- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
佢無話辛苦, 仲好happy可以揾多咁多, 因OT有銀嘛.
下星期公司安排佢返10點9, 佢都話剝削咗佢的OT錢.
我諗住佢遲返的話, 早上叫佢整好我哋晚上的送, 咁我返屋企就輕鬆好多啦 : :
come, 我老公唔會走啦, 佢返十幾小時, 但做嘢時間只是1-2小時, 其余都係睇報紙, 睇電視, 睡覺, 仲包午餐.
辛苦係我同我爸媽, 咁睇$$$份上, 仲頂得住.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-6 11:00 發表 
咁你老公覺得辛唔辛苦先?辛苦又收入唔成正比咪再搵過囉. |
|