關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
361#
發表於 07-7-6 10:29 |只看該作者
今朝唔記得較鬧鐘, 成7:30am先起身!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
362#
發表於 07-7-6 10:30 |只看該作者
come come唔黎, 你都可以黎 , 不過唔好咁早, 過左11點, 就 very good 啦

原文章由 雪文 於 07-7-6 10:21 發表
:cry: 咁點呢
[/quote] [/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
363#
發表於 07-7-6 10:34 |只看該作者
你哋唔來圖書館呀 ??   
飲茶呢 ?
睇埋Love點講.


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 10:30 發表
come come唔黎, 你都可以黎 , 不過唔好咁早, 過左11點, 就 very good 啦
[/quote] [/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
364#
發表於 07-7-6 10:39 |只看該作者
我老公明天要OT,早上6點幾要返到公司, 7點3要去到佢老細半山屋企.  下午仲可能要跟埋返深圳.:-|

$$$$$

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
365#
發表於 07-7-6 10:43 |只看該作者
寻"愛"

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
366#
發表於 07-7-6 10:48 |只看該作者
嘩! 一下子忙左好多.


原文章由 雪文 於 07-7-6 10:39 發表
我老公明天要OT,早上6點幾要返到公司, 7點3要去到佢老細半山屋企.  下午仲可能要跟埋返深圳.:-|

$$$$$

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
367#
發表於 07-7-6 10:51 |只看該作者
come, 係呀.  要適應晚晚老公唔返屋企吃飯, 同埋時不時周末要上大陸.

昨日我已話咗俾我對仔女听, 以後我們三人的晚飯會簡單化.  因昨日吃粥, 我女問 : 呢D就係飯餐啦 ??

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 10:48 發表
嘩! 一下子忙左好多.

Rank: 5Rank: 5


4210
368#
發表於 07-7-6 10:53 |只看該作者
唔啦, 我都話想瞓覺囉, 唔好剝削我同周公既私人時間

原文章由 雪文 於 07-7-6 10:34 發表
你哋唔來圖書館呀 ??   
飲茶呢 ?
睇埋Love點講.
[/quote] [/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
369#
發表於 07-7-6 10:55 |只看該作者
如果見工時知道要晚晚OT, 咁真係可能唔做.
但而家唔可以囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
370#
發表於 07-7-6 10:57 |只看該作者
吓! 星期六仲要上埋大陸?!?!?!??! 晚餐唔返來吃就話啫!
咁你媽媽以後煮晚餐時, 唔會話唔識整啦!!!!  :


原文章由 雪文 於 07-7-6 10:51 發表
come, 係呀.  要適應晚晚老公唔返屋企吃飯, 同埋時不時周末要上大陸.

昨日我已話咗俾我對仔女听, 以後我們三人的晚飯會簡單化.  因昨日吃粥, 我女問 : 呢D就係飯餐啦 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
371#
發表於 07-7-6 10:59 |只看該作者
算啦, 睇你老公自己點講先啦, 如果佢都話唔想長期ot, 咪又趁而家個市旺返, 搵過第2度囉!


原文章由 雪文 於 07-7-6 10:55 發表
如果見工時知道要晚晚OT, 咁真係可能唔做.
但而家唔可以囉.

Rank: 5Rank: 5


4210
372#
發表於 07-7-6 11:00 |只看該作者
咁你老公覺得辛唔辛苦先?辛苦又收入唔成正比咪再搵過囉.

原文章由 雪文 於 07-7-6 10:55 發表
如果見工時知道要晚晚OT, 咁真係可能唔做.
但而家唔可以囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
373#
發表於 07-7-6 11:02 |只看該作者
: : :
我話得我三母子就簡單化.
亞婆係到都要吃飯, 我都要帶飯加.
餐餐都係肉餅, 排骨, 牛仔骨, 雞翼咁囉.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 10:57 發表
吓! 星期六仲要上埋大陸?!?!?!??! 晚餐唔返來吃就話啫!
咁你媽媽以後煮晚餐時, 唔會話唔識整啦!!!!  :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
374#
發表於 07-7-6 11:07 |只看該作者
佢無話辛苦, 仲好happy可以揾多咁多, 因OT有銀嘛.
下星期公司安排佢返10點9, 佢都話剝削咗佢的OT錢.
我諗住佢遲返的話, 早上叫佢整好我哋晚上的送, 咁我返屋企就輕鬆好多啦: :

come, 我老公唔會走啦, 佢返十幾小時, 但做嘢時間只是1-2小時, 其余都係睇報紙, 睇電視, 睡覺, 仲包午餐.

辛苦係我同我爸媽, 咁睇$$$份上, 仲頂得住.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 11:00 發表
咁你老公覺得辛唔辛苦先?辛苦又收入唔成正比咪再搵過囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
375#
發表於 07-7-6 11:07 |只看該作者
得你三母子, 一於m記啦!


原文章由 雪文 於 07-7-6 11:02 發表
: : :
我話得我三母子就簡單化.
亞婆係到都要吃飯, 我都要帶飯加.
餐餐都係肉餅, 排骨, 牛仔骨, 雞翼咁囉.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
376#
發表於 07-7-6 11:11 |只看該作者
咁搵$$多左, 就無左私人時間, lee個一定架啦! 咁佢出糧時大家都
happy啦!!!!

原文章由 雪文 於 07-7-6 11:07 發表
佢無話辛苦, 仲好happy可以揾多咁多, 因OT有銀嘛.
下星期公司安排佢返10點9, 佢都話剝削咗佢的OT錢.
我諗住佢遲返的話, 早上叫佢整好我哋晚上的送, 咁我返屋企就輕鬆好多啦: :
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
377#
發表於 07-7-6 11:12 |只看該作者
m記   咁好容易我肥多個碼, 二個小朋友又病wor


原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 11:07 發表
得你三母子, 一於m記啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
378#
發表於 07-7-6 11:18 |只看該作者
佢老細上去打golf, 好彩都係一個月一次.  上大陸個D就會補假啦, 8小時就補一日加啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 10:57 發表
吓! 星期六仲要上埋大陸?!?!?!??!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
379#
發表於 07-7-6 11:18 |只看該作者
咁等亞仔好返晒, 同佢地去大盛食壽司, 之後再去韓烤, pizza hut!


原文章由 雪文 於 07-7-6 11:12 發表
m記   咁好容易我肥多個碼, 二個小朋友又病wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
380#
發表於 07-7-6 11:20 |只看該作者
我明白.  唔辛苦點得世間財, 為咗頭家, 為咗小朋友, 好多人都咁啦.

係呀, 我收到減租通知, 我減 $369.  原來最大單位減最多, 減咗 4xx.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 11:11 發表
咁搵$$多左, 就無左私人時間, lee個一定架啦! 咁佢出糧時大家都
happy啦!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖