關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 我女女9月返蘇浙K1G班了,K1G同學仔家長入來傾下啦 ...
樓主: hoeve
go

我女女9月返蘇浙K1G班了,K1G同學仔家長入來傾下啦 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1173
21#
發表於 07-8-7 15:24 |只看該作者
Hi asman
我有張黃色的校車証,會唔會俾漏左你呀?
張票我就無check過呀 我諗住實過左數...
聽你咁講我都要再check下先

原文章由 asman 於 07-8-6 13:59 發表
hi hoeve,

好丫...唔該晒,另外我想問你地學費張支票過左數未呀...點解我仲未過既...

thanks

hi ysmhkg,

我囝囝都係N1F架,唔知我地有無見過面呢...HEHE
桐桐於9月20日出世 歡迎參觀桐桐的網頁

Rank: 5Rank: 5


1173
22#
發表於 07-8-7 15:28 |只看該作者
Hi AJmom,
I hope KCIS can really fullfill my expectation. Are you thinking about to let your son to join KCIS from K3 next year?

原文章由 AJmom 於 07-8-6 19:38 發表
ysmhkg & asman,

Wow, how funny! My son was in N1F, too. His name is Daniel.  Wondering if we've ever met.  But in coming Sep., he is going to the am class, don't know which class yet.

Hello ...

[ 本文章最後由 hoeve 於 07-8-7 22:34 編輯 ]
桐桐於9月20日出世 歡迎參觀桐桐的網頁

Rank: 5Rank: 5


1498
23#
發表於 07-8-7 17:47 |只看該作者
hi hoeve,

我無呀...咁等我開學時問下先得...3/9你會唔會陪囡囡上堂呢???
若果陪你會係陪上午定下午?

Rank: 5Rank: 5


1173
24#
發表於 07-8-7 22:34 |只看該作者
asman
係呀,你問下校車,佢俾錢那天咁亂漏左都唔奇。我在學校工作,所以唔可以陪個女了,我HUBBY應該會陪個女,我諗上下午都陪掛,其實我交完錢都無乜理過佢學校D野,連佢返幾點放幾點我都唔記得了 ,3�9你會去學校嗎?

原文章由 asman 於 07-8-7 17:47 發表
hi hoeve,

我無呀...咁等我開學時問下先得...3/9你會唔會陪囡囡上堂呢???
若果陪你會係陪上午定下午?
桐桐於9月20日出世 歡迎參觀桐桐的網頁

Rank: 5Rank: 5


1498
25#
發表於 07-8-8 08:50 |只看該作者
hi hoeve,

我已經請左假喇,到時會陪阿仔返學囉...視情況而定陪多少日,因為頭三日都係返二點返三點半(我記得),係無校車搭喎.....所以都要自己去接佢放學,所以睇下會陪多少日lu....

Rank: 5Rank: 5


1173
26#
發表於 07-8-9 09:11 |只看該作者
Hi asman
我諗我地小朋應該好適應學校呢,我現在成日同個女講9月佢要在學校食飯同訓覺,重要搭校車,我諗佢ok的,係開頭一兩個月會倦d,所以我地全家都要改習慣,要早d食飯早d訓,現在食完飯我一家好多時會去太古城或落百佳行下,9月開始要停了。你仔仔N1時有沒有午睡習慣?

原文章由 asman 於 07-8-8 08:50 發表
hi hoeve,

我已經請左假喇,到時會陪阿仔返學囉...視情況而定陪多少日,因為頭三日都係返二點返三點半(我記得),係無校車搭喎.....所以都要自己去接佢放學,所以睇下會陪多少日lu....
桐桐於9月20日出世 歡迎參觀桐桐的網頁

Rank: 5Rank: 5


1498
27#
發表於 07-8-9 12:49 |只看該作者
hi hoeve,

阿仔果時返下午...其實d時間真係唔太好,通常都係十二點就想瞓晏覺...所以我都叫婆婆唔好俾佢瞓或者只瞓一陣囉,情願佢放學返黎瞓...有時都瞓到六七點先起身...八點幾食飯囉...佢返下午所以我地通常都係十一點左右先瞓...我地以前住太古都會落去行下uny架...宜家就食完飯都係係屋企陪阿仔睇書講故事...大約十點十一點就瞓LU...我諗你囡囡會攰D...因為要一早起身返學,咁佢幾點要起身上校車呀???我想佢地快D開學...因為日日係屋企真係好悶,返學都可以走下學下野嘛...

Rank: 5Rank: 5


1173
28#
發表於 07-8-9 15:05 |只看該作者
asman
9月呀女8:15就上校車,我諗7:15就要起身了,現在我都由得佢訓,佢通常訓到7:30左右起身。我都覺得暑假都幾悶架,又熱到死,所以幫個女報左d 班玩下,唔想佢日日淨係對住個工人姐姐。佢d暑期班下星期就完了,我都好期待佢快d返學呀,等佢同多d小朋友玩。


原文章由 asman 於 07-8-9 12:49 發表
hi hoeve,

阿仔果時返下午...其實d時間真係唔太好,通常都係十二點就想瞓晏覺...所以我都叫婆婆唔好俾佢瞓或者只瞓一陣囉,情願佢放學返黎瞓...有時都瞓到六七點先起身...八點幾 ...
桐桐於9月20日出世 歡迎參觀桐桐的網頁

Rank: 5Rank: 5


1498
29#
發表於 07-8-9 18:01 |只看該作者
hi hoeve,

係咪個個小朋友都咁早起身呢?我個仔同個女都係...鬧鐘未響我起身返工佢兩個多數都醒lu...都係大約7點至7點30分...日日差唔多,好彩有時都可以九點,但真係萬中無一呀...

仲有大約三星期左右先到九月...都有排等呢

Rank: 5Rank: 5


1173
30#
發表於 07-8-11 19:38 |只看該作者
ASMAN
我個女由細細個就早睡早起,以前六點幾就醒,現在好好多了,由佢出世開始我都未試過好似以前咁訓到11,12點

原文章由 asman 於 07-8-9 18:01 發表
hi hoeve,

係咪個個小朋友都咁早起身呢?我個仔同個女都係...鬧鐘未響我起身返工佢兩個多數都醒lu...都係大約7點至7點30分...日日差唔多,好彩有時都可以九點,但真係萬中無一呀...

仲有大約三星期左右先 ...
桐桐於9月20日出世 歡迎參觀桐桐的網頁

Rank: 3Rank: 3


274
31#
發表於 07-8-11 23:18 |只看該作者
asman,

I also live in Island Resort, my son will be in K2W (whole day) this year. This the his 1st year in 蘇浙, he also take school bus in route B.  Nice to meet you.

Rank: 5Rank: 5


1498
32#
發表於 07-8-13 09:02 |只看該作者
hi hoeve,

我都係咁話呀...自從阿仔出世之後,差不多日日都係七點幾起身....最遲最遲都係九點半,但萬中無一呢...haha

hi akycheung,

你好呀 咁我仔仔同你仔仔都係放學先會一齊搭校車囉!!!咁你仔仔k1係讀邊間架?點解會轉校既?你仔仔叫咩名呢???

Rank: 5Rank: 5


1173
33#
發表於 07-8-15 16:03 |只看該作者
:loveliness: Hi
Any more K1G parents to join us?
桐桐於9月20日出世 歡迎參觀桐桐的網頁

Rank: 5Rank: 5


1498
34#
發表於 07-9-4 09:21 |只看該作者
hi hoeve,

我尋日有陪阿仔返學呀,原來我仔仔同你女女同一組的,
真係橋...HEHE

Rank: 1


1
35#
發表於 07-9-5 10:32 |只看該作者
asman,


hi.... 你轉唔到上午?? 以我所知應該轉到上午的,我已經可以轉上午班了,俾d建議你,你最好成日去校務署問下,因為佢地好衰架,如有新人入蘇浙,佢地會先樣d插班生.因為怕佢地唔讀下午班.(係d舊生家長話我知的.)

因為d舊生家長話我知,佢地都覺得讀上午會好d,因為上午較有跌序,而下午比較混亂些,尤其時上學時.
其實我自己都覺得讀上午班對小朋友會較好,唔記得係邊到睇過一份研究報導講的.



原文章由 asman 於 07-8-7 09:44 硐表
hi AJmom,

你囝囝都係N1F,你係邊位老師果組呢?你囝囝中文名叫什麼?你轉到上午班咁好既,我寫左兩封信都無消息呀

Rank: 5Rank: 5


1498
36#
發表於 07-9-5 11:25 |只看該作者
hi baby-mimi,

咁我真係要試下先得lu...因為我都寫左好多次信俾佢地,
但一d回音都無... 唉...我眼見好多n1f既同學仔都轉到上午班呢

Rank: 5Rank: 5


4352
37#
發表於 09-9-3 15:05 |只看該作者
各位K3 媽咪, 你地好!

我想問你地小朋友今年英文老師有冇要求買oxford story tree 這套書??
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖