- 在線時間
- 271 小時
- 最後登錄
- 16-6-21
- 國民生產力
- 75
- 附加生產力
- 530
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-12-8
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1256
- 主題
- 31
- 精華
- 0
- 積分
- 1861
- UID
- 66840
 
|
sasa_p,
想囝囝讀邊間...我唔敢講, 怕比人笑我妄想呀﹗
其實全港天主教名校都係得幾間,
而且9成係男校/女校, 我唸你都估到啦﹗
一般25分一定中, 20分就要抽,
曾經睇過一個mama話,
好運嘅200抽1都抽中, 唔好運2抽1都唔中,
所以我都係抱住試下嘅心態﹗
而且我覺得自行派位揀男校/女校機會大過男女校,
因為兄姊就讀該校嘅必收位一定少過男女校,
咁計分位就會相對增加﹗
不過我老公好反對仔女讀男校/女校呀,
我同意男女校比較正常, 因為社會本身係有男有女,
但無可否認某些男校/女校辦學質素真係好好,
otherwise唔會年年放榜都係嗰幾間出狀元,
我唸呢d學校考第尾都過14分囉﹗
而家我同老公抗衡緊, 希望3年後佢會軟化﹗
原帖由 sasa_p 於 08-9-21 23:27 發表 
BabyHilary,
其實我又唔敢對呢間學校有咩評語, 因為始終都無識人o係入面讀嘛! 所以我建議妳可以搵日去學校門口做吓research! 雖然好老套, 但一定會搵到妳要既答案!
不過唔知點解我成日聽d學校一話用"活動教學"就硬係 ... |
|