- 在線時間
- 2 小時
- 最後登錄
- 13-3-5
- 國民生產力
- 4
- 附加生產力
- 4
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-9-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 32
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 40
- UID
- 539801

|
首先我理論係:有教育就有學識,有學識就會培養到好品行,有品行自然會有修養,呢樣係令我怎樣分辨是非黑白,對與錯,再貪心一,怎樣令自己小朋友成績好,名列前矛,將來成為一個成功人仕,呢就係教育重要性,所以我選校並不馬虎,但並不表示我將所有責任交給學校,人家無需要將你個小孩教好,佢會睇你花多少心機,心血在小孩上,但我想找的就是我俾100%,學校俾返50%我就足夠,天佑小學是我其中一間心儀對象,因為我都係來自貧苦家庭中的校,故此想收集多些意見.到現在出來工作,有能力找一些直資,私校(商業性太濃)俾下一代但我仍然想找尋一間真正有心學校。
好多謝各位花那麼多時間在我這個版面上,本人作萬分感激...... |
|