關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部
樓主: agneskong
go

台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
21#
發表於 07-6-14 21:30 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

donomother,


可能真係有機會做同學喎,如果我個小朋友留班嘅話   

Rank: 1


18
22#
發表於 07-6-15 19:08 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

Hi, agneskong,

因我住九龍,但對這校很有興趣,所以好多QUESTIONS :
請問你的小朋友是否會在9月入學? MOS 是否源用大圍校老師? 學術程度如何? 尤其英文, 有幾多個外籍老師 ?
有沒有OPEN DAY?

THANK YOU.

WINGMA

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
23#
發表於 07-6-15 22:54 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

Hi wingma,

我的小朋友九月當然在台山陳元喜就讀la
學校七月份會開始搬校,就連D老師都會 pack 晒入箱一次過搬入馬鞍山  
九月新學年我都未知有多少個 net teacher (現在有三位外藉老師),校董話過資源許可的話,會着重請 net teacher 同添置新圖書。
Open Day 應該會在九月份左右(有待查證,你可以留意吓學校網頁),你是想插班還是升小一?學校會有不同 open day 比幼稚園師生家長學生參觀,開放比公眾人士等。
如你仍有其他問題可隨便問,我知道的一定答你,就算唔知都可以幫你問問D接近高層人士   

Rank: 1


18
24#
發表於 07-6-15 23:18 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

Hi agneskong,

唔該晒妳的解答! 我個仔現讀K2,所以開始煩報小一 !仍想知大圍校和MOS校在學術程度上有沒有分別? 特別是 ENG , 大圍校是否也有 3 位 net teacher?MOS校的聯繫中學是否也是鄭榮之?

Thank you very much !

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
25#
發表於 07-6-15 23:40 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

Hi wingma,

你所指的大圍校,是否指現時的陳元喜上午校?如指上午校,因不是就讀此校,我不太清楚她們有多少位外藉老師(你可以溜覽學校網頁),至於英文程度,更加沒有資格去評論,亦不想隨便說些不負責任的說話,但我想說上午校是一所很出色的學校。

但無論大圍陳元喜或是馬鞍山台山陳元喜都是與鄭榮之中學有聯繫的。

希望解答到你的問題


103
26#
發表於 07-6-15 23:54 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


369
27#
發表於 07-6-16 00:07 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

我個女都想跟去, 但就煩緊校車問題, 校車只是話會盡量安排, 究竟去唔去我條村都成問題? 我只是搬左幾個月, 都是係沙田區所以無諗過校車會唔經, 幾個月叫工人帶搭車就無問題, 但去到馬安山就遠d, 重無校車搭就好麻煩!   

Rank: 3Rank: 3


369
28#
發表於 07-6-16 00:09 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

我個女都想跟去, 但就煩緊校車問題, 校車只是話會盡量安排, 究竟去唔去我條村都成問題? 我只是搬左幾個月, 都是係沙田區所以無諗過校車會唔經, 幾個月叫工人帶搭車就無問題, 但去到馬安山就遠d, 重無校車搭就好麻煩!   

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
29#
發表於 07-6-16 22:41 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

ponys,

你現時都是陳元喜下午校的家長?囡囡讀緊幾年班呀?

一路都係搭校車?

如果你e+係搭開校車嘅話,搬遷後應該都不變,照平時校車站上車,只係校車不上新田圍而直到馬鞍山,基本上唔影響上車個站格。你住邊頭呀,好似咁煩惱嘅?

Rank: 3Rank: 3


369
30#
發表於 07-6-18 12:19 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

之前搭開, 但搬左之後司機話無站, 甘個時都5月啦,
6月咪叫工人帶佢搭巴士, 但遲d去馬安山唔通重要每日搭小巴咩, 梗係想搭校車, 但校車話要8月中先覆我點, 你話煩唔煩?

Rank: 4

醒目開學勳章


849
31#
發表於 07-6-26 03:12 |只看該作者

Re: 台山陳元喜小學DaddyMami俱樂部

hello everybody,

我個仔都係今年9月讀陳元喜一年班,書簿費&校服都比晒錢,點知今日主風打電話比我,叫我星期四去面試,我都唔知點算好
我之前第1志願係主風,但派去第4志願陳元喜,初時都好 down,咪走去主風交後補表,見到d家長個個都有做 profie,自己就冇,諗住連面試嘅機會都冇,所以都諗住放棄,自己都開始鍾意陳元喜,但如果主風真係收,我都唔知點選擇,因為我仲有個細女,有冇家長可以比d意見我呢

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
32#
發表於 07-7-15 00:36 |只看該作者
嘩,忙住搬屋,好耐無上BK,差D連個TOPIC都搵唔到,好彩都搵得返,又可以同大家傾傾計:loveliness: 。

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
33#
發表於 07-7-15 01:08 |只看該作者
ee…無意中發現有2個topc講緊陳元喜喎


http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1060728&extra=page%3D2


http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1056354&extra=page%3D3







lee兩張相,雖然影得麻麻又cut頭cut尾(我只係以事論事業啫) ,但我可以做証,張相同學校post張通告係一模一樣既

另外,行政長官卓越教學獎老師得獎,學校都未公佈家長都未知,就有bk媽咪可以post出嚟,真犀利

[ 本文章最後由 agneskong 於 07-7-15 21:48 編輯 ]

Rank: 4


773
34#
發表於 07-7-15 19:09 |只看該作者
Hi agneskong,

我都搵咗好耐,好在個topic都可以浦返上嚟.
連續有2個好消息,真係可喜可賀.

agneskong,我想問小一每日要帯嘅書多唔多?如果買個細
size書包是否ok?有無好介紹?

Rank: 1


7
35#
發表於 07-7-15 19:45 |只看該作者
哈~ 我係下午校o既舊生..

見到呢個topic好開心丫,
雖然下午校要搬走,
但都希望各位o既仔仔囡囡可以
係新校讀得開開心心

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
36#
發表於 07-7-15 21:45 |只看該作者
原文章由 Marcus-Mama 於 07-7-15 19:09 發表
Hi agneskong,

我都搵咗好耐,好在個topic都可以浦返上嚟.
連續有2個好消息,真係可喜可賀.

agneskong,我想問小一每日要帯嘅書多唔多?如果買個細
size書包是否ok?有 ...




Hi marcus-mama,

long time no talk la. how r u?
不知道你講的細size書包有幾細,如果好似幼稚園的書包就一定唔夠用la,我自己就貪心又想省錢,就買個spx書包(一用2年),但覺得個書包本身都幾重,再+書、筆盒等就十分重,所以我e+買書包首要係輕身,其次係一定要護脊,如果你小朋友日日執書包,基本上係唔重嘅,最壞打算咪一日6堂都唔同咪帶6本書店囉,不過記得小一好似多數都連堂(例如2堂中文,小息,2堂英文,小息)減少轉堂混亂,當然要睇開學後學校點編排la

[ 本文章最後由 agneskong 於 07-7-15 21:49 編輯 ]

Rank: 4


773
37#
發表於 07-7-16 19:06 |只看該作者
唔知mayleewong決定成點呢!
真係唔好意思,可能佢出完post之後呢版就失咗蹤,不過都好難比到意見佢,填得第一緊係好鍾意呢間學校,有機會面試咪見囉,到佢收你返而先難決定.
anyway,goodluck!

Rank: 4

醒目開學勳章


849
38#
發表於 07-7-17 03:22 |只看該作者
原文章由 Marcus-Mama 於 07-7-16 19:06 發表
唔知mayleewong決定成點呢!
真係唔好意思,可能佢出完post之後呢版就失咗蹤,不過都好難比到意見佢,填得第一緊係好鍾意呢間學校,有機會面試咪見囉,到佢收你返而先難決定.
anyway,goodluck!



hello Marcus-Mama,

我28/6 同仔仔去面試, 29/6 就收到學校電話話收仔仔, 其實都考慮咗好耐, 但老公話收得就梗係讀啦, 始終係第一志願, 希望我冇選擇錯啦! 我仲好好彩, 書局竟然肯比番cash 我, 而校服就等佢開check先去攞, 總算完滿解決
雖然仔仔同各位唔同學校, 但希望大家日後都可以交流吓:loveliness: :loveliness:

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
39#
發表於 07-7-17 20:17 |只看該作者
原文章由 mayleewong 於 07-7-17 03:22 發表



hello Marcus-Mama,

我28/6 同仔仔去面試, 29/6 就收到學校電話話收仔仔, 其實都考慮咗好耐, 但老公話收得就梗係讀啦, 始終係第一志願, 希望我冇選擇錯啦! 我仲好好彩, 書局竟然肯比番cash 我,  ...



hi mayleewong,

恭喜你叩門成功, 希望你仔仔讀得開心

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


154
40#
發表於 07-7-18 21:42 |只看該作者
開始啦...開始啦...
學校昨日已經搬晒d物品去新校la. 校舍亦開始搭棚入改名la. 好期待快d可以係新校返學.:loveliness:
係準備搬校lee 一年裡面, 由準備,兩校學生溝通,教學研討,行政安排,咨詢家長,舉辦活動,搬遷收拾,還要顧及正常教學,學生考試升學等等...確實辛苦一班老師校長工友.
做家長的沒什麼可以報答你們, 我會買條滕條好好鞭策 我小朋友努力讀書, 老師你們放心la
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖