- 在線時間
- 458 小時
- 最後登錄
- 15-4-30
- 國民生產力
- 138
- 附加生產力
- 1131
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 02-7-29
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 200
- 主題
- 40
- 精華
- 0
- 積分
- 1469
- UID
- 1972
 
|
我仔今年小一, 同shingshing1223一樣, 晚上7:00pm返屋企, 功課都可以做晒, 但係d字體, 真係好醜怪, 連老師都投訴, 我同補習社講左, 佢地話都有邦佢擦及改, 但到而家仲樣, 下星期測驗, 呢二天佢溫習, 問佢補習社怎樣邦你做功課及溫習, 佢話當佢唔識的時候問老師, 佢會直接講答案. 好快就做完了,
所以我而家決定resign份工, 專心邦佢溫習,
搵補習班, 千萬要小心, 要睇下, 小朋友明唔明d功課.
原文章由 shingshing1223 於 07-10-26 18:31 硐表 
我仔今年小一, 因為我要返工, 晚晚8:00先返屋企, 所以一開學我就比佢去補習社做功課, 開頭都ok , 點知佢d字越寫越 醜怪, 功課唔一定做哂, 但書就肯定未溫, 要等我返來至溫, 仲要我返到屋企時佢又鬼死咁眼訓, 開頭果 ... |
|