關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 p1 放學去補習班好唔好??
樓主: 銘銘媽
go

p1 放學去補習班好唔好?? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1334
21#
發表於 07-10-27 12:47 |只看該作者
咁你有無同果間補習社反影過你小朋友既情況呀??  開得補習社, 應該好知道學校既要求, 如果小朋友寫字太醜樣, 老師都會扣分, 補習社既老師都應該會叫你小朋友改既喎.
同埋小朋友唔仲意寫咗既字要改過, 所以佢應該學識一開始寫字果陣就要專心寫, 寫得好d, 如果唔係要擦, 仲辛苦.
原文章由 shingshing1223 於 07-10-26 18:31 硐表
我仔今年小一, 因為我要返工, 晚晚8:00先返屋企, 所以一開學我就比佢去補習社做功課, 開頭都ok , 點知佢d字越寫越 醜怪, 功課唔一定做哂, 但書就肯定未溫, 要等我返來至溫, 仲要我返到屋企時佢又鬼死咁眼訓, 開頭果 ...

Rank: 5Rank: 5


1469
22#
發表於 07-10-27 16:04 |只看該作者
我仔今年小一, 同shingshing1223一樣, 晚上7:00pm返屋企, 功課都可以做晒, 但係d字體, 真係好醜怪, 連老師都投訴, 我同補習社講左, 佢地話都有邦佢擦及改, 但到而家仲樣, 下星期測驗, 呢二天佢溫習, 問佢補習社怎樣邦你做功課及溫習, 佢話當佢唔識的時候問老師, 佢會直接講答案. 好快就做完了,
所以我而家決定resign份工, 專心邦佢溫習,

搵補習班, 千萬要小心, 要睇下, 小朋友明唔明d功課.



原文章由 shingshing1223 於 07-10-26 18:31 硐表
我仔今年小一, 因為我要返工, 晚晚8:00先返屋企, 所以一開學我就比佢去補習社做功課, 開頭都ok , 點知佢d字越寫越 醜怪, 功課唔一定做哂, 但書就肯定未溫, 要等我返來至溫, 仲要我返到屋企時佢又鬼死咁眼訓, 開頭果 ...


470
23#
發表於 07-10-28 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


133
24#
發表於 07-11-6 15:10 |只看該作者
我個女頭 2 個月都有返補習班架 ( 仲係學校攪添) 係有好處嘅 , 不過有啲嘢都係差啲, (我掙扎咗好耐先放棄補習班 ,死死地都要請個補習老師上門呀) 嗱 ! 每日補習由 3 點至 5: 30 , 做埋功課, 不過其實都係唔夠時間用 ,做功課都用咗 (個零鐘),跟住 個零鐘溫書, 有時功課做唔晒,返嚟要本本跟,再講吖, 補習班冇要求,有時做完返嚟見到啲功課部唔整齊, 又要擦過由頭做過,好似仲晒時間:( ,因為要慢慢CLECK,補習班仲要一對 10 幾個人仔, 邊跟得咁多呀, 講真吖, 補完返屋企都成 6 點幾 , 朝 7 晚 6 , 返到嚟, 食飯, 沖涼, 點都俾佢抖吓氣呀, 所以返到嚟我又要開始同佢搏殺過,大家都慘。其實而家用補習老師都見步行步,起碼一對一, 應該好啲,不過呢啲個人意見,各位家長都考慮清楚呀。

Rank: 3Rank: 3


266
25#
發表於 07-11-6 16:43 |只看該作者
Ivy,
想請問一星期來3次, 每次3個鍾. 大約幾錢呢.


原文章由 Ivy124 於 07-10-24 12:57 硐表
其實我會見意搵姐姐上門補習好d...好似我囝咁...佢唔會要睇電視...但就做得好慢..我日日放工返到屋企又要吹佢做功課...做完又要對...對晒功課又要溫默書...最慘係我勞氣時...佢又唔開心...最後我決定搵姐姐幫手...一 ...

Rank: 3Rank: 3


366
26#
發表於 07-11-7 12:12 |只看該作者
您有無試過培養他自己做功課?  我在暑假時便Set 了時間表比佢, 要在指定時間內完成指定的作業, 若她遵守了便給印印, 她成功取了250個印, 我買了Barbie英交電腦獎勵她, 最重要是培養了她自己做功課的習慣...

Rank: 3Rank: 3


241
27#
發表於 07-11-8 21:52 |只看該作者
有同補習社講, 結果係炒寫的功課留番屋企做, 不過其他功課都係要我check多一次, 字體改善左, 老師都無再投訴啦.
我覺得去補習社係幫到50%其餘都係要靠自己同小朋友的勞力.



原文章由 銘銘媽 於 07-10-27 12:47 硐表
咁你有無同果間補習社反影過你小朋友既情況呀??  開得補習社, 應該好知道學校既要求, 如果小朋友寫字太醜樣, 老師都會扣分, 補習社既老師都應該會叫你小朋友改既喎.
同埋小朋友唔仲意寫咗既字要改過, 所以佢應該學識 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖