關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
421#
發表於 07-7-6 12:42 |只看該作者


咁唔使指意請工人啦.  Jerry媽, 有銀都留起來, 到時吃谷鍾.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:39 發表
40+~~~中年~~~難d囉!!!(我覺得)

Rank: 8Rank: 8


17382
422#
發表於 07-7-6 12:42 |只看該作者
OK無問題,10:30新x軒等
我去完圖書館玩一陣就要走啦:-|

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 12:33 發表
咁呀.  咁我

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
423#
發表於 07-7-6 12:44 |只看該作者
我都係諗下

Rank: 8Rank: 8


17382
424#
發表於 07-7-6 12:44 |只看該作者
我諗住渣的士wor
我都要考定個的士牌先得啦:tongue:

原文章由 hoganmama 於 07-7-6 12:35 發表
我都想儲多幾年$後搵份receptionist做, 你估40歲有無人請呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
425#
發表於 07-7-6 12:44 |只看該作者
所以如果份工無乜問題, 就唔好隨便轉啦, 一直做落去, 等佢fire囉!


原文章由 雪文 於 07-7-6 12:42 發表


咁唔使指意請工人啦.  Jerry媽, 有銀都留起來, 到時吃谷鍾.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
426#
發表於 07-7-6 12:45 |只看該作者
你咁靚女渣的士, 咪玩啦.


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 12:44 發表
我諗住渣的士wor
我都要考定個的士牌先得啦:tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
427#
發表於 07-7-6 12:45 |只看該作者
仲有我都ok
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:41 發表
咁20或27/7, 你邊日ok????
我, 雪文, love三個都無所謂!

Rank: 5Rank: 5


2065
428#
發表於 07-7-6 12:45 |只看該作者
吾系化, $6xxx, 以亞嬸多的

原文章由 雪文 於 07-7-6 12:28 發表
係呀, 去睇吓.

俾你參考 : 我囡間幼兒園文員返早8晚8, 5.5天. 包三餐, 人工只有6xxx, 听返來的.

假期就係暑假10天, 寒假七天咁多.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
429#
發表於 07-7-6 12:45 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 12:44 發表
我諗住渣的士wor
我都要考定個的士牌先得啦:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
430#
發表於 07-7-6 12:46 |只看該作者
我同你一樣咁諗

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:44 發表
所以如果份工無乜問題, 就唔好隨便轉啦, 一直做落去, 等佢fire囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
431#
發表於 07-7-6 12:46 |只看該作者
大盛

預埋YW, 佢話想帶埋仔去的.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:38 發表
咁你有無idea想食大盛/韓烤定其它? (官塘區好d)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
432#
發表於 07-7-6 12:47 |只看該作者
係學校做校工? 媬母車嬸嬸? 賣麵包? 好似有好多選擇.


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 12:44 發表
我諗住渣的士wor
我都要考定個的士牌先得啦:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
433#
發表於 07-7-6 12:48 |只看該作者
係呀, 之前個文員就係咁唔做囉.  宜家佢轉咗係觀塘做會計文員.

原文章由 katiekma 於 07-7-6 12:45 發表
吾系化, $6xxx, 以亞嬸多的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
434#
發表於 07-7-6 12:49 |只看該作者
yi , 呢個都唔錯.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:47 發表
媬母車嬸嬸? .

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
435#
發表於 07-7-6 12:50 |只看該作者
咁一於20/7(五)晚7:00pm時~~官塘大盛
come (一大一小)
雪文 (一大二小)
love(一大一小)
hoganma(一大一小)
yw(一大一小) 佢帶bb定哥哥呀????
jerry媽(???)
ky (???)
katitma (???)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
436#
發表於 07-7-6 12:50 |只看該作者
又咁快走呀, 次次都咁加

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-6 12:42 發表
OK無問題,10:30新x軒等
我去完圖書館玩一陣就要走啦:-|

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-6 12:33 發表
咁呀.  咁我

Rank: 8Rank: 8


17382
437#
發表於 07-7-6 12:51 |只看該作者
我講真架
講真e+咁既年紀又有家庭又有細路,搵工都開始難啦,
如果到左40+之後我都唔知會點了
到時無理由去做家務助理呱
渣的士or保母車就無年齡限制啦
鬼叫自己讀得書小


原文章由 雪文 於 07-7-6 12:45 發表
你咁靚女渣的士, 咪玩啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
438#
發表於 07-7-6 12:52 |只看該作者
再加埋 Hin_bb 1大1小啦, 佢昨日俾電話問我哋幾時再出來.

哥哥
[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:50 發表
咁一於20/7(五)晚7:00pm時~~官塘大盛
yw(一大一小) 佢帶bb定哥哥呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
439#
發表於 07-7-6 12:52 |只看該作者
出去食飯啦, 一陣傾!

Rank: 8Rank: 8


17382
440#
發表於 07-7-6 12:53 |只看該作者
都ok  wor

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 12:47 發表
係學校做校工? 媬母車嬸嬸? 賣麵包? 好似有好多選擇.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖