關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 維多利亞vs玫瑰崗
樓主: foggyao
go

維多利亞vs玫瑰崗 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1053
21#
發表於 08-9-21 00:47 |只看該作者
原帖由 BabyHilary 於 08-9-20 18:42 發表
foggyao,

我都係教友, 享st andrew返church架!
其實st andrew kindergarten好唔好,
學校環境一流不過唔知課程點樣,
我準備第日同小朋友跨區考小學,
所以而家都唸緊揀咩kinder好﹗
妳個係囡囡都好, 好多天主教幼稚園直 ...


hihi,真係開心,越來越多教友相聚!

sasa_p,係呀,間幼稚園直頭貼住間教堂,同一個閘口! 有機會參觀間教堂,我覺得都幾靚,同埋令人好有歸屬感! 係喎,你話仔仔出年先讀n班,咁你個報名時間係同我個女報k班時間一樣咩?同一日open day?

*我日想再save你個blog add,你amend段內文,我搵唔返喇,你可唔可以pm返比我呀?唔該!

BabyHilary,你bb幾大呀?

教堂間幼稚園係好得,由嬸嬸至高層都好好,好有愛心一間學校,佢小學係聖安德肋小學(男女校,健明村頭),都將軍澳。
學校課程,我就聽講唔會好似出面學校咁深,佢kinder小朋友都係好開心咁返學。

但因我心目中想女女讀女校,同埋我唔想佢將軍澳區讀書(唔知係咪我偏見,但我真係好驚將軍澳區放學環境,由其學校貼近屋村,我相信佢小一至小四都會ok,但我怕佢小五,小六,開始大時,就會較容易學壞)。

九龍塘區,我覺得多數係名牌幼稚園多,但無乜直屬小學,到小學時又要我諗過! 哈哈! 我比較怕麻煩!

同埋其實我覺得住將軍澳區,講返學,港島區不比九龍塘遠好多,我心目中,最緊要有校車到,車程約35-40mins,我都接受到。

我而家陀緊個係仔,所以不久將來有你而家煩惱加上我真係唔識'仔'校! 初頭我一知係仔,真係好頭痕,但我有幾個fd講,而家唔好諗咁多,一心想點安排女女,就照做,到仔仔時,我會識得點handle,唔好比仔仔性別搞亂自己planning!

[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-21 00:59 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


267
22#
發表於 08-9-21 01:08 |只看該作者
foggyao,
係呀! 見到主內既姊妹真係特別親切啊! 有機會真係好想去吓妳地個堂區參加彌撒呀!
原來妳有左BB呀! 仲要係囝囝tim~ 一仔一女夠晒數啊! 真的替妳高興, 湊到個好字嘛! 其實我都好想追多個女, 希望天主快d賜俾我地啦!
係呀! 玫記open day係for所有入學申請, 所以我地係同一日架! 唔知會唔會見到妳呢? hehe~ 見到我記住叫我喎! :)

原帖由 foggyao 於 08-9-21 00:47 發表


hihi,真係開心,越來越多教友相聚!

sasa_p,係呀,間幼稚園直頭貼住間教堂,同一個閘口! 有機會參觀間教堂,我覺得都幾靚,同埋令人好有歸屬感! 係喎,你話仔仔出年先讀n班,咁你個報名時間係同我個女報k班時間一樣咩?同一 ...

Rank: 5Rank: 5


1053
23#
發表於 08-9-21 01:17 |只看該作者
原帖由 sasa_p 於 08-9-21 01:08 發表
foggyao,
係呀! 見到主內既姊妹真係特別親切啊! 有機會真係好想去吓妳地個堂區參加彌撒呀!
原來妳有左BB呀! 仲要係囝囝tim~ 一仔一女夠晒數啊! 真的替妳高興, 湊到個好字嘛! 其實我都好想追多個女, 希望天主快d賜俾 ...


好呀! 如無意外,我諗我兩公婆都會去open day,
諗緊帶唔帶女女去,
去 ~ 比佢睇鐘唔鐘意個環境;
唔去 ~ 因佢無耐性,坐唔定,怕佢會搞事/ 破壞 / 扭計!

Rank: 3Rank: 3


267
24#
發表於 08-9-21 01:24 |只看該作者
Exactly, 我同老公都係咁諗, 所以都係到時睇情況再決定!! 不過我諗唔帶佢地就會輕鬆D同埋如果有咩要問老師都可以傾得耐D嘛!

原帖由 foggyao 於 08-9-21 01:17 發表


好呀! 如無意外,我諗我兩公婆都會去open day,
諗緊帶唔帶女女去,
去 ~ 比佢睇鐘唔鐘意個環境;
唔去 ~ 因佢無耐性,坐唔定,怕佢會搞事/ 破壞 / 扭計! ...

Rank: 5Rank: 5


1053
25#
發表於 08-9-21 01:37 |只看該作者
你arm你arm,都係唔帶唯妙,收先去睇都未遲!

Rank: 3Rank: 3


267
26#
發表於 08-9-21 01:44 |只看該作者
係喎! 你仲未話我知維記N1係咪直升K1架? 仲有點解妳N1時唔報玫記既?

原帖由 foggyao 於 08-9-21 01:37 發表
你arm你arm,都係唔帶唯妙,收先去睇都未遲!

Rank: 5Rank: 5


1053
27#
發表於 08-9-21 01:48 |只看該作者
原帖由 foggyao 於 08-9-20 18:17 發表


維記直上k,唔洗再interview。

我女女係細b同埋我想佢做細女,因屋企成日都得姐姐對住佢,平日比姐姐帶佢去playgroup,又好似玩來玩去都係咁,又唔見佢學到乜一齊玩。(我喜歡同佢一齊上堂,但我只可安排到sat or sun,平日佢好無聊,局住都要比姐姐同佢去playgroup)。

因n班只收足兩歲小朋友,新學年中,我女女都未夠兩歲,而我唔想佢做n班插班生,因要再等多成半年先有得開學,同埋到時小朋友都適應晒,我個女先去join,佢會更難適應(我諗)。

新學年n班中,係得維記收1歲8個月大新生咋,因佢個名叫pre-n,可能咁,可以收未足兩歲小朋友。所以我無報玫記n班。
...


答左你喇! 玫記係咪應該都係直上?

介唔介意比返你個blog add我,我missed !

[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-21 02:12 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


267
28#
發表於 08-9-21 02:12 |只看該作者
剛PM了妳~

原帖由 foggyao 於 08-9-21 01:48 發表


答左你喇! 玫記係咪應該都係?

介唔介意比返你個blog add我,我missed !

[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-21 09:07 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1861
29#
發表於 08-9-21 18:25 |只看該作者
sasa_p,

多謝妳d資料呀, 我入過學校一次, 真係覺得環境好好﹗
不過我唔想仔仔讀tko or kwun tong小學,
3年後一定會同仔仔用自行分配學位報出面d小學,
touchwood唔得就考私立小學﹗
唔知st andrew kinder程度升出面d小學涵接如何?

原帖由 sasa_p 於 08-9-20 22:45 發表
BabyHilary,

Hi, 原來妳同foggyao都係同一個堂區, 可能見過面都唔出奇喎! 真係有緣喇!
唔知妳講果間係咪在將軍澳? 因為咁o岩我買左本書, 入面都有講啊! 睇完後有以下重點可供妳參考:
- 校舍有7000呎廣闊空間, 小朋 ...

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-21 18:56 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 5Rank: 5


1861
30#
發表於 08-9-21 18:42 |只看該作者
foggyao,

一個好字, 恭喜妳呀﹗
我同妳嘅開心同憂慮應該差不多wor,
我仔仔就快2歲, 女女arm arm 5個月大﹗

我都唔想小朋友讀tko小學中學呀,
所以打算第日自行分配學位考出面d小學,
我地第1胎有20分, 都可以試下天主教名校﹗
問題係我同妳嘅大b如果讀左男校/女校,
即係細b唔可以讀, 加上冇左首名出生子女嗰5分,
揀學校會麻煩d囉﹗

我暫時plan如果大仔讀男校,
第日希望細女入到st paul or 聖心,
有直屬小學中學就有保障dd﹗

唔知點解淨係有女修會辦幼稚園,
所以幾乎全部天主教幼稚園直屬小學都係女校,
男修會淨係得st joseph kinder,
冇學劵+過海校車都幾貴,
得k2, k3 only, 而且好難考.

原帖由 foggyao 於 08-9-21 00:47 發表
BabyHilary,你bb幾大呀?

教堂間幼稚園係好得,由嬸嬸至高層都好好,好有愛心一間學校,佢小學係聖安德肋小學(男女校,健明村頭),都將軍澳。
學校課程,我就聽講唔會好似出面學校咁深,佢kinder小朋友都係好開心咁返學。

但因我心目中想女女讀女校,同埋我唔想佢將軍澳區讀書(唔知係咪我偏見,但我真係好驚將軍澳區放學環境,由其學校貼近屋村,我相信佢小一至小四都會ok,但我怕佢小五,小六,開始大時,就會較容易學壞)。

九龍塘區,我覺得多數係名牌幼稚園多,但無乜直屬小學,到小學時又要我諗過! 哈哈! 我比較怕麻煩!

同埋其實我覺得住將軍澳區,講返學,港島區不比九龍塘遠好多,我心目中,最緊要有校車到,車程約35-40mins,我都接受到。

我而家陀緊個係仔,所以不久將來有你而家煩惱加上我真係唔識'仔'校! 初頭我一知係仔,真係好頭痕,但我有幾個fd講,而家唔好諗咁多,一心想點安排女女,就照做,到仔仔時,我會識得點handle,唔好比仔仔性別搞亂自己planning!

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-21 18:55 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


267
31#
發表於 08-9-21 23:27 |只看該作者
BabyHilary,
其實我又唔敢對呢間學校有咩評語, 因為始終都無識人o係入面讀嘛! 所以我建議妳可以搵日去學校門口做吓research! 雖然好老套, 但一定會搵到妳要既答案!
不過唔知點解我成日聽d學校一話用"活動教學"就硬係覺得d課程係淺d! 但呢d可能都係我既bias!
oh~ 原來你都已經有2個小朋友架喇! 真係好喇~ 可以收工, 仲係一仔一女, 真係羨慕啊!
都明白妳既想法, 如果囝囝入左男校咁到囡囡入小學時又無左個幾分! 唉~ 又真係好難諗喎! 不過妳有無諗過想囝囝入邊間小學呀?

原帖由 BabyHilary 於 08-9-21 18:25 發表
sasa_p,

多謝妳d資料呀, 我入過學校一次, 真係覺得環境好好﹗
不過我唔想仔仔讀tko or kwun tong小學,
3年後一定會同仔仔用自行分配學位報出面d小學,
touchwood唔得就考私立小學﹗
唔知st andrew kinder程度升出面d小 ...

Rank: 5Rank: 5


1861
32#
發表於 08-9-22 09:39 |只看該作者
sasa_p,

想囝囝讀邊間...我唔敢講, 怕比人笑我妄想呀﹗

其實全港天主教名校都係得幾間,
而且9成係男校/女校, 我唸你都估到啦﹗

一般25分一定中, 20分就要抽,
曾經睇過一個mama話,
好運嘅200抽1都抽中, 唔好運2抽1都唔中,
所以我都係抱住試下嘅心態﹗
而且我覺得自行派位揀男校/女校機會大過男女校,
因為兄姊就讀該校嘅必收位一定少過男女校,
咁計分位就會相對增加﹗

不過我老公好反對仔女讀男校/女校呀,
我同意男女校比較正常, 因為社會本身係有男有女,
但無可否認某些男校/女校辦學質素真係好好,
otherwise唔會年年放榜都係嗰幾間出狀元,
我唸呢d學校考第尾都過14分囉﹗
而家我同老公抗衡緊, 希望3年後佢會軟化﹗

原帖由 sasa_p 於 08-9-21 23:27 發表
BabyHilary,
其實我又唔敢對呢間學校有咩評語, 因為始終都無識人o係入面讀嘛! 所以我建議妳可以搵日去學校門口做吓research! 雖然好老套, 但一定會搵到妳要既答案!
不過唔知點解我成日聽d學校一話用"活動教學"就硬係 ...
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


267
33#
發表於 08-9-22 14:32 |只看該作者
我同老公反而都覺得淨男OR淨女校會好D, 因為我地大家都覺得校風會純樸D,因為老公以前都係讀男校, 所以都想囝囝讀男校, 我又唔覺因為男校會影響社交, 有時都好睇屋企點灌輸正確觀念, 加上日常生活上都有好多機會接觸到女性, 反而我地怕個仔早拍拖仲會影響學業tim!
係呀! 有時都好睇彩數, 但我相信都係天主安排! 唉~ 而家幼稚園都未讀都已經話要諗定小學讀邊間, 都幾頭痛! 你都講得o岩, 來來去去都係果幾間, 不過話時話我都仲未攪得清點計分同埋邊幾間好呀! 真係煩~

原帖由 BabyHilary 於 08-9-22 09:39 發表
sasa_p,

想囝囝讀邊間...我唔敢講, 怕比人笑我妄想呀﹗

其實全港天主教名校都係得幾間,
而且9成係男校/女校, 我唸你都估到啦﹗

一般25分一定中, 20分就要抽,
曾經睇過一個mama話,
好運嘅200抽1都抽中, 唔好運 ...

Rank: 5Rank: 5


1861
34#
發表於 08-9-23 08:45 |只看該作者
sasa_p,

我老公都係男校畢業,
但佢極之反對個仔讀男校,
佢話覺得對個人嘅性格有負面影響, 包括佢自己!
相反我自己讀男女校就想個仔讀男校, 女讀女校﹗

原帖由 sasa_p 於 08-9-22 14:32 發表
我同老公反而都覺得淨男OR淨女校會好D, 因為我地大家都覺得校風會純樸D,因為老公以前都係讀男校, 所以都想囝囝讀男校, 我又唔覺因為男校會影響社交, 有時都好睇屋企點灌輸正確觀念, 加上日常生活上都有好多機會接觸 ...
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


267
35#
發表於 08-9-23 17:49 |只看該作者
BabyHilary,
係喎! 乜原來st.Jo kinder無學卷既咩? 乜佢唔係津貼學校來的嗎? 我都有諗過k2時會去考呢間, 雖然係好難入, 但上小一有9成chance會收番, 所以我都會搏一搏, 如果可以繼續升上去就煩少樣嘛! 但聽聞d野好似好深, k2已經要默書!!

原帖由 BabyHilary 於 08-9-22 09:39 發表
sasa_p,

想囝囝讀邊間...我唔敢講, 怕比人笑我妄想呀﹗

其實全港天主教名校都係得幾間,
而且9成係男校/女校, 我唸你都估到啦﹗

一般25分一定中, 20分就要抽,
曾經睇過一個mama話,
好運嘅200抽1都抽中, 唔好運 ...

Rank: 5Rank: 5


1861
36#
發表於 08-9-23 19:15 |只看該作者
sasa_p,

係呀, 佢小學係津校但kinder就冇學劵,
同st paul arm arm相反﹗

不過既然係津校即係大部份學位要統一派位,
咁點收返9成kinder呢?

原帖由 sasa_p 於 08-9-23 17:49 發表
BabyHilary,
係喎! 乜原來st.Jo kinder無學卷既咩? 乜佢唔係津貼學校來的嗎? 我都有諗過k2時會去考呢間, 雖然係好難入, 但上小一有9成chance會收番, 所以我都會搏一搏, 如果可以繼續升上去就煩少樣嘛! 但聽聞d野好似 ...
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


267
37#
發表於 08-9-23 19:54 |只看該作者
BabyHilary,
aiya, 真係唔講唔知, 仲見其他bk mami話有9成會收番自己kinder d學生tim! 咁真係要諗吓到時k2報唔報喇! 如妳所說既話點都要統一派位既, 咁就唔駛轉來轉去搞到亞仔咁辛苦啦! 多謝妳既資料啊~

原帖由 BabyHilary 於 08-9-23 19:15 發表
sasa_p,

係呀, 佢小學係津校但kinder就冇學劵,
同st paul arm arm相反﹗

不過既然係津校即係大部份學位要統一派位,
咁點收返9成kinder呢?

Rank: 5Rank: 5


1861
38#
發表於 08-9-23 20:34 |只看該作者
sasa_p,

其實我都唔sure, 不過根據小一入學統籌辦法
>> http://www.edb.gov.hk/FileManager/TC/Content_1511/poa%20lft%202009%20c.pdf

只有私立同直資係可以用成績去"考",
學校亦有權用自己準則收學生,
例如st paul convent school係私立,
所以可以收返9成kinder都唔奇。
但官立同津校就只有統一派位同自行分配學位(即計分),
同埋極小量叩門位, 但轉左小班教學好多名校都不設叩門,
就算st joseph將所有叩門位比哂自己kinder,
應該都唔會收到9成咁多啩?

原帖由 sasa_p 於 08-9-23 19:54 發表
BabyHilary,
aiya, 真係唔講唔知, 仲見其他bk mami話有9成會收番自己kinder d學生tim! 咁真係要諗吓到時k2報唔報喇! 如妳所說既話點都要統一派位既, 咁就唔駛轉來轉去搞到亞仔咁辛苦啦! 多謝妳既資料啊~

...

[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-23 21:16 編輯 ]
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。

Rank: 3Rank: 3


195
39#
發表於 08-9-23 22:26 |只看該作者
你地好, 我頭痛緊好唔好幫呀女報玫瑰崗, 但撞左1/11 要去蘇淅interview, 所以去唔到open day, 請問有無人知玫瑰崗n1係咪英普? 係唔係唔會用廣東話教學? 升k1-k3 時係咪仲係英普? 謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1861
40#
發表於 08-9-23 23:00 |只看該作者
sasa_p,

我之前miss左妳個post, 原來妳係st paul堂區,
妳會唔會聽修女講報st paul kinder呀?

我幾鍾意st paul, 不過又係同妳一樣唸法,
一班廿幾女仔3個男仔, 對仔仔係咪唔係幾好呢?
第日又話比佢讀男校,
即係由kinder一大群女仔變到primary全男班,
咁會唔會極端左d呢?

另外點解妳話唔洗咁快唸呀?
妳唔係報09-10 k1咩? 如果係今年要報啦﹗

原帖由 sasa_p 於 08-9-14 01:21 發表
都明白st.paul真係幾多人爭既! 不過我又覺得妳唔駛咁灰, 因為我都有聽過我堂區(即聖保祿)d修女講過如果係教友報入學會有d著數架! 點都好~ 即管俾囡囡試吓囉! 得唔得都係天主既意思嘛! 另外修女都有叫我到時記住報番st.paul, 不過我都怕囝囝同太多女仔相處唔知得唔得!(好似話每班得3個男仔, 所以d男仔通常都會成為俾排斥既對象!) anyway, 都係到時先算喇! 出年先係讀N1, 而家諗又好似太快啊!
感謝天父所賜一切恩惠, 我們誠心感謝您, 因主耶穌基督之名, 亞孟。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖