關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
21#
發表於 07-7-3 15:04 |只看該作者
yw

play hard, buy hard ar
原文章由 yw 於 07-7-3 14:51 發表
come,

我星期四出發啦,
我買左本「胡慧沖曼谷好路數」,
遲d借你睇!!!


新版好唔掂

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
22#
發表於 07-7-3 15:05 |只看該作者
嘩! 你游果段時間好晒喎, 有無落雨???



原文章由 hoganmama 於 07-7-3 15:04 發表
超多ar, 我都係去到先知唔駛$咋, 我4點走, 門口仲排緊幾十人

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
23#
發表於 07-7-3 15:07 |只看該作者
晒ar, 我返緊屋企途中就落狗c la
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:05 發表
嘩! 你游果段時間好晒喎, 有無落雨???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
24#
發表於 07-7-3 15:08 |只看該作者
雪文: 多謝你的印花!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
25#
發表於 07-7-3 15:10 |只看該作者
請問而家去酒店飲, 要俾幾多人情呀?

[ 本文章最後由 雪文 於 07-7-3 15:11 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
26#
發表於 07-7-3 15:13 |只看該作者
幾年前去, 唔算friend~~~$500.00

原文章由 雪文 於 07-7-3 15:10 發表
請問而家去酒店飲, 要俾幾多人情呀?

Rank: 5Rank: 5


4210
27#
發表於 07-7-3 15:14 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-7-3 15:10 發表
請問而家去酒店飲, 要俾幾多人情呀?


我回來啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
28#
發表於 07-7-3 15:15 |只看該作者
睇下friendfriend la, friend gei $500, friend gei 很難講bor
原文章由 雪文 於 07-7-3 15:10 發表
請問而家去酒店飲, 要俾幾多人情呀?

Rank: 5Rank: 5


4210
29#
發表於 07-7-3 15:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-7-3 15:10 發表
請問而家去酒店飲, 要俾幾多人情呀?


$800, 四月去左一次柏寧酒店

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
30#
發表於 07-7-3 15:18 |只看該作者
我而家想將剛剛回應我文字在最top(升/降幕???), 應該點攪呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
31#
發表於 07-7-3 15:27 |只看該作者
你意思一入黎睇最後一個post? Sorry, 唔得wor

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:18 發表
我而家想將剛剛回應我文字在最top(升/降幕???), 應該點攪呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
32#
發表於 07-7-3 15:30 |只看該作者
仲想等BK變返以前再講.

呢到睇到眼花

講吓我呢幾日的行程 :

30/6 10點半同亞囡上深圳, 1點鐘到咗華僑城, 二個人去到京香樓點咗葫蘆瓜豬肉餃子 (very good) + 玉米餅.

下午全家人去剪頭髮, 晚飯去咗重慶小館, 叫咗個活魚火鍋, 小辣都辣到出火, 我哋點咗一條2斤9的大魚, 魚好鮮好滑, 好好味. 我同老公吃咗有二斤, 公公婆婆加埋有9兩.  仲咗叫炒芛, 好爽, 好味.
xx锅巴, 又very good.  我仲叫咗口水雞半隻 + 粉皮, 呢二樣唔掂. 二支啤酒+二個飯 埋單先 $123.-, 老公係咁叫平
二個小朋友吃永和的磁飯搞掂.  

吃完去咗walmart行, 亞仔就坐係到睇書, 行完先去揾返佢.

公公買咗雙喜牌的羽毛球拍一對 $88.-, 燕子牌球一打 $24.5加埋茶葉等雜物, 買咗 3xx


原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:03 發表
雪文: 你lee個假期點過呀? happy嗎????
我老公1/7-2/7都要返工呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
33#
發表於 07-7-3 15:32 |只看該作者
真係新不如舊!!!


原文章由 hoganmama 於 07-7-3 15:27 發表
你意思一入黎睇最後一個post? Sorry, 唔得wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
34#
發表於 07-7-3 15:33 |只看該作者
雪文: 原本我都想尋日剪, 不過食左藥水個人好攰, 唔想郁無去到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
35#
發表於 07-7-3 15:38 |只看該作者
1/7 早上一家人去永和吃豆漿 + 油條 +磁飯, 亞仔亞女超鍾意吃, 各吃一大份.

之後我約咗BK 深圳吃喝玩樂的二位网友去咗褔民文具玩具批發市場. 11點半去到, 行到2點半.  我就收穫好大, 買到無晒現金仲要同人借錢.

係呢到順便多謝個二位网友, 一個sharon, 另一個亞切, 拖住二個女女陪我行足全程, 小朋友又好合作唔扭計.

買咗好多好多嘢不能盡講, 最開心買到雨衣, 亞仔買咗spiderman, 亞囡買咗kitty, 有書包位, 好靚. 25元一套

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
36#
發表於 07-7-3 15:48 |只看該作者
SHOPPING真係太開心啦, 深圳有無落雨呀???


原文章由 雪文 於 07-7-3 15:38 發表
1/7 早上一家人去永和吃豆漿 + 油條 +磁飯, 亞仔亞女超鍾意吃, 各吃一大份.

之後我約咗BK 深圳吃喝玩樂的二位网友去咗褔民文具玩具批發市場. 11點半去到, 行到2點半.  我就收穫好大, 買到無晒現 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
37#
發表於 07-7-3 15:49 |只看該作者
之後我哋去咗毛家飯店, 點咗四個菜, 一個涼拌野菜, 一個清炒南瓜苗(唔知點解變咗脆肉瓜絲), 一個茶油雞, 一個糯米雞 + 三個飯.
埋單 $128:loveliness:

之後我又去咗面點王買咗醬骨架 $18 + 龍須菜 $6.0 返去諗住俾老公和仔女吃. 結果返到屋企仔女睡晒, 全部俾我老公一個人吃咗, 佢話好味.

我就慘囉, 可能太焗, 我未返到屋企就病咗, 頭好痛又想嘔. 返到去吃完葯就睡足二小時仲未好.

睡醒都撐住陪佢三個去吃飯, 又去返京香樓.  點咗涼拌西紅柿, 酸淄土豆絲, 半隻片皮鴨(呢個唔掂), 羊肉水餃, 千層餅.

吃完再行walmart, 因午飯時飲咗麥茶, 好好味, 我就去walmart買咗一盒, $16.8有16包, 一包可沖1lt咁多, 我仲未試.

之後想買人哋話好好味的伊利牛奶雪條, 係walmart只見到家庭裝, 走出來7.1又無, 結果無試到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
38#
發表於 07-7-3 15:50 |只看該作者
30/6好大雨
1/7少少啦
2/7好好天

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:48 發表
SHOPPING真係太開心啦, 深圳有無落雨呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
39#
發表於 07-7-3 15:55 |只看該作者
你去左行街, 咁你老公同仔女落樓下公園玩????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
40#
發表於 07-7-3 15:57 |只看該作者
昨日早上10點同仔女睇咗"寶葫蘆的秘密"呢出動畫片. http://ent.people.com.cn/BIG5/8222/42057/85733/5849268.html

好有教育意義, 唔知香港到時有無得睇.

睇完就去咗海景酒店飲茶, 又係好好味的點心, 好平的價錢.

4點返到香港.

我又好赲.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖