
發表於 07-7-6 16:10 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-7-6 14:48 發表
   仲有其它褔利咩  有鬼.

你check咗我公司上市No.未呀 ?

睇左啦, 幾時炒起呀 ?

Rank: 6Rank: 6


8953
510#
發表於 07-7-6 16:11 |只看該作者

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 15:43 發表
恨死隔鄰啦!

Rank: 6Rank: 6


8953
511#
發表於 07-7-6 16:12 |只看該作者
要做野啦. 明天唔洗返工.
我同老闆講左, 暑假的星期六我唔返, 要湊女, 最多係屋企開機做野.

Rank: 5Rank: 5


4210
512#
發表於 07-7-6 16:13 |只看該作者
我回來啦, 啱啱開完會
唔好預我啦, 亞仔都唔食依d野既


原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:50 發表
咁一於20/7(五)晚7:00pm時~~官塘大盛
come (一大一小)
雪文 (一大二小)
love(一大一小)
hoganma(一大一小)
yw(一大一小) 佢帶bb定哥哥呀????
jerry媽(???)
ky (???)
katitma (???)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
513#
發表於 07-7-6 16:13 |只看該作者
龍舌蘭: 睇唔睇倒???

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 14:41 發表
咁預埋你同小龍女架啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
514#
發表於 07-7-6 16:15 |只看該作者
你仔唔食壽司的嗎? 拉麵烏冬都有架喎!!!!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:13 發表
我回來啦, 啱啱開完會
唔好預我啦, 亞仔都唔食依d野既

Rank: 5Rank: 5


4210
515#
發表於 07-7-6 16:16 |只看該作者
依個我以前都諗過, 計過個本都要50萬

原文章由 hoganmama 於 07-7-6 13:23 發表
我反而想開d教小朋友野gei教室, 呃d亞媽$ 不過我咩都唔識教

Rank: 5Rank: 5


4210
516#
發表於 07-7-6 16:19 |只看該作者
你過黎, 就call我啦, 我就會起身架啦, 你唔過黎, 我就會一直瞓到12點左右

原文章由 雪文 於 07-7-6 14:06 發表
Jerry媽, 如果你無約人, 咁我睇吓去完圖書館去唔去你屋企玩.

你唔好話俾細皓皓听先, 我怕佢失望.

Rank: 5Rank: 5


4210
517#
發表於 07-7-6 16:23 |只看該作者
我公司d vp sec果班, 人工有$20000-30000左右, 視乎佢地既年資:tongue:

原文章由 雪文 於 07-7-6 14:42 發表
你呢句說話, 我上星期同一個媽咪講過.

佢係外資銀行做秘書, 英文very very good !! 又係十幾年, 佢話佢原來只有 18k

我當然無 20k啦, 有使物 唉, 唉聲呀.

Rank: 5Rank: 5


4210
518#
發表於 07-7-6 16:26 |只看該作者
同意, 所以我老細如果2年內唔升我, 我就決定去做"肥魚"

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 14:50 發表
魚唔過塘唔肥嘛.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
519#
發表於 07-7-6 16:29 |只看該作者
要服侍vp, 學歷肯定好掂啦, 2-3萬都應該丫!!!

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:23 發表
我公司d vp sec果班, 人工有$20000-30000左右, 視乎佢地既年資:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
520#
發表於 07-7-6 16:29 |只看該作者
我老細係位高, 我個title都幾高, 但係人工就笑C人囉.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 16:23 發表
我公司d vp sec果班, 人工有$20000-30000左右, 視乎佢地既年資:tongue:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖