關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 62網派位成績結果?
樓主: Karinachu
go

62網派位成績結果? [複製鏈接]

Rank: 2


89
21#
發表於 07-6-3 15:34 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

第8啊!你識唔識這間學校?

Rank: 5Rank: 5


1632
22#
發表於 07-6-3 15:43 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

知道係邊,綠楊救護站附近,吾知好吾好
Karen.W 寫道:
第8啊!你識唔識這間學校?

Rank: 3Rank: 3


458
23#
發表於 07-6-3 20:29 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

Karinachu:

其實我朋友係浸聯門口求工友遞資料入去,但拒收,咁send份資料入去是否只可以郵寄???????

(我朋友真係第一,二次都擺浸聯首名,真無運)

Rank: 5Rank: 5


1632
24#
發表於 07-6-3 20:33 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

nz 寫道:
Karinachu:


(我朋友真係第一,二次都擺浸聯首名,真無運)

我都係

Rank: 3Rank: 3


450
25#
發表於 07-6-3 21:08 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

Karen.W 寫道:
有無人識石圍角小學呀?
我派咗去呢間!!我一d都唔識啊


Karen.W
我大女讀此校,說實話它在62區不是好選擇,
但不致於好差.近年轉了校長,她很有心,學校明顯
在進步.不過,若妳有其他選擇,可以嘗試,
否則留下來也不是太大問題
寛恕別人等同善待自己~
憎恨別人等同虐待自己~

Rank: 1


13
26#
發表於 07-6-3 23:55 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

請問知唔知柴天上午校ok嗎?

Rank: 5Rank: 5


1632
27#
發表於 07-6-3 23:58 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

warsa 寫道:
請問知唔知柴天上午校ok嗎?
你第幾志願呀?

Rank: 1


13
28#
發表於 07-6-4 00:08 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

嘻嘻!!第三志願呀!

Rank: 5Rank: 5


1632
29#
發表於 07-6-4 00:18 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

warsa 寫道:
嘻嘻!!第三志願呀!
派到第3都幾好呀,我第6何傳耀

Rank: 3Rank: 3


197
30#
發表於 07-6-4 00:26 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

hi Karinachu,

聼聞浸聯唔收叩門信因為定我朋友 last year 試過
but this year  就唔知道得唔得..你可以一試..唔好灰心..
  
我係第一次都擺浸聯首名,但都有choice跨區 第一都擺浸聯首名,真好派第一志願

Rank: 1


13
31#
發表於 07-6-4 00:39 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

我初初諗住最好就派麗城樓下個兩間, 唔駛坐車, 唔怕風雨,好快就到屋企, 跟住就到荃景圍, 我一取到派位紙, 就即刻坐車過去望下間學校, 真係好舊,空間感好細, 好怕亞女唔鍾意, 自己無好好做過資料搜集才選學校, 唉!好似做錯事,如果重讀多年k3係咪, 可以再派多次嫁, 不過我都係諗下, 我老公實話我傻  :  :  :cry:

Rank: 3Rank: 3


246
32#
發表於 07-6-4 02:21 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

請各位家長唔好笑我 我真係今日睇咗報紙先知...咁多家長做足咁....多準備想自己嘅仔仔入讀LS....突然間覺得有超大壓力,要作出千萬分努力去陪個仔一齊入讀小一.....一位on do do的媽媽 :-|

Rank: 4


994
33#
發表於 07-6-4 06:57 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

yokoe:

當自己的小朋友升小一時,不論子女派往甚麼學校,好多家長都像陪子女一起入讀小一般那麼緊張,你千萬別給自己及仔仔咁大壓力,一齊隨遇而安,大家加油,希望你仔仔有一個愉快的小學生活。

Rank: 5Rank: 5


1632
34#
發表於 07-6-4 08:01 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

warsa 寫道:
我初初諗住最好就派麗城樓下個兩間, 唔駛坐車, 唔怕風雨,好快就到屋企, 跟住就到荃景圍, 我一取到派位紙, 就即刻坐車過去望下間學校, 真係好舊,空間感好細, 好怕亞女唔鍾意, 自己無好好做過資料搜集才選學校, 唉!好似做錯事,如果重讀多年k3係咪, 可以再派多次嫁, 不過我都係諗下, 我老公實話我傻  :  :  :cry:
甘你讀吾讀?

Rank: 8Rank: 8


17958
35#
發表於 07-6-4 08:41 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

warsa 寫道:
我初初諗住最好就派麗城樓下個兩間, 唔駛坐車, 唔怕風雨,好快就到屋企, 跟住就到荃景圍, 我一取到派位紙, 就即刻坐車過去望下間學校, 真係好舊,空間感好細, 好怕亞女唔鍾意, 自己無好好做過資料搜集才選學校, 唉!好似做錯事,如果重讀多年k3係咪, 可以再派多次嫁, 不過我都係諗下, 我老公實話我傻  :  :  :cry:


重讀k3都唔可以再參加統一派位架. 如果可以, 咪個個都重讀, 直至派到心儀的學校囉.
其實係一家四口子

Rank: 4


920
36#
發表於 07-6-4 09:43 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

yokoe,

congratulation 想請問小兒是讀什麼幼稚園及有幾多分呢?因我想參考下, 同妳情況一樣垮區, 但怕風險大, 希望分享一下, 如果比我真係開心到暈, 真係值得慶祝一番.

Rank: 5Rank: 5


1228
37#
發表於 07-6-4 09:53 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

yokoe, 嘩....跨區都派到喇沙, 你真好彩, 住係果區既人想入都入唔到, 壓力一定有, 比機同囝囝準備入讀小一啦....
karinachu, 好呀 ! 以後要多d聯絡, 交流下囡囡既學習情況啦...
warsa, 咁不如試下叩門啦....我覺得機會都應該幾大.

Rank: 3Rank: 3


246
38#
發表於 07-6-4 10:56 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

Junecoffee:
小兒係荃浸學生,唔記得幾多分lu,佢係嘜分都無o果種(唔知5定10分) 真的係無心插柳,中咗獎都唔知咩事,淨係記得家姐話:試吓law,中到就好哪,不過機會好微......

Rank: 3Rank: 3


246
39#
發表於 07-6-4 11:05 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

Longman & other mama
多謝大家嘅分享.係的,大家加油,希望每個小朋友都有愉快的小學生活。

Rank: 6Rank: 6


8773
40#
發表於 07-6-4 11:13 |只看該作者

Re: 62網派位成績結果?

yokoe,

你個小朋友真係好好彩, 跨網都入到個個打崩頭想入的小學. 你個仔是荃浸學生, 同我個仔是同學. 你個小朋友是上午/下午班?  你有時間可以去幼稚園那邊,  荃浸chat room處同我們傾下.

‹ 上一主題|下一主題