註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 14:06 發表 有冇人知, 家下請個船務文員要幾銀 ?
返回頂部
伯爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 13:54 發表 hi~~ 好耐冇見啦, 各位, 好嗎 ?
男爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 14:17 發表 10年先12K?? O甘我老板8K請個咩都話唔識的返黎 做死我!!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 14:20 發表 係呀, 可能我朋友英文唔太好呱!
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 14:05 發表 20/7(五)晚7:00pm~~官塘大盛 come (一大一小) 雪文 (一大二小) love(一大一小) hoganma(一大一小) yw(一大一小) hin_bb (一大一小) jerry媽(???) ky (???) katitma (待覆) 龍舌蘭 (一大一小)
原文章由 雪文 於 07-7-6 14:33 發表 咁你哋估我做咗14年有幾多K:cry:
原文章由 KY2004 於 07-7-6 14:21 發表 come come: 收到你的PM啦!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 14:29 發表 KY, 龍舌蘭~~睇睇
原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 14:37 發表 20/7 呀 ? 預左我先. 應冇問題的.
原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 14:38 發表 雪雪妳大大秘書位+14年, 有冇20K ?
原文章由 雪文 於 07-7-6 14:42 發表 你呢句說話, 我上星期同一個媽咪講過. 佢係外資銀行做秘書, 英文very very good !! 又係十幾年, 佢話佢原來只有 18k 我當然無 20k啦, 有使物 唉, 唉聲呀.