註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
珍珠宮
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:24 發表 而家升級是計時咩?係的話,係公司開部腦,好快做長老。
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-5 15:30 發表 testing testing
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:32 發表 有冇發現click入登出旁的" Hello USER ID"後,會有個登入時間,儲夠20小時便升級呢?
男爵府
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 14:54 發表 又改啦!玩c人!不如叫bk send份使用手冊來,睇完先至玩。
原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:40 發表 come come: 唔好呀!不過我決定要分開
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:42 發表 有我地同你一齊,不用怕!咁多人撐你。
原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:44 發表 多谢!但我寫左好多野,show唔晒的,點解??
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:47 發表 我懷疑BK個server仲update緊,好多data會lost
原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:45 發表 佢話自己都有精神病,我真係驚佢癲上來會發生咩事!
原文章由 心美 於 07-7-5 15:47 發表 ky, 好耐無入黎,妳發生咩樹我不是太清楚,但點都好,呢到個個人都支持妳架
原文章由 KY2004 於 07-7-5 15:48 發表 個個都話我要離開,我想真係要分開啦!唔應該咁迷黐囉!