關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
441#
發表於 07-7-6 12:53 |只看該作者
我諗過同人湊細佬, 不過責任大D, 同埋我怕搞唔掂.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 12:51 發表
我講真架
講真e+咁既年紀又有家庭又有細路,搵工都開始難啦,
如果到左40+之後我都唔知會點了
到時無理由去做家務助理呱
渣的士or保母車就無年齡限制啦
鬼叫自己讀得書小 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
442#
發表於 07-7-6 12:54 |只看該作者


原文章由 雪文 於 07-7-6 12:50 發表
又咁快走呀, 次次都咁加

Rank: 8Rank: 8


17382
443#
發表於 07-7-6 12:56 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:52 發表
出去食飯啦, 一陣傾!

Rank: 8Rank: 8


17382
444#
發表於 07-7-6 12:57 |只看該作者
呢樣我唔想啦真係好大責任的

原文章由 雪文 於 07-7-6 12:53 發表
我諗過同人湊細佬, 不過責任大D, 同埋我怕搞唔掂.

Rank: 5Rank: 5


2065
445#
發表於 07-7-6 12:57 |只看該作者
其實我想投間*seven eleven*做下, 吾知有冇得做?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
446#
發表於 07-7-6 13:07 |只看該作者
呢個幾好加,七十萬就得啦, 諗得過.

開餐先

原文章由 katiekma 於 07-7-6 12:57 發表
其實我想投間*seven eleven*做下, 吾知有冇得做?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
447#
發表於 07-7-6 13:11 |只看該作者
點解我會離線加.

我想睇吓長老昇上是否神仙wor???

[

Rank: 8Rank: 8


17382
448#
發表於 07-7-6 13:15 |只看該作者
我覺得有架,叫bk d媽咪去幫親

原文章由 katiekma 於 07-7-6 12:57 發表
其實我想投間*seven eleven*做下, 吾知有冇得做?

Rank: 8Rank: 8


17382
449#
發表於 07-7-6 13:15 |只看該作者
第1日已經係咁啦,唔只你係呀我都係呀

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 13:11 發表
點解我會離線加.

我想睇

Rank: 5Rank: 5


2065
450#
發表於 07-7-6 13:17 |只看該作者
70萬咁多, 雪文你乜都知, 好叻姐。

原文章由 雪文 於 07-7-6 13:07 發表
呢個幾好加,七十萬就得啦, 諗得過.

開餐先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
451#
發表於 07-7-6 13:23 |只看該作者
我反而想開d教小朋友野gei教室, d亞媽$ 不過我咩都唔識教
原文章由 katiekma 於 07-7-6 13:17 發表
70萬咁多, 雪文你乜都知, 好叻姐。

Rank: 5Rank: 5


4403
452#
發表於 07-7-6 13:33 |只看該作者
雪文,

How is your boy now?  Hope much better!

原文章由 雪文 於 07-7-6 09:50 發表
各位早晨

昨晚又俾亞仔玩C, 日頭都無事, 晚上8點半就來料, 身就發冷, 頭就高燒, 燒到39.9,
吃葯又嘔, 嘔幾次. 好彩一個鐘後好返D.  今日退晒燒, 希望好返啦.

Rank: 6Rank: 6


8953
453#
發表於 07-7-6 13:54 |只看該作者
hi~~
好耐冇見啦, 各位, 好嗎 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
454#
發表於 07-7-6 13:58 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 13:54 發表
hi~~
好耐冇見啦, 各位, 好嗎 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
455#
發表於 07-7-6 14:00 |只看該作者
因我細佬二年前想搞, 所以我先知價.

搞間M記 500萬, 肯xx$800萬.


原文章由 katiekma 於 07-7-6 13:17 發表
70萬咁多, 雪文你乜都知, 好叻姐。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
456#
發表於 07-7-6 14:02 |只看該作者
yuetma,多謝關心. 睇來無事啦, 無再發燒, 只是胃口不太好.


原文章由 yuetmama 於 07-7-6 13:33 發表
雪文,

How is your boy now?  Hope much better!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
457#
發表於 07-7-6 14:04 |只看該作者
幾好就幾好.

係BK花咗D, 睇好辛苦.

原文章由 龍舌蘭 於 07-7-6 13:54 發表
hi~~
好耐冇見啦, 各位, 好嗎 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
458#
發表於 07-7-6 14:05 |只看該作者
20/7(五)晚7:00pm~~官塘大盛
come (一大一小)
雪文 (一大二小)
love(一大一小)
hoganma(一大一小)
yw(一大一小)
hin_bb (一大一小)
jerry媽(???)
ky (???)
katitma (???)
龍舌蘭 (???)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-6 14:07 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8953
459#
發表於 07-7-6 14:06 |只看該作者
o甘快個個係都諗退休啦 ?


雪雪, 阿仔冇事就好嘍~~ 妳都唔好o甘辛苦.


有冇人知, 家下請個船務文員要幾銀 ?

bk改左樣, 唔多識玩添.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
460#
發表於 07-7-6 14:06 |只看該作者
Jerry媽, 如果你無約人, 咁我睇吓去完圖書館去唔去你屋企玩.

你唔好話俾細皓皓听先, 我怕佢失望.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖