關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 報30間幼稚園多唔多?
樓主: 9284
go

報30間幼稚園多唔多? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


443
321#
發表於 10-6-2 22:50 |只看該作者
I can feel the stress of being parents in HK. I can still remember the painful interview process for PN last year and I can't believe that I am going to go thru this again this year for K1, wishing my kid can have better education, just like all the rest of BK parents, even though it's only kinder...

I recalled a recent tragic news: a mother jumped down from the roof of a shopping mall with her daughter right after she had an arguement with her husband on her daughter's education.

Let's work hard for our kids but try not to become the victim of this sick education system. Try not to be insane and give too much pressure to ourselves/our kids. No matter what, we should be grateful because our kids are happy, healthy and full of love!

Add oil and good luck!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


47065
322#
發表於 10-6-2 22:59 |只看該作者
you seldom reply to me so I thought you don't like my comments tim!  I am happy if any of my suggestions or ideas can help you through this process.

The thing I wanna remind you again is, don't put too much pressure to you and your family.  I am not saying you are doing it, but it is very easy to lose control and undesirable things can happen.  Little bit of pressure is good so no need to avoid it totally.  It is the very beginning of a lifelong learning process.  As I said to you before, this is just kindergarten and finding a good one is sure something to feel happy about, but not finding one now doesn't mean the end of the world.  There are many alternatives and still can lead to even better path ahead!

Good luck and let me know if there are further help which I can offer!

Ian



原帖由 9284 於 10-6-2 16:46 發表
其實我出呢個topic都唔想發展到會大家"單單打打"或唔開心的收場, 由day 1 開始, 我都有一直收集大家意見, 收下的人:
iantsang
lyhv
nicole123
brrbaby2007
sheffield
好多謝你地一直都比好多意見我, 你地係reply我最 ...

Rank: 5Rank: 5


1471
323#
發表於 10-6-3 00:20 |只看該作者
單打你? 你自已諗姐. 我只係叫其他家長理智d. 上年熱門的kg己經有4千幾人爭學位(係bk聽其他媽咪講), 咁唔通你想睇到今年8千人爭位咩. 呢d係惡性質循環. 你可以報30間唔通人地唔可以?! 咁樣競爭只會更激.

你以為報30間一定有好學校收, sorry 囉, 結果只會更多位俾人hold住. 最終會連累到其他小朋友即使表現好都未必有學位. 因有d小朋友更叻, 但佢地既家長驚執輸走去報30間, hold住晒d位呀! (你唔好又話我影射你呀, ha!!)

不過你想報30間都唔關我事, 我只係唔想其他媽咪睇完呢個post之後刺激神經走去間間都報.




原帖由 9284 於 10-6-2 16:02 發表
係呀, 你地千祈唔好學我呀, 我承認我係唔理智架, 我都好希望個個媽媽都聽你話, 報幾間就算.  我想話比你知 (唔係串你), 我真係唔係呢個世界上的希有動物, 我只不過係夠膽出聲話比大家知我報30間, 大把人好似我咁唸,  ...

Rank: 4


812
324#
發表於 10-6-3 02:28 |只看該作者
It's happy that u have that feelings.

In addition, remember to relax and always keep smiling to your kid. Kinders like to have a happy kid as their student.

Hope that u have good news soon!


原帖由 9284 於 10-6-2 17:37 發表
"希望大家都感恩.今日我地可以花時間係呢個"談幼稚園" 地區討論 而唔係其他...." 我明白你所講o既係咩, 有時我都會click入去佢地o既討論區看一下, 好多家長反而對佢地的子女無mud壓力, 生活得開開心心, 跟住再唸一下 ...

Rank: 4


707
325#
發表於 10-6-3 09:15 |只看該作者
原帖由 calbee6 於 10-6-3 00:20 發表
單打你? 你自已諗姐. 我只係叫其他家長理智d. 上年熱門的kg己經有4千幾人爭學位(係bk聽其他媽咪講), 咁唔通你想睇到今年8千人爭位咩. 呢d係惡性質循環. 你可以報30間唔通人地唔可以?! 咁樣競爭只會更激.

你以為報30 ...


係呀, 睇完呢個post真係好驚, 我feel到好大壓力....我都係今年報k1...唉

Rank: 4


899
326#
發表於 10-6-3 09:42 |只看該作者
唔駛太擔心, 以往經驗都係一面倒, 收offer信收到手軟同收waiting信收到手震, 學我友好話齋: 由中學計番轉頭到kg, 咁就知最理想的kg係邊間, 及後認識/了解/同意/認同其辦學理念, 咁已經有一半把握, 另一半就係你囝囝表現! 加油!



原帖由 陳皮爸媽 於 10-6-3 09:15 發表


係呀, 睇完呢個post真係好驚, 我feel到好大壓力....我都係今年報k1...唉
我們的天父,願你的名受顯揚,願你的國來臨,願你的旨意奉行在人間,如同在天上.求你今天賞給我們日用的食糧,求你寬恕我們的罪過,如同我們寬恕別人一樣.不要讓我們陷於誘惑,但救我們免於凶惡.亞孟.

Rank: 5Rank: 5


4187
327#
發表於 10-6-3 10:16 |只看該作者
9284之前睇你post你好似住得幾遠吓,其實如果o甘好彩你入左間好學校,你會唔會搬呀?

Rank: 5Rank: 5


4187
328#
發表於 10-6-3 10:19 |只看該作者
原帖由 陳皮爸媽 於 10-6-3 09:15 發表


係呀, 睇完呢個post真係好驚, 我feel到好大壓力....我都係今年報k1...唉


睇完呢個post我會再報少d

Rank: 4


899
329#
發表於 10-6-3 10:39 |只看該作者
good! 現今最hit就係講'獨立思考及分析能力'... 態度正確!

唸住大包圍的家長, 宜家開始做功課...例如9月寄信去宣道取表, 10月上SC攞(check密d, 派完即止), kv仲好笑(要打電話去聽錄音指示), 仲有其他指定日期時間派表/交表, 唸番轉頭, 呢區11月上旬是面試的黃金日子.


原帖由 brrbaby2007 於 10-6-3 10:19 發表


睇完呢個post我會再報少d
我們的天父,願你的名受顯揚,願你的國來臨,願你的旨意奉行在人間,如同在天上.求你今天賞給我們日用的食糧,求你寬恕我們的罪過,如同我們寬恕別人一樣.不要讓我們陷於誘惑,但救我們免於凶惡.亞孟.

Rank: 3Rank: 3


348
330#
發表於 10-6-3 11:12 |只看該作者
只要自己 handle 到 ... 報幾多間都冇問題既 .... 呀樓主, 你不妨將你心水6間列出, 等過來人比 d tips 你, 咁準備好 d勝算都高 d 呀 ... 因為呢 ... 學校都係想搵佢地要既學生 ... 做戲又好 .. 點都好 ... 投其所好就係最好 lor ....

Rank: 6Rank: 6


7800
331#
發表於 10-6-3 11:25 |只看該作者
原帖由 cc930666 於 10-6-3 11:12 發表
只要自己 handle 到 ... 報幾多間都冇問題既 .... 呀樓主, 你不妨將你心水6間列出, 等過來人比 d tips 你, 咁準備好 d勝算都高 d 呀 ... 因為呢 ... 學校都係想搵佢地要既學生 ... 做戲又好 .. 點都好 ... 投其所好 ...


你真係有無追哂d post ?
佢係"唔會" 講你知佢既list 係咩
你要知, 自己做功課啦.
佢講完未仲多人同佢爭

Rank: 5Rank: 5


1223
332#
發表於 10-6-3 11:26 |只看該作者
我相信每個家庭背景唔同, 唔會個個報三十間. 如果今年已入到直上K1唔錯既PN, 唔通仲咁辛苦咩. 最多咪試幾間,係咪?
見樓主對現有既PN唔太滿意, 為自己仔女爭取更好絕對明白. 唔付出何來有收獲, 但希望樓主唔好入死角, 太stress就ok.

Rank: 4


899
333#
發表於 10-6-3 11:32 |只看該作者
唸法同你一樣 :)

不過如果想知個別kg面試細節, 相信呢處好多經驗mama會出手相助, 佢地d成績仲好輝煌添~


原帖由 NICOLE123 於 10-6-3 11:25 發表


你真係有無追哂d post ?
佢係"唔會" 講你知佢既list 係咩
你要知, 自己做功課啦.
佢講完未仲多人同佢爭
我們的天父,願你的名受顯揚,願你的國來臨,願你的旨意奉行在人間,如同在天上.求你今天賞給我們日用的食糧,求你寬恕我們的罪過,如同我們寬恕別人一樣.不要讓我們陷於誘惑,但救我們免於凶惡.亞孟.

Rank: 5Rank: 5


1223
334#
發表於 10-6-3 11:49 |只看該作者
agreed! 我考PN嗰陣, 都係多得其它BK mama share 經驗, 出手相助先如魚得水乍.
所以今年只報幾間K1, 亦無壓力

原帖由 Nov 於 10-6-3 11:32 發表
唸法同你一樣 :)

不過如果想知個別kg面試細節, 相信呢處好多經驗mama會出手相助, 佢地d成績仲好輝煌添~

Rank: 1


28
335#
發表於 10-6-3 11:57 |只看該作者
睇完呢個post,原來依然如此專制唔理智,真的須要嗎?我寧願不要,何必要比自己壓力?何不順其自然?我的小朋友曾經對我說媽媽真好每天都比一百個笑臉我,令我體驗到,何謂"言傳身教"體貼孩子,體貼別人,也等於體貼了自己,一個孩子的道德,性格,心地,智慧,高低,氣質高雅及品味皆得自己父母遺傳.希望你明白.(個人意見勿見怪)
'
原帖由 9284 於 10-6-2 16:02 發表
係呀, 你地千祈唔好學我呀, 我承認我係唔理智架, 我都好希望個個媽媽都聽你話, 報幾間就算.  我想話比你知 (唔係串你), 我真係唔係呢個世界上的希有動物, 我只不過係夠膽出聲話比大家知我報30間, 大把人好似我咁唸,  ...

Rank: 4


733
336#
發表於 10-6-3 12:10 |只看該作者


"唔會講"但"會問"........
我有追post又有做功課, 所以我估我知其中一兩間架.
原帖由 NICOLE123 於 10-6-3 11:25 發表


你真係有無追哂d post ?
佢係"唔會" 講你知佢既list 係咩
你要知, 自己做功課啦.
佢講完未仲多人同佢爭

Rank: 3Rank: 3


348
337#
發表於 10-6-3 12:24 |只看該作者
如果佢問呢 ...我都好樂意答既 even 佢唔想講個 list ... 人總有私心既 ... anyway ... 助人自助 .... 幫到人自己都開心  .... 何必太著眼於報幾多間 ... 一樣米養百樣人... 每人取向都唔同既 ....

Rank: 3Rank: 3


393
338#
發表於 10-6-3 13:54 |只看該作者
樓主! 唔報30間, 至少都要報8間以上,以我為例,in 了4間,1間收, 如果不是祟真1役, 嚇怕了我,報了的不去in, 想去報的沒去報, 我就不止in 4間, 小女就少了機會選擇,現回想起來,真不該.
有媽咪話Hold 住晒D 位, 1個小朋友只讀1間, hold得你幾耐 ? 最多咪去到6月.
有媽咪話小朋友好辛苦, 何苦之有? 有咁多不同種類玩具玩,
又有禮物收,又不是日日in ,我個囡每次不知玩得幾開心

Rank: 5Rank: 5


4454
339#
發表於 10-6-3 15:10 |只看該作者
又搭句咀:
俾留位費hold住個位;俾多幾份留位費hold多幾個位;
又唔怪得多心家長;遊行規則係咁;
學校亦唔會抗拒收多d$o既機會;
用$買時間,到最後人得一個,多出黎o既學位始終會放出黎;只係waiting list上o既家長折騰多一會。

Rank: 5Rank: 5


2088
340#
發表於 10-6-3 15:46 |只看該作者
同意... 到6, 7, 8 月要交雜費/學費時一定大把位會放番出黎... 當然人人都想多d時間考慮清楚, 只係苦了一班waiting list 既家長~~
好欣賞d 一早通知學校 release 番學位出黎既家長!


原帖由 oooray 於 10-6-3 15:10 發表
又搭句咀:
俾留位費hold住個位;俾多幾份留位費hold多幾個位;
又唔怪得多心家長;遊行規則係咁;
學校亦唔會抗拒收多d$o既機會;
用$買時間,到最後人得一個,多出黎o既學位始終會放出黎;只係waiting list上o既家長折騰多一會。 ...
當你見到天上星星,可有想起哥哥...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖