關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 想問青衣66網,邊間小學好,大家又會點排? ...
樓主: carolsum
go

想問青衣66網,邊間小學好,大家又會點排? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2106
21#
發表於 09-6-18 10:07 |只看該作者
古代一向都係父系社會啦(宜家都係,如果唔係我地d囝囡冇理由一定要跟老豆姓), 當時有重男輕女的觀念無可厚非;
但在教學上, 無論有錢人定窮人, 聰明人定蠢豬, 孔子都一視同仁, 我所講的是指他的教學理念

Rank: 5Rank: 5


2106
22#
發表於 09-6-18 10:12 |只看該作者
原帖由 stephanieching 於 09-6-18 09:48 發表
我估你仍未知小一派位之運作才會這樣選, 你咁選隨時全軍覆墨, 你住青衣區66網, 第一輪計分你當然可選仁立, 但若你分數不夠高"盞"哂氣(仁立大把世襲生和好多住葵芳的人的熱門選擇), 第二輪選仁立, 仁紀更危險, 選誇區 ...


完全同意stephanieching的講法, 如果冇宗教分, 仲要誇網, 去揀一間別區最hit的學校, 機會率好微好微

Rank: 4


699
23#
發表於 09-6-18 16:12 |只看該作者
簡單來說, 仁立. 仁紀冇20分第一round冇得抽.

第二round靠運氣, 但net 65 家長如未能在1st round誇區成功, 相信有85%家長會先以仁立. 仁紀為首選 (因為net 65小學選擇較少, 所以家長選無可選), 真係打崩頭!

Rank: 3Rank: 3


450
24#
發表於 09-6-20 21:28 |只看該作者
本人住青衣,第一輪20分仁立都無份,第二輪第一志願聖公會青衣主恩,攪點咗,勁開心!
世德太谷,我放到最後,第二,三揀兩間何澤雲

Rank: 3Rank: 3


223
25#
發表於 09-6-21 22:18 |只看該作者
有2間何澤芸,邊一間比較好?定係2 間都差唔多.thx!!

Rank: 3Rank: 3


450
26#
發表於 09-6-23 19:00 |只看該作者
兩間升中派位差晤多,我揀青衣邨排弟二志願,貪佢夠大同新
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖