關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 唉~~派到第4志願呀!!!
樓主: EvaLam^^
go

唉~~派到第4志願呀!!! [複製鏈接]


71
21#
發表於 07-6-2 12:33 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1160
22#
發表於 07-6-2 12:37 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

推薦信make copy得唔得o家?
正本照keep住先, 到in時先比校方睇.
栗子媽媽 寫道:
封信寫 to whom it may concern
咪可以百搭n單law
努力呀[quote]
lemontree 寫道:
我同事個仔派第9個志願, 排到第9都有位入, 間學校都無咩學生啦, 重要係知道d校風都幾差, 唉, 果幼稚園校長又話只可寫一封推薦信, 咁係唔係只可向一間扣門呀.
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


1160
23#
發表於 07-6-2 12:40 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

派到第一意願, 但第2,3...都唔好比仔女知道太無望. lee埋好啦.

上天自有安排!祝福各位心願達成.叩門有望.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1079
24#
發表於 07-6-2 12:49 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

我個邊派彩中心(81網-粉嶺)是分成7個小組派, 我係排第5組, 前面D家長law完就苦瓜乾的面口, 隔離第6組個個笑哈哈, 自己真黑仔派到緊頸4, 星期一又要立即ling表, 遞表。  好彩老細認真體諒, 叫我做佐緊要事先喎。   

Rank: 3Rank: 3


446
25#
發表於 07-6-2 12:55 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

小丑魚

你派到邊間呀?我都係第4志願---正覺蓮社
小丑魚 寫道:
我個邊派彩中心(81網-粉嶺)是分成7個小組派, 我係排第5組, 前面D家長law完就苦瓜乾的面口, 隔離第6組個個笑哈哈, 自己真黑仔派到緊頸4, 星期一又要立即ling表, 遞表。  好彩老細認真體諒, 叫我做佐緊要事先喎。   

Rank: 3Rank: 3


157
26#
發表於 07-6-2 13:03 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

EvaLam~我都係派左第四志願, 一齊去個兩個朋友, 都係派左第一志願, 即刻冇晒心機 唉~ :cry:
[img align=left]http://i26.photobucket.com/albums/c109/greenfkf/05.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1079
27#
發表於 07-6-2 13:18 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

lo8189,

我派到粉嶺官小, 完全對這所小學no idea, 自己認識大部分的朋友都派第一, 就連有個朋友是填誇區都中。 唉, 要la la lam要做叩門動作, 好鬼煩(講下姐, 吾通吾做咩)。

Rank: 2


82
28#
發表於 07-6-2 14:06 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

唉!亞仔派第5志願......
好采我一早已向心儀小學攞定報名表,及整好profile(整咗5份,以防萬一).今朝帶埋出去睇放榜.一知結果.....即刻"飛的"去心儀小學交報名表.可能仲早,唔使排隊即交即走.返到屋企都係10點3.

Rank: 3Rank: 3


446
29#
發表於 07-6-2 14:22 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

咁你係咪monday一早去叩門呀?邊間呀?你都唔夠我慘,粉嶺官小應該好過正覺蓮社...
小丑魚 寫道:
lo8189,

我派到粉嶺官小, 完全對這所小學no idea, 自己認識大部分的朋友都派第一, 就連有個朋友是填誇區都中。 唉, 要la la lam要做叩門動作, 好鬼煩(講下姐, 吾通吾做咩)。

Rank: 3Rank: 3


446
30#
發表於 07-6-2 14:23 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

你好醒呀 我要等monday先叩門
abcakk 寫道:
唉!亞仔派第5志願......
好采我一早已向心儀小學攞定報名表,及整好profile(整咗5份,以防萬一).今朝帶埋出去睇放榜.一知結果.....即刻"飛的"去心儀小學交報名表.可能仲早,唔使排隊即交即走.返到屋企都係10點3.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1079
31#
發表於 07-6-2 14:36 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

去靳茂生law, 佢地Monday派表而且又要即日收表, 請注意。  你地知吾知嘉福榮真和于良發幾時會派申請表格?

Rank: 3Rank: 3


446
32#
發表於 07-6-2 14:45 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

我唔知呀
小丑魚 寫道:
去靳茂生law, 佢地Monday派表而且又要即日收表, 請注意。  你地知吾知嘉福榮真和于良發幾時會派申請表格?

Rank: 3Rank: 3


281
33#
發表於 07-6-2 14:53 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

我個仔派第2志願.不過都想叩門
:-) :-( :-D ;-) :-o :-D :-( :-D ;-) :-o 8-) :-? :-P :-x :hammer: :weapon: :adore: :weapon: :adore: :verycold: :party: :lalala: :wave: :ranting: :weapon: :-D :-) :-? 8-) :pint: :hammer: :angryfire: :idea: ?-( :cheeze: :sm: :sick: :lalala: :mrgreen: :-| :wave: :yawn: :wth: :yawn: :chair: :fighting1: :ranting: :tongue: :weapon: :adore: :giveup: :sleep: :party:

Rank: 5Rank: 5


4486
34#
發表於 07-6-2 14:54 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

北區我知道有幾間係4-6號可以攞表呀, 我大仔既同學仔有幾個都派到官小同廖潤琛, 佢地心情都唔太好, 個個準備monday周圍出發叩門, 搵第一間得一間, 你地都要努力呀...

我已經係第一輪跨區入左大埔...你地有無諗過跨區出大埔呀, 大埔仲有好多學位, 因為大埔適齡兒童得1300個, 學位就有2600個, 平均2選1心儀學校...



愛是永恒!但願我兩個寶貝仔健康快樂,做個開心快樂人!

Rank: 4


761
35#
發表於 07-6-2 15:00 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

我咪又係,我係89網,派去陳元喜,係一間合併學校,都唔知好唔好    


lo8189 寫道:
我個女派到第4志願呀!唔想第時細佬都跟埋家姐囉!都唔知點算?      [quote]
~~kitty~~ 寫道:
我都見好多人第一志願>.<
到我派時.........第五志願............
好想喊........唉.............   
家姐仔派得唔好....細佬唔知點算   
[/quote]

Rank: 3Rank: 3


137
36#
發表於 07-6-2 16:52 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

唉......咁係咪叩門要帶埋學生相果d架?
同埋係咪一定要有信響手先好去呢?

Rank: 3Rank: 3


280
37#
發表於 07-6-2 17:22 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

我又係89網,派唔到第一,派到禧年呀.....心目中只係想入馬循一間,所以好唔開心,仲要頻撲去叩門兼唔係一定收,除了認命,仲可以點. 請問有無人知間學校點? Thanks!

Rank: 4


761
38#
發表於 07-6-2 17:30 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

ehksn,

你派第幾志願呀?我都係心儀馬循,都係要認命去叩門啦,機會真係好微,差唔多全世界都係選佢 我隔離屋3個仔囡都係讀禧年,佢話幾好喎,不過好多功課同課程幾深,其他我都唔清楚啦


ehksn 寫道:
我又係89網,派唔到第一,派到禧年呀.....心目中只係想入馬循一間,所以好唔開心,仲要頻撲去叩門兼唔係一定收,除了認命,仲可以點. 請問有無人知間學校點? Thanks!

Rank: 5Rank: 5


1373
39#
發表於 07-6-2 17:38 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

Actually, how to 叩門? Need to get the forms from the primary schools? When to 叩門? Go to the school and ask to see the principal? How to do this? Will the primary school let us to 叩門?
叩門 by mail or in person?
Anybody can tell me?

Rank: 3Rank: 3


280
40#
發表於 07-6-4 01:01 |只看該作者

Re: 唉~~派到第4志願呀!!!

係第二志願,因為聽D天書教話如果第二志願仲選熱門學校,有可能因為已經一早俾人分曬,會彈到好後志願,但發覺真係好似所有人都將馬循放第1,唸住都會有人選主風,雨川做第一分薄下,今次真係失策!好彩聽到好多人話禧年都不太差,如果最後叩門失敗,都可以讀落再觀察.陳元喜我都有選,因為有D媽咪話OK.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖