- 在線時間
- 399 小時
- 最後登錄
- 20-7-8
- 國民生產力
- 128
- 附加生產力
- 659
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1319
- 主題
- 72
- 精華
- 0
- 積分
- 2106
- UID
- 982
 
|
原帖由 stephanieching 於 09-6-18 09:48 發表 
我估你仍未知小一派位之運作才會這樣選, 你咁選隨時全軍覆墨, 你住青衣區66網, 第一輪計分你當然可選仁立, 但若你分數不夠高"盞"哂氣(仁立大把世襲生和好多住葵芳的人的熱門選擇), 第二輪選仁立, 仁紀更危險, 選誇區 ...
完全同意stephanieching的講法, 如果冇宗教分, 仲要誇網, 去揀一間別區最hit的學校, 機會率好微好微 |
|