註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:39 發表 40+~~~中年~~~難d囉!!!(我覺得)
返回頂部
伯爵府
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-6 12:35 發表 我都想儲多幾年$後搵份receptionist做, 你估40歲有無人請呢?
原文章由 雪文 於 07-7-6 12:42 發表 咁唔使指意請工人啦. Jerry媽, 有銀都留起來, 到時吃谷鍾.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 12:44 發表 我諗住渣的士wor 我都要考定個的士牌先得啦:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:41 發表 咁20或27/7, 你邊日ok???? 我, 雪文, love三個都無所謂!
大宅
原文章由 雪文 於 07-7-6 12:28 發表 係呀, 去睇吓. 俾你參考 : 我囡間幼兒園文員返早8晚8, 5.5天. 包三餐, 人工只有6xxx, 听返來的. 假期就係暑假10天, 寒假七天咁多.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:44 發表 所以如果份工無乜問題, 就唔好隨便轉啦, 一直做落去, 等佢fire囉!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:38 發表 咁你有無idea想食大盛/韓烤定其它? (官塘區好d)
原文章由 katiekma 於 07-7-6 12:45 發表 吾系化, $6xxx, 以亞嬸多的
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:47 發表 媬母車嬸嬸? .
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 12:42 發表 OK無問題,10:30新x軒等 我去完圖書館玩一陣就要走啦:-| [quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 12:33 發表 咁呀. 咁我
原文章由 雪文 於 07-7-6 12:45 發表 你咁靚女渣的士, 咪玩啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:47 發表 係學校做校工? 媬母車嬸嬸? 賣麵包? 好似有好多選擇.