關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 老師派卷時, 就是學生判刑時
樓主: chuiiris
go

老師派卷時, 就是學生判刑時 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1601
21#
發表於 07-6-29 17:23 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時


好多謝你嘅安慰,
希望我果唔好到時硬哂呔就好....  
孩子需要鼓勵, 適當的稱讚和鼓勵,
會使他更努力去完成任務, 對自己更有自信.
在小朋友的學習過程中,父母的啟發與鼓勵是十分重要。

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
22#
發表於 07-6-29 17:43 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

我都係派試卷唔鬧仔既,
有一位資深教育長者琴日同我地講開亞仔,
我地唔鬧亞仔呢,所以亞仔係開心快活人,
所以考試對佢黎講無咩目標既,
因為我好似對佢無要求 (考成點都唔鬧),
咁佢對自己自然又無咩要求….
唉!所以琴晚我都諗點樣收緊D 之餘,
亞仔又可以對自己要求高D ,做試卷時認真D...

Rank: 3Rank: 3


280
23#
發表於 07-6-29 18:20 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

睇完覺得好心酸,慶幸自己從那樣的深淵走出來了!我係小女今次考試之前把心理調節好,只要她肯努力温習就夠,不再計較分數,佢話媽咪你真係好好呀!其實我覺得好慚愧的。
chuiiris 寫道:
昨天小兒回家告訢我, 學校派卷, 當同學接到試卷時, 覺得成績不理想的, 有些同學伏在檯上哭, 有些同學苦著臉說回家一定比媽媽罵, 有些同學回應說: 你還好, 只是罵, 我回家實比媽媽打.

小息時有一個同學, 叫小兒陪他去洗手間, 到洗手間時, 他同小兒說: 我有一科吾合格, 你同我媽媽求下情, 否則我死緊.

小兒同他說: 我不能同你媽媽說, 但你可以同媽媽說: 對吾住, 我已盡了力, 請比一次機會我, 應該無問題的.

跟著, 他們2個躲在洗手間裹, 同學拿出手電, 同媽媽說了以上的話. 結果是小兒聽到電話裏的尖叫聲, 發瘋咁罵同學, 又說回家後再同他算數.

小兒說當時他們 2 個都好驚, 因同學的媽媽叫得很厲害, 很大聲, 不斷咁罵, 但又不可收線, 好驚有老師聽到. ( 因學校是不準帶手電的.)

吾駛講該同學, 整日在校內都好吾開心, 又驚, 又檐心.

小兒講比我聽時, 我覺得很好笑, 因為他說到好似好恐佈咁, 但笑完後, 又覺得心很酸, 這些學生很可憐, 他們只是小五生, 都是乖學生, 都是重視成績的好學生, 他們承受的壓力太大了.

Rank: 5Rank: 5


1601
24#
發表於 07-6-29 19:57 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

我都曾經放鬆過吓, 跟住睇住佢差咗(e.g. 9x -> 8x)
我現在無時無刻提佢, 做任何嘢都要問自己:
- 做成點?
- 點解?
- 點樣做得更好?
- 要自己坦白答自己嘅問題

因為我唔想好似係我讀書咁, 我彈琴咁..... 係佢自己.....
孩子需要鼓勵, 適當的稱讚和鼓勵,
會使他更努力去完成任務, 對自己更有自信.
在小朋友的學習過程中,父母的啟發與鼓勵是十分重要。

Rank: 3Rank: 3


395
25#
發表於 07-6-29 20:15 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

今天我問小兒, 昨天吾合格的同學怎樣?

小兒說同學回家後, 被媽咪打了一頓, 然後一家人返 外婆家晚飯, 晚上回家時因驚再被媽咪打, 賴了大便在褲裹, 今日上學整天都很靜, 沒出聲.

很可憐的孩子!
請大家身為家長的, 放過自己的小朋友.
  

Rank: 1


24
26#
發表於 07-6-29 20:20 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

"幸好老公同我做左很多心理輔導, 我オ能輕鬆面對他的成積.
我問老公, 如果見家長時, 老師吾滿意個仔的成績點算.
老公話我們做父母的, 滿意就夠了, 不需同他們一般見識.
我都吾同他的老師傻了, 長處永遠不堤, 短處就發場光大, 想學生十樣全能, 曬氣.
老公, 你好叻呀  "

same for my case.

why are teachers like that everywhere in hong kong?
:-?

Rank: 5Rank: 5


1601
27#
發表於 07-6-29 21:29 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

喺香港做小朋友辛苦, 做家長都辛苦.
如果我哋做家長有得擇,
我諗好多家長都唔會咁樣對小朋友,
相信錫都錫唔切, 不知縱成點lu .....
不過, 只鬧不教係沒有用
孩子需要鼓勵, 適當的稱讚和鼓勵,
會使他更努力去完成任務, 對自己更有自信.
在小朋友的學習過程中,父母的啟發與鼓勵是十分重要。

Rank: 5Rank: 5


2376
28#
發表於 07-6-29 21:43 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

個小朋友好慘呀     
chuiiris 寫道:
今天我問小兒, 昨天吾合格的同學怎樣?

小兒說同學回家後, 被媽咪打了一頓, 然後一家人返 外婆家晚飯, 晚上回家時因驚再被媽咪打, 賴了大便在褲裹, 今日上學整天都很靜, 沒出聲.

很可憐的孩子!
請大家身為家長的, 放過自己的小朋友.
  

Rank: 3Rank: 3


450
29#
發表於 07-6-29 22:56 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

驚到失禁?!好可憐的小朋友
chuiiris 寫道:
今天我問小兒, 昨天吾合格的同學怎樣?

小兒說同學回家後, 被媽咪打了一頓, 然後一家人返 外婆家晚飯, 晚上回家時因驚再被媽咪打, 賴了大便在褲裹, 今日上學整天都很靜, 沒出聲.

很可憐的孩子!
請大家身為家長的, 放過自己的小朋友.
  
寛恕別人等同善待自己~
憎恨別人等同虐待自己~

Rank: 5Rank: 5


2022
30#
發表於 07-6-29 23:31 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

唉!唔好講個小朋友識唔識,淨係心理上 (面對考試、對住份試卷) 已經輸左一半。我諗個小朋友下次考試一定個身震住黎做,滿腦子被阿媽打既片段。

試都考左,就算點打、點鬧,都無補於事,又唔可以追番d分。都唔明事後打、鬧黎做乜。
健康的生活態度其實不一定是要相信將來會變得更好,只不過是不對現況發牢騷或埋怨便是了。
「多欣賞、少挑剔;多感恩、少責備」,使相愛的人能相守到永遠!

Rank: 5Rank: 5


4779
31#
發表於 07-6-30 01:15 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

若果真係派去band 3中學讀,我相信我都未必接受到。小朋友成日叫我顧下佢感受,試問做父母的感受小朋友會唔會顧下呢?

Rank: 5Rank: 5


3239
32#
發表於 07-6-30 09:58 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

聽到那位同學既情況, 真係鼻都酸埋!  來年阿女都升小五, 真係要引以為鑑, 現今小朋友既壓力已經夠大!  

Rank: 3Rank: 3


112
33#
發表於 07-6-30 10:26 |只看該作者

Re: 老師派卷時, 就是學生判刑時

Dear all

好想分享自已的經驗,小兒今年升小六,剛考了小五第一次呈分試.結果未知.過程都幾辛苦,但小兒曾對我說,老師近來小息和我們打球,又親手整食物給他們吃,晚上又會打電話給家長或小朋友鼓勵或分亨,老師的關心,令大家都更加努力,我亦和小兒講只有盡了力結果如向不緊要.眼看他已盡了力我已經相當安心.人生裏考試還有多的是,
於此我真心多謝老師和我們說的話,令我可以知道我不要一味向分看,每個小朋友鼓有長處的.不要為了分數破壞了彼此的關係.多謝x道各老師. :wink:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖