關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2977
301#
發表於 07-7-5 15:51 |只看該作者
咪Hello心美囉
原文章由 心美 於 07-7-5 15:45 發表
無hello user id 喎

Rank: 6Rank: 6


6601
302#
發表於 07-7-5 15:51 |只看該作者
但佢真係short short地咁,係咁鬧,又掟野,星期5我先整親隻手。

原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:49 發表
嚇鬼,不用理他。現在只要好好take care自己和小朋友。

Rank: 5Rank: 5


2977
303#
發表於 07-7-5 15:56 |只看該作者
自己小心,有事就即走和報警,不要正面衝突。
原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:51 發表
但佢真係short short地咁,係咁鬧,又掟野,星期5我先整親隻手。

Rank: 6Rank: 6


6601
304#
發表於 07-7-5 15:57 |只看該作者
我而家都係咁諗!

原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:56 發表
自己小心,有事就即走和報警,不要正面衝突。

Rank: 6Rank: 6


6601
305#
發表於 07-7-5 15:59 |只看該作者
點解唔見左雪雪同come come的。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
306#
發表於 07-7-5 15:59 |只看該作者
KY, 你作出任何決定,  我地個個都會支持gar.

原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:48 發表
個個都話我要離開,我想真係要分開啦!唔應該咁迷黐囉!

Rank: 5Rank: 5


2993
307#
發表於 07-7-5 16:03 |只看該作者
係播, 都唔知果到可以入添 咁真係好快升級喎
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:51 發表
咪Hello心美囉  

Rank: 6Rank: 6


6601
308#
發表於 07-7-5 16:03 |只看該作者
fun fun: 多谢哂支持!經過咁多折磨,我好累,亦都對他沒有感覺,正係有恨意。我要做的已做哂,係時候為自己將來想想。
原文章由 funbabyhk 於 07-7-5 15:59 發表
KY, 你作出任何決定,  我地個個都會支持gar.

Rank: 5Rank: 5


2977
309#
發表於 07-7-5 16:04 |只看該作者
我要做長老
原文章由 心美 於 07-7-5 16:03 發表
係播, 都唔知果到可以入添 咁真係好快升級喎

Rank: 5Rank: 5


2993
310#
發表於 07-7-5 16:05 |只看該作者
又幾驚喎,小心自己同個女呀,咁e+隻手仲痛唔痛呀?
原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:51 發表
但佢真係short short地咁,係咁鬧,又掟野,星期5我先整親隻手。

Rank: 5Rank: 5


2993
311#
發表於 07-7-5 16:06 |只看該作者
咁你今日唔好熄機,好快就可以
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 16:04 發表
我要做長老   

Rank: 6Rank: 6


6601
312#
發表於 07-7-5 16:06 |只看該作者
我想小朋友留在他家人身邊會好些,因我自己都要好長時間冷靜和處理情緒。可能你們會覺得我自私,但我個人覺得係對小朋友和自己最好的安排。只是不知道怎樣向他家人交待。

原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:03 發表
fun fun: 多谢哂支持!經過咁多折磨,我好累,亦都對他沒有感覺,正係有恨意。我要做的已做哂,係時候為自己將來想想。

Rank: 6Rank: 6


6601
313#
發表於 07-7-5 16:07 |只看該作者
Still painful.

原文章由 心美 於 07-7-5 16:05 發表
又幾驚喎,小心自己同個女呀,咁e+隻手仲痛唔痛呀?

Rank: 5Rank: 5


2977
314#
發表於 07-7-5 16:11 |只看該作者
遲些才接回她吧,只要找到平衡點就得。
原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:06 發表
我想小朋友留在他家人身邊會好些,因我自己都要好長時間冷靜和處理情緒。可能你們會覺得我自私,但我個人覺得係對小朋友和自己最好的安排。只是不知道怎樣向他家人交待。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
315#
發表於 07-7-5 16:11 |只看該作者
ky: 你仲係唔係度呀???

原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:06 發表
我想小朋友留在他家人身邊會好些,因我自己都要好長時間冷靜和處理情緒。可能你們會覺得我自私,但我個人覺得係對小朋友和自己最好的安排。只是不知道怎樣向他家人交待。

Rank: 6Rank: 6


6601
316#
發表於 07-7-5 16:12 |只看該作者
come come:
係度。你點睇呢?跟你個朋友的case有D似。

原文章由 come爸嘩 於 07-7-5 16:11 發表
ky: 你仲係唔係度呀???

Rank: 5Rank: 5


2977
317#
發表於 07-7-5 16:13 |只看該作者
你又飄出來。
原文章由 come爸嘩 於 07-7-5 16:11 發表
ky: 你仲係唔係度呀???

Rank: 6Rank: 6


6601
318#
發表於 07-7-5 16:14 |只看該作者
個新版真係好唔掂。

原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 16:13 發表
你又飄出來。  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
319#
發表於 07-7-5 16:16 |只看該作者
ky: pls check pm!!!


原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:12 發表
come come:
係度。你點睇呢?跟你個朋友的case有D似。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
320#
發表於 07-7-5 16:17 |只看該作者
係咪嚇親呢?!??!?!?


原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 16:13 發表
你又飄出來。  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖