關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 噚日同個仔默書默到我喊!
樓主: yvomak
go

噚日同個仔默書默到我喊! [複製鏈接]

Rank: 4


870
21#
發表於 07-6-5 15:09 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

我個仔都唔係一次過默咁多, 其實佢係一星期默6個, 之後就一個月默30個內既10個, 但係佢哋間學校教既英文好奇怪, 佢哋唔洗默生字架, 佢哋全部學preposition, 例: he, she, it, was, which, there, once, their, saw, come, together, other........, 最初唸住搵間活動教學比佢唔洗咁辛苦, 點知原來佢哋教既英文咁奇怪????

Rank: 5Rank: 5


2834
22#
發表於 07-6-5 15:13 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

yvomak

係咪一定要2小時內完成咁多個生字呢? 可唔可以分幾段時間去溫?

咪話小朋友喊丫, 比我都想喊啦。

唔好否定你小朋友既能力, 反而要想辦法幫佢易記d,
如拆字
monday - monkey 個mon, money 個mon

Rank: 4


538
23#
發表於 07-6-5 15:41 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

我都試過,我何止喊呀!差D人都傻埋添!

試過係屋企默全部都識,點知一返到學校全部唔記得,

本默書部返

Rank: 5Rank: 5


1557
24#
發表於 07-6-5 22:43 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書默到我喊!

其實小朋友仲細,要佢一次過串咁多又長又深的生字真係好難,我地不能要求小朋友能力和大人一樣,分開每日串d。黎咁的日子仲好長,不要k3就嚇怕他。

Rank: 5Rank: 5


2851
25#
發表於 07-6-5 23:18 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書默到我喊!

嘩! 兩個鐘時間要識晒.    ..好似好辛苦咁 ... 我上年9月開始, 9月時就教佢September, 10月就教佢October... 如此類推. 到現在學緊6月...咁樣可以慢慢學, 慢慢記, 到小一應該好d啩. 其實都好驚d小朋友會辛苦而怕返學. 希望bk所有家長可以互相分享多d心得, 等小朋友學得開心.  


yvomak 寫道:
k3 依家要默12個月既英文, 星期一至日英文, 今天昨天明天英文, 其實對佢嚟講係咪過深呢, 我用咗兩個鐘時間佢都唔可以全部識曬, 係咪佢蠢呢!

Rank: 3Rank: 3


201
26#
發表於 07-6-5 23:28 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書默到我喊!

不如用一些方法另小朋友學得開心D, 如將一月至十二月的英文字用硬卡紙切出來, 如將 DECEMBER  分為三張紙即 DE, CEM, BER, 又將 NOVEMBER 分為 NO, VEM, BER, 又如將 SEPTEMBER 分為 SEP, TEM, BER,...... 然後將所有硬卡紙 no 亂, 等小朋友自己找出英文字, 佢地如喜歡玩, 玩多十次八次, 可能會記得點串呢. 千其不要令小朋友感到壓力. 其實當家長辛苦時, 小朋友都覺得辛苦的.

Rank: 4


747
27#
發表於 07-6-5 23:29 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書默到我喊!

其實默書範圍老師提早多少時間通知家長呢?為甚麼期望K3小朋友要在兩小時內全部識哂?

yvomak 寫道:
k3 依家要默12個月既英文, 星期一至日英文, 今天昨天明天英文, 其實對佢嚟講係咪過深呢, 我用咗兩個鐘時間佢都唔可以全部識曬, 係咪佢蠢呢!

Rank: 3Rank: 3


297
28#
發表於 07-6-5 23:55 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書默到我喊!

My son has to learn how to read January...December, no need to dictate.

Yr son's school is too CRAZY!!!!  It is not reasonable to expect a K3 student to spell them.  For my experience, piece by piece and day by day is effective in learning, we should not press too many for them by one time.  So, it is too late for the dictation this week and NOT WORTH TO DO.  Let say, he has failed this time, but he could pick them up again easily when he is old enough, right?  No need to worry lor! Or say, yr son can luckily get full mark this time, do u think those difficult words would be kept in his brain after summer holiday???   Worth or not ler??

Rank: 1


23
29#
發表於 07-6-6 00:39 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書默到我喊!

yvomak,

唔係你個仔蠢, 係你竟陪埋個間幼稚園一齊顛. 重要個5, 6 歲人仔在2個鐘頭背埋D水蛇春咁長嘅字. 幼兒英語重啓發,
只要有興趣, 不必要咁急去死背硬記. 我寫包單, 除非你個
小朋友是超級資優兒, 否則就算佢好叻咁係兩個鐘內背晒, 第ニ日或默完書後就全部比番晒你!!  最怕嚇驚佢, 對英語失了興趣, 就背幾多都補唔番.........!      

Rank: 3Rank: 3


145
30#
發表於 07-6-6 00:45 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書默到我喊!

hi all mom

大家如何幫小朋友溫書呢? 有什麼方法可否在這裡分享一下?
我個小朋友是一個好無記憶體人, 要佢記生字真係好似要佢死, 我自己血壓都高到就爆
我自己用故事方法, 如"ruler"
有一日robot "R"去街, 突然下雨佢即刻拿把傘"U"出來, 行行下見到Lucy "L", 於是佢地一起去看大象"E", 之後robot "R"就好開心回家了. 講故事時一定要加動作而且要大同誇張, 佢先容易記得, 如佢唔記得可以跟番故事提下佢, 通常邊玩邊做幾次佢就記得而且睇日再問佢都記得.
不過每個英文字要先SET好用一個人物或物件代先, 而小朋友必須已熟識人物或物件.

YAN110
:lalala:

Rank: 5Rank: 5


2422
31#
發表於 07-6-6 01:08 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書默到我喊!

我個女間幼稚園一般響星期五通知, 下個星期二中交會默乜野, 星期四英文會默乜野, 所以我一知道後, 就會大大隻字print落張白紙到, 然後貼響客廳, 咁我個女行開行埋都會睇到d字, 通常到左默書之前個日, 一般用15至30分鐘就攪掂, 而且仲唔會咁易唔記得 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


142
32#
發表於 07-6-6 09:13 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

AnnieClarabel,
你可否話我知,你仔仔讀邊間學校, 中文默書生字真係好深
thanks
jjmummy

Rank: 3Rank: 3


118
33#
發表於 07-6-6 09:50 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

PansyMummy

幾深. 我個女現讀k2, 佢學校都係下學期才默緊英文字母, 你間學校咁快默英文字? 不過我有時都會同佢串英文生字. [quote]
PansyMummy 寫道:
我個女現在K2, 上

Rank: 3Rank: 3


492
34#
發表於 07-6-6 10:29 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

嘩!!!

你地的幼稚園咁深ga!
我囝k2就完, 到依家為止都未有默書. 功課都係一日一樣.
我諗緊將來小學點算?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1869
35#
發表於 07-6-6 11:49 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!


我女依家K3, 學校下學期先開始有"聽寫能力", 逢星期二中文, 下星期二英文咁. 英文好簡單, yellow, blue, It is a pencil. 中文深

Rank: 3Rank: 3


215
36#
發表於 07-6-6 13:40 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

Rank: 3Rank: 3


215
37#
發表於 07-6-6 13:41 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

[quote]
wywyandkk 寫道:
其實,好多本地小學小一甚至小二都默緊呢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12810
38#
發表於 07-6-6 14:16 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

妳試想想自己K3  0個時識唔識默月份呀?
跟本咁細個小朋友無必要要默書咁誇張..
我揀0既係所謂令小朋友快樂童年幼稚園,
我細女讀緊K3但從來都無默過書....今年
9月將跟隨哥哥升小一0拿...以前仔仔亦讀
同一所幼稚園到小一時除了學適應外..到
中下學期已經可以跟番正常程度了.....所以
不用太緊張呀.. : 唔好嚇親個小朋友啦!
預充足d時間預備慢慢來每天默一個...

Rank: 3Rank: 3


389
39#
發表於 07-6-6 14:34 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

我亞女現在p.3.  佢幼稚園時d默書好淺, 到小一時, 我發覺佢d英文默書好唔掂, 逢星期五默英文, 諗住星期一早d開始同佢溫, 點知佢星期一讀識, 星期二就唔記得, 又要溫過, 星期三溫完星期四又比番哂我, 但因為仲有個大嘅, 所以都唔理得佢咁多, 勉勉強強合格就算啦.

後來我比佢去上d英文班, 主要係玩, 講下故事做下手工, 比較著重oral english.  點知就挑起左佢條英文根, 佢而家對英文好有興趣, d同學老師都讚佢英文好.  而家英文默書我通常前一晚先係咁依問下佢, 次次都90+

所以我諗唔好迫得個細路咁緊要, 如果嚇驚佢第時比多多補習都補唔番. 可以試下用其他方法比佢接觸多d英文, 睇下英文電視唱下英文兒歌, 第佢對英文無抗拒.  當佢對d野有興趣之後就容易話為啦, 默書自然無問題.

幼稚園啫, 唔洗急唔洗喊, 慢慢嚟啦.

Rank: 3Rank: 3


223
40#
發表於 07-6-6 15:15 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書默到我喊!

其實我仔仔k2無默書,係我自己安排佢默英文,而家佢由0-20英文識、星期一至日都識(不過有時唔記得),佢有返英文班,佢無抗拒,或者我每日教佢一個生字,第二日默上一次生字加教一個生字,每日累積,因為小朋友返下午,佢又早起身,見佢百無聊賴,好過睇電視/vcd,不過都唔係日日默,有時我都係抽起條根先教,   我就係怕升上k3,學校突然加深,到時迫咪仲慘  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖