註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
珍珠宮
原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:12 發表 come come: 係度。你點睇呢?跟你個朋友的case有D似。
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-5 16:20 發表 咁你女女想唔想去"麻麻"度呢?:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-5 16:35 發表 ky: 上次我公司單料子, 原來我攪錯左. 14/7果個星期六, 原本我地約左上jerry媽屋企開大食會, 而家仲未覆實, 你睇下果日得唔得閒大家聚下.(大人細路)
原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:41 發表 come come: 你都睇睇pm.
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-5 15:04 發表 又變番一入黎睇最後個post, bk想點ar
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:49 發表 嚇鬼,不用理他。現在只要好好take care自己和小朋友。
原文章由 come爸嘩 於 07-7-5 16:46 發表 ky: 睇左pm. 你終於有所決定, 應該係好事黎的, 不要再比自己在一個痛苦渦內團團轉了!
原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:51 發表 但佢真係short short地咁,係咁鬧,又掟野,星期5我先整親隻手。
原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:06 發表 我想小朋友留在他家人身邊會好些,因我自己都要好長時間冷靜和處理情緒。可能你們會覺得我自私,但我個人覺得係對小朋友和自己最好的安排。只是不知道怎樣向他家人交待。
子爵府
原文章由 雪文 於 07-7-5 19:19 發表 一回復就去咗第一頁, 要再揾返自己發表個頁 我仔已然無嘔, 吃咗葯都退咗少少燒, 明天可能都返唔到學啦. 請問功課是否可以返學先補回呀 ? 亞仔叫我去學校攞, 我那 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 09:02 發表 各位早晨!! 雪文: 你仔仲有功課要做嗎? 可否叫同學仔代取呀????? ky: pls check pm.