註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 心美 於 07-7-5 15:45 發表 無hello user id 喎
返回頂部
男爵府
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:49 發表 嚇鬼,不用理他。現在只要好好take care自己和小朋友。
原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:51 發表 但佢真係short short地咁,係咁鬧,又掟野,星期5我先整親隻手。
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:56 發表 自己小心,有事就即走和報警,不要正面衝突。
原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:48 發表 個個都話我要離開,我想真係要分開啦!唔應該咁迷黐囉!
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:51 發表 咪Hello心美囉
原文章由 funbabyhk 於 07-7-5 15:59 發表 KY, 你作出任何決定, 我地個個都會支持gar.
原文章由 心美 於 07-7-5 16:03 發表 係播, 都唔知果到可以入添 咁真係好快升級喎
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 16:04 發表 我要做長老
原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:03 發表 fun fun: 多谢哂支持!經過咁多折磨,我好累,亦都對他沒有感覺,正係有恨意。我要做的已做哂,係時候為自己將來想想。
原文章由 心美 於 07-7-5 16:05 發表 又幾驚喎,小心自己同個女呀,咁e+隻手仲痛唔痛呀?
原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:06 發表 我想小朋友留在他家人身邊會好些,因我自己都要好長時間冷靜和處理情緒。可能你們會覺得我自私,但我個人覺得係對小朋友和自己最好的安排。只是不知道怎樣向他家人交待。
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-7-5 16:11 發表 ky: 你仲係唔係度呀???
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 16:13 發表 你又飄出來。
原文章由 KY2004 於 07-7-5 16:12 發表 come come: 係度。你點睇呢?跟你個朋友的case有D似。