關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2977
321#
發表於 07-7-5 16:18 |只看該作者
嚇c人

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
322#
發表於 07-7-5 16:20 |只看該作者
咁你女女想唔想去"麻麻"度呢?:cry:


原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:12 發表
come come:
係度。你點睇呢?跟你個朋友的case有D似。

Rank: 6Rank: 6


6601
323#
發表於 07-7-5 16:23 |只看該作者
come come:

佢應該鍾意的。

Rank: 6Rank: 6


6601
324#
發表於 07-7-5 16:24 |只看該作者
come come:

check pm please.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
325#
發表於 07-7-5 16:31 |只看該作者
ky: 請再check多一次pm!


原文章由 come爸嘩 於 07-7-5 16:20 發表
咁你女女想唔想去"麻麻"度呢?:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
326#
發表於 07-7-5 16:35 |只看該作者
ky: 上次我公司單料子, 原來我攪錯左.
14/7果個星期六, 原本我地約左上jerry媽屋企開大食會, 而家仲未覆實, 你睇下果日得唔得閒大家聚下.(大人細路)

Rank: 6Rank: 6


6601
327#
發表於 07-7-5 16:41 |只看該作者
冇事咪好囉!
14/7,我睇睇先,遲D覆。

原文章由 come爸嘩 於 07-7-5 16:35 發表
ky: 上次我公司單料子, 原來我攪錯左.
14/7果個星期六, 原本我地約左上jerry媽屋企開大食會, 而家仲未覆實, 你睇下果日得唔得閒大家聚下.(大人細路)

Rank: 6Rank: 6


6601
328#
發表於 07-7-5 16:41 |只看該作者
come come:

你都睇睇pm.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
329#
發表於 07-7-5 16:46 |只看該作者
ky: 睇左pm. 你終於有所決定, 應該係好事黎的, 不要再比自己在一個痛苦渦內團團轉了!


原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:41 發表
come come:

你都睇睇pm.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-5 17:02 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
330#
發表於 07-7-5 16:58 |只看該作者
TESTING TESTING

Rank: 8Rank: 8


17382
331#
發表於 07-7-5 17:12 |只看該作者



原文章由 hoganmama 於 07-7-5 15:04 發表
又變番一入黎睇最後個post, bk想點ar  

Rank: 8Rank: 8


17382
332#
發表於 07-7-5 17:16 |只看該作者
AGREE,佢借d2之嗎 班c6想玩通常都係用呢d方法,
等你唔會再問佢


原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:49 發表
嚇鬼,不用理他。現在只要好好take care自己和小朋友。

Rank: 6Rank: 6


6601
333#
發表於 07-7-5 17:20 |只看該作者
come come:

我不知道決定是對或錯,但我很清楚我而家講乜做乜都係錯(對某些人來說),我只可找一個對自己好的和對小朋友傷害較少的決定。你可否教我點向他家人開口呢?

原文章由 come爸嘩 於 07-7-5 16:46 發表
ky: 睇左pm. 你終於有所決定, 應該係好事黎的, 不要再比自己在一個痛苦渦內團團轉了!

Rank: 8Rank: 8


17382
334#
發表於 07-7-5 17:22 |只看該作者
我多咀答傘 因為睇唔過眼了
你自己要小心呀,佢真傻又好假傻又好:tongue:
你要保護自己同小朋友呀


原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:51 發表
但佢真係short short地咁,係咁鬧,又掟野,星期5我先整親隻手。

Rank: 8Rank: 8


17382
335#
發表於 07-7-5 17:37 |只看該作者
就放工啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
336#
發表於 07-7-5 19:16 |只看該作者
温幾頁眼都花埋, 眼水出埋:tongue:

KY,好開心見你堅強的走出來, 前面的路仲好長, 要再努力呀.
我都認為囡囡暫時留係麻麻到係比較好的. 到安定咗再接返來, 母女親情係唔會改變的.  而家係暫時痛苦D.

原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:06 發表
我想小朋友留在他家人身邊會好些,因我自己都要好長時間冷靜和處理情緒。可能你們會覺得我自私,但我個人覺得係對小朋友和自己最好的安排。只是不知道怎樣向他家人交待。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
337#
發表於 07-7-5 19:19 |只看該作者
一回復就去咗第一頁, 要再揾返自己發表個頁

我仔已然無嘔, 吃咗葯都退咗少少燒, 明天可能都返唔到學啦.

請問功課是否可以返學先補回呀 ? 亞仔叫我去學校攞, 我那有時間.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
338#
發表於 07-7-5 22:00 |只看該作者
仔仔嘔ar , 飲多d水休息多d la
原文章由 雪文 於 07-7-5 19:19 發表
一回復就去咗第一頁, 要再揾返自己發表個頁

我仔已然無嘔, 吃咗葯都退咗少少燒, 明天可能都返唔到學啦.

請問功課是否可以返學先補回呀 ? 亞仔叫我去學校攞, 我那 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
339#
發表於 07-7-6 09:02 |只看該作者
各位早晨!!

雪文: 你仔仲有功課要做嗎? 可否叫同學仔代取呀?????
ky: pls check pm.

原文章由 雪文 於 07-7-5 19:19 發表
一回復就去咗第一頁, 要再揾返自己發表個頁

我仔已然無嘔, 吃咗葯都退咗少少燒, 明天可能都返唔到學啦.

請問功課是否可以返學先補回呀 ? 亞仔叫我去學校攞, 我那 ...

Rank: 6Rank: 6


7553
340#
發表於 07-7-6 09:25 |只看該作者
早晨,
好耐冇入來 la~
雪文,
仔仔唔舒服呀 ?功課可遲下補回,老師知你請左假 ma..
我女有時一齊請假我都冇回去扲功課...
我日頭好小上來..因為bk超慢,而家又改左面 !
我女小二都仲有功課做呀 ~
原文章由 come爸嘩 於 07-7-6 09:02 發表
各位早晨!!

雪文: 你仔仲有功課要做嗎? 可否叫同學仔代取呀?????
ky: pls check pm.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖