關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 HKUGA 2007 P.1 student
樓主: meimei88
go

HKUGA 2007 P.1 student [複製鏈接]

Rank: 2


32
21#
發表於 07-7-27 22:13 |只看該作者
小一是否用鉛筆, 需要買鉛子筆嗎? 顏色筆需要買嗎? 木顏色, 粉彩, 水彩,還是立筆? 餐墊是一張家用平的嗎?

醒目開學勳章 王國長老


59483
22#
發表於 07-7-27 23:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


32
23#
發表於 07-7-28 10:32 |只看該作者
你囡囡真叻, 懂得洗完餐墊同收好, 她在港大讀得開心嗎? 我有朋友的補習學生在此讀小三, 她說英文水平很高.

醒目開學勳章 王國長老


59483
24#
發表於 07-7-28 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


32
25#
發表於 07-7-30 08:54 |只看該作者
上星期六到校服店買校服, 已經買齊啦, 但若各位家長在八月十八日買時, 最好可以試一試身, 特別是恤衫, 因為它的設計是短身的, 買大一個碼會較合身.

醒目開學勳章 王國長老


59483
26#
發表於 07-7-30 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


32
27#
發表於 07-7-30 14:30 |只看該作者
原來書包都幾貴, 一般都要4 / 5 百蚊, 剛才見到Dr Kong 的書包有折, 會員價$199, 睇落好似幾好喎.

醒目開學勳章 王國長老


59483
28#
發表於 07-7-30 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


32
29#
發表於 07-7-31 10:39 |只看該作者
請問zeven書包邊度有得買, 幾錢一個?

唔知小一是否開學就有課外活動?

醒目開學勳章 王國長老


59483
30#
發表於 07-7-31 14:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


15
31#
發表於 07-7-31 14:18 |只看該作者
seven 要 $890一個.   ecco 有一個 都幾輕 $490.

Rank: 3Rank: 3


229
32#
發表於 07-8-1 14:22 |只看該作者
乜d書包咁貴, 我買左個hello kitty果d書包比女女wor, 我諗住佢地好少書, 都唔會幾重, 買個得意靚就得.  係咪唔好?

tt

Rank: 2


32
33#
發表於 07-8-1 15:43 |只看該作者
其實書包最緊要輕身,最好能防水,女孩子可能需要有公仔比較靘,不過幾百元一個的確又幾肉痛.

Rank: 1


1
34#
發表於 07-8-2 22:46 |只看該作者
原文章由 meimei88 於 07-8-1 15:43 發表 :tongue:
其實書包最緊要輕身,最好能防水,女孩子可能需要有公仔比較靘,不過幾百元一個的確又幾肉痛.


Hi. everbody, my son will also be admitted to P.1 this September. My brother-in-law has just bought a Japanese style school bag in Japan for my son. I don't think it is really suitable for him as the school bag is quite clumsy and the outside pocket even can't contain a bottle of water

醒目開學勳章 王國長老


59483
35#
發表於 07-8-3 11:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 1


14
36#
發表於 07-8-21 12:16 |只看該作者
我女兒也是今年小一,8月18日新生日她很開心,我對學校的辦學方針及理念很認同,其他的問題不會影響她的學習的,我都覺得無必要放大,可以靜觀其變。
Sibylla of Greek - Prophetess Sibylla of Jerusalem - a queen Sibylla of Lusignan - a princess Sibylla of Anjou - a countess 168 Sibylla - an asteroid

醒目開學勳章 王國長老


59483
37#
發表於 07-8-21 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


229
38#
發表於 07-8-21 15:14 |只看該作者
我個女星期6番左迎新日之後好開心, 整個人都好期望快d開學.  不過我就有點兒擔心, 因為迎新日見到同班的小朋友真是很主動, 好聰明,  自己的女兒就比較內向, 不知學校會怎樣幫助學習上遇到困難的小朋友?

tt

醒目開學勳章 王國長老


59483
39#
發表於 07-8-21 15:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


32
40#
發表於 07-8-21 17:35 |只看該作者
上星期六要O.T., 老公帶囝囝返學,回來時只給我一袋書同家長手冊,問佢當日怎麼樣又一頭霧水, 請問上星期六有沒有重要事情要更進?? 好彩早前已買校服, 如果唔係都唔知點算.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖