關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 89網-你0地派去邊間呀?
樓主: EvaLam^^
go

89網-你0地派去邊間呀? [複製鏈接]

Rank: 4

醒目開學勳章


849
21#
發表於 07-6-4 03:25 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

EvaLam
我都係派去第4志願陳元喜,好down呀    
你頭三志願係邊間呀?
我第一係主風,第二係馬循,第三係靈糧,
我都會叩第1志願主風,你呢?

Rank: 4


565
22#
發表於 07-6-4 09:13 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

請問各位對呢兩間小學(大埔教育學院賽馬會 Vs 馬循)有咩意見? 我仔派到馬循(第三志願), 但我會叩門賽馬會呢間(第二志願), 我住MOS, 如果係你, 你會選讀邊間呢 (any reasons)?

Thanks

Rank: 3Rank: 3


131
23#
發表於 07-6-4 09:51 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

AKLAMY

我以為你會讀啟新tim!!

Rank: 4


565
24#
發表於 07-6-4 10:07 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

Tara,
啟新中文唔夠好! 小朋友日日講英文, 咁佢一定學唔到中文!!

Rank: 5Rank: 5


2262
25#
發表於 07-6-4 10:13 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

我派到第一志願雨川

陳元喜不錯的.我都放了在第二志願.
因我去了解過他們學校2次.講座,開放日全都有去.
老實說,我喜歡校長,老師及同學們的熱誠,不過因為阿仔喜歡雨川及因校舍比陳元喜新的關係,所以我才首選雨川.


唔知有沒有小朋友都派到雨川呢?

Rank: 5Rank: 5


1287
26#
發表於 07-6-4 11:38 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

阿囡派左第一志願,主風呀~     .

Rank: 1


4
27#
發表於 07-6-4 13:15 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?


我的小朋友都派了雨川!
但係, 很多人都話雨川不太好,真係唔知點算?

Rank: 5Rank: 5


1128
28#
發表於 07-6-4 13:56 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

HI,

仔仔囡派左第一志願,馬循!!!      

Rank: 5Rank: 5


2262
29#
發表於 07-6-4 14:22 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

Rank: 1


8
30#
發表於 07-6-4 15:20 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

我個女都派左第一志願, 馬循!!!     

Rank: 3Rank: 3


280
31#
發表於 07-6-4 23:12 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

陳元喜我都有考慮,係聽有家長話校長老師好好,小朋友會讀得開心,但始終係新合併,可能仲要努力多幾年,所以唔係放在太前志願,我就派

Rank: 4


773
32#
發表於 07-6-5 00:06 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

agneskong,

請問台山陳元喜的升中band1嘅%,係唔係會+埋黃達道d學生去計.

Thanks.


152
33#
發表於 07-6-5 00:07 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


152
34#
發表於 07-6-5 00:14 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


773
35#
發表於 07-6-5 00:16 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

holamlee,

陳元喜下午你又識唔識呀?請你都講嚟聽吓唔該.
  

Rank: 2


76
36#
發表於 07-6-5 00:23 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

這個我都聽過,兩個極權主任係兩個都是女性呀嘛
holamlee 寫道:
而馬循其實真係學生質數這幾年好,並不是學校攪得好,因另外有2位朋友係度做老師,佢地話兩個最大權既主任分黨分派,個校長都控制唔到~D老師就唔入黨又死,入黨又死!!所以之前三、四年,有成8、9個老師拉隊走左.....現在好多都係只做左幾年既新老師


152
37#
發表於 07-6-5 00:29 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


152
38#
發表於 07-6-5 00:42 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1258
39#
發表於 07-6-5 10:23 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

ehksn,

我囝囝都係派左去禧年呀!我選佢都係因為睇過佢既資料,
但同你所講一樣,呢間小學好低調,無咩人講,
上網搵到既資料都係話呢間學校幾好,所以依家心大心細.


[quote]
ehksn 寫道:
陳元喜我都有考慮,係聽有家長話校長老師好好,小朋友會讀得開心,但始終係新合併,可能仲要努力多幾年,所以唔係放在太前志願,我就派

Rank: 4


761
40#
發表於 07-6-5 10:42 |只看該作者

Re: 89網-你0地派去邊間呀?

我老公都有同感,上次入學講座我老公去聽,佢話感覺d老師唔係好融洽,唔見佢0地有交流,校長自己企一邊,唔見有老師理佢,係有一個女主任好權威0甘指指點點,唔知係咪你0地口中個個啦.


SHANBUSH 寫道:
這個我都聽過,兩個極權主任係兩個都是女性呀嘛
[quote]
holamlee 寫道:
而馬循其實真係學生質數這幾年好,並不是學校攪得好,因另外有2位朋友係度做老師,佢地話兩個最大權既主任分黨分派,個校長都控制唔到~D老師就唔入黨又死,入黨又死!!所以之前三、四年,有成8、9個老師拉隊走左.....現在好多都係只做左幾年既新老師
[/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖