關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 荃灣天佑小學
樓主: chanmok
go

荃灣天佑小學 [複製鏈接]

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20578
21#
發表於 09-9-15 20:16 |只看該作者
原帖由 greendotdot 於 09-9-14 23:49 發表
聽家長們講到天佑附近環境好似吾係人住咁,河背街、咸田街、眾安街(果段)幾十年來都係咁,本人細細個巳經係度出入,仲未學壞到曳到變成賊王、賣毒品害人等勾當,這校學生就算返學放學出入經過都吾會超過五分鐘,又點學得幾壞?持 ...


其實好多學校的老師都好好, 好有heart, 好有愛心, 所以就會揀學校環境同係咪適合自己小朋友, 活動教學定傳統教學咁.
我自己都係屋村大, 屋村學校讀, 當然都有勤奮上進的學生, 但亦有不思進取, 上堂攪攪陣的學生, 講粗口鬧老師的學生, 如果老師要用大部份時間控制課室秩序, 影響學習進度, 咁點解唔揀一間少d機會有呢類學生的學校, 我知間間學校都有曳學生, 想將機會減到最少姐.

年年都有好多家長想入傳統名校, 其中原因我相信都係咁, 朋輩影響好大, 班中有學習氣氛, 個個又讀得書咁, 當然首先真係睇下自己小朋友適唔適合讀law!!!

[ 本帖最後由 gracelam 於 09-9-15 20:24 編輯 ]
教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!

Rank: 9Rank: 9Rank: 9


20578
22#
發表於 09-9-15 20:18 |只看該作者
原帖由 greendotdot 於 09-9-15 01:00 發表
校長A:
自成立至今,本校在學習領域上不斷革新求進,更重要是,我們一直堅守專業的教學精神。多年來,本校人才輩出,不少校友學業成績彪炳,於社會貢獻良多。對於這些榮譽,我們無不感到非常自豪。我們希望透個本網頁,鼓勵大家對我們 ...


totally agree!!!!!
教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!

Rank: 2


40
23#
發表於 09-9-15 22:00 |只看該作者
首先我理論係:有教育就有學識,有學識就會培養到好品行,有品行自然會有修養,呢樣係令我怎樣分辨是非黑白,對與錯,再貪心一,怎樣令自己小朋友成績好,名列前矛,將來成為一個成功人仕,呢就係教育重要性,所以我選校並不馬虎,但並不表示我將所有責任交給學校,人家無需要將你個小孩教好,佢會睇你花多少心機,心血在小孩上,但我想找的就是我俾100%,學校俾返50%我就足夠,天佑小學是我其中一間心儀對象,因為我都係來自貧苦家庭中的校,故此想收集多些意見.到現在出來工作,有能力找一些直資,私校(商業性太濃)俾下一代但我仍然想找尋一間真正有心學校。
好多謝各位花那麼多時間在我這個版面上,本人作萬分感激......

Rank: 4


665
24#
發表於 09-9-16 02:46 |只看該作者
原帖由 kiukiudaddy 於 09-9-15 07:51 發表
你講得好啱,「嫌啲同學仔來自品流複雜的家庭」確實係一個重要原因,但有錯咩?近朱者赤、近墨者黑,我都係屋邨大,一起成長的朋輩死咗、坐監、有毒癮的比健在的還要多,成長過程裡面,要潔身自愛其實好難,(我小學時雖然全級考第一,但 ...


難得你夠坦白,上一代生活較刻苦,好多人都好識諗,較踏實和積極面對,這個十分了解,況且家長們保護子女係盡最基本責任,既然有這種憂慮而又有其他選擇的話,唔揀亦無可厚非。我係局外人嚟睇,唔係幫自己子女揀當然唔會咁緊張,衹是覺得家長們評價這學校有欠客觀,硬件配套不足是眼見的事實,但這校的學生有無來自條件較差的家庭?有幾多?大家、包括我本人都無從稽考,夾硬講會對就讀的乖學生和家長不公平。首先,小學成績,家庭的良好支援是決定性!天佑能夠中一派位達50%以上Band1,老師功勞不少,咁家長們又會話死谷啫,學校點樣死谷都無用,家庭唔配合根本唔掂!這些數據大家有目共睹,學生質素和家庭背景怎會太差?但是家長們由於先入為主,會偏向負面想,或者最主要原因是荃灣還有更多的選擇。

也無關係,純粹大家上來發表個人意見,本人絕對同意必須盡力為子女找一所合適的學校,但有時「真正合適」子女的學校,也未必等如家長現在主觀意願的選擇,都係試吓試吓,但我都會感恩起碼我有得揀!

Rank: 4


665
25#
發表於 09-9-16 03:48 |只看該作者
原帖由 gracelam 於 09-9-15 20:18 發表
年年都有好多家長想入傳統名校, 其中原因我相信都係咁, 朋輩影響好大, 班中有學習氣氛, 個個又讀得書咁, 當然首先真係睇下自己小朋友適唔適合讀law!!!

無錯,如果子女有上進心,這個推動力好重要,家長出發點本來係好嘅,不過,我又會懷疑點解有2000個五六歲小朋友的家長會認為自己子女咁細個人仔就咁有上進心,http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090909&sec_id=4104&art_id=13189476
望子成龍,舊年金融海嘯都2000人爭150個位,今年一定會更多,6萬蚊一年都未計其他費用,我就覺得滿足家長本身的虛榮心都係另一個原因。

totally agree!!!!!

我估你agree的是 : 「鼓勵那些學習和生活條件較差的同學,祇要用心、堅持和學得其法,一樣是條條大道通羅馬。」 係咪呀?

其實,好多家長都好簡單,希望子女成長唔好學壞,受教育將來養自己養家庭,孝順父母,有能力咪回饋社會。亦是校長B的「校長的話」清楚表達的信息。至於校長A的「校長的話」好有前瞻性,有啲hard selling,果啲希望子女做偉大的科學家,跨國公司高層等等嘅家長會buy。人各有志,有得選擇巳經係幸福啦!

未開故添,不過都估到,校長B的學校係天佑小小學,校長A的學校咪2000人揀150個果間囉。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖