關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 報30間幼稚園多唔多?
樓主: 9284
go

報30間幼稚園多唔多? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2169
261#
發表於 10-6-1 17:25 |只看該作者
好奇一問, 教學理念其實係d咩?小朋友開心成長? 傳統教學法?黎黎去去咪又係果d"官方"野, 有無人真係可以教下我點樣去理解學校的實際理念同我個小朋友係真係夾呢?

Rank: 5Rank: 5


2169
262#
發表於 10-6-1 17:31 |只看該作者
查實我份都唔錯的工, & 公司benefit都幾好, 如果小朋友病, 我就要sick leave 陪佢 (我一個月可以有2日sick leave), 如果小朋友暑假, 可能我果間係育嬰院, 假期比較少, 我就會用我自己的annual leave 陪佢 (我一年有15日annual), 老闆知我有小朋友, 有時都隻眼開隻眼閉, 遲到早退講聲就得, so far而家都仲撐到, 不過如果第時真係要讀出面的kg, 暑假咁長, 可能真係要搵個保母湊返一頭半個月了, 而家都唔敢唸咁長遠

原帖由 NICOLE123 於 10-6-1 17:19 發表



其實我想問下. 如果小朋友病 / 放假 / 暑假 你點打算 ?
我都有想過個仔番全日可以唔要工人.不過實情係想唔掂

另外我都想講 邊個有頭髮想做xx 呀 不過無工人又要番工真係無辦法者. 對住個工人好難受架 :;pppp: ...

Rank: 6Rank: 6


7800
263#
發表於 10-6-1 17:40 |只看該作者
原帖由 9284 於 10-6-1 17:31 發表
查實我份都唔錯的工, & 公司benefit都幾好, 如果小朋友病, 我就要sick leave 陪佢 (我一個月可以有2日sick leave), 如果小朋友暑假, 可能我果間係育嬰院, 假期比較少, 我就會用我自己的annual leave 陪佢 (我一年有1 ...


其實我份工唔比你講既差
我老板比我反9:40 我可以送埋果仔去九龍塘番學先去中環番工
假我比你多. 我仔sick leave 我公司唔扣我假 有咩事遲到早走都無問題 中間走去睇仔睇醫生都無問題 sick leave從無同我計
不過我都係想唔掂 點可以搵一個信得過既外人係假期照顧仔仔. 我相信係好難

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3173
264#
發表於 10-6-1 20:53 |只看該作者
原帖由 iantsang 於 10-6-1 15:49 發表
Hi 9284,

I still support you on applying to more kindergartens than less, as long as you can afford the time to fill the applications.

Understanding a kindergarten takes a lot of time, and it is not ...

我都好同意你的講法,有時間填又想報,就報,唔好比自己後悔,不過安排interview時就要考慮清楚,我女上年In頭果幾間表現好勇,到最後幾間開始無心情......個個小朋友唔同,到時再睇情形安排......

Rank: 4


644
265#
發表於 10-6-1 22:48 |只看該作者
Agree again!


原帖由 9284 於 10-6-1 17:10 發表
如果有一直睇開我呢個post都知, 我而家target左果6間full day kg, 全部都係有n班的, 即係根本k1的位會放好少出黎, 仲要本身果6間都係有d名氣, 即係大把人爭, 至於話可以報返屋企附近果d, 係就係有, 但係我唔想再比我 ...

Rank: 5Rank: 5


1685
266#
發表於 10-6-1 23:31 |只看該作者
小朋友有病有時唔係一日兩日就搞得掂架.. 我個仔返N班,流少少鼻水就叫你返歸,睇醫生食藥又唔係即時好得返晒. 試過一個星期返得一日學.真係睇醫生睇到暈!!三十日大假都唔夠用.

Rank: 4


707
267#
發表於 10-6-2 09:15 |只看該作者
原帖由 9284 於 10-6-1 17:31 發表
查實我份都唔錯的工, & 公司benefit都幾好, 如果小朋友病, 我就要sick leave 陪佢 (我一個月可以有2日sick leave), 如果小朋友暑假, 可能我果間係育嬰院, 假期比較少, 我就會用我自己的annual leave 陪佢 (我一年有1 ...


你份工真係唔差, 仲好過我.
不過有d野你一定要"識"放手, eg 比你老公分担or請工人, 我就係之前咩都要顧, 好辛苦, feel到有d神經質, 一定要學"識"放手
至於工人, 我十分滿意而家個印印姐姐, 無十全十美o家(一定唔夠媽媽做得好), 識"收放"就得....而家都不知幾好, 印印姐姐做哂d家務, 我返去食完飯就同個仔玩, story time..唔駛用時間係家務上, 好正

[ 本帖最後由 陳皮爸媽 於 10-6-2 09:44 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2169
268#
發表於 10-6-2 09:38 |只看該作者
嘩, 如果我個女入左你果間學校, 咪一年返得果幾日學?!

原帖由 rean_chau 於 10-6-1 23:31 發表
小朋友有病有時唔係一日兩日就搞得掂架.. 我個仔返N班,流少少鼻水就叫你返歸,睇醫生食藥又唔係即時好得返晒. 試過一個星期返得一日學.真係睇醫生睇到暈!!三十日大假都唔夠用. ...

Rank: 5Rank: 5


4454
269#
發表於 10-6-2 10:27 |只看該作者
原帖由 9284 於 10-6-2 09:38 發表
嘩, 如果我個女入左你果間學校, 咪一年返得果幾日學?!


如果病都俾你返學你咪仲驚!
全日班唔同托兒所(幫你定時餵藥都得);
作為2個小朋友o既家長,我敢大膽講句:
諗住塞個小朋友返全日班就天下太平無憂返工係錯o架!
唔請家傭都起碼有個後備(屋企人或屋企人o既家傭)幫手接送;病左有人辦工時間照顧.....

Rank: 5Rank: 5


4187
270#
發表於 10-6-2 10:31 |只看該作者
原帖由 oooray 於 10-6-2 10:27 發表

如果病都俾你返學你咪仲驚!
全日班唔同托兒所(幫你定時餵藥都得);
作為2個小朋友o既家長,我敢大膽講句:
諗住塞個小朋友返全日班就天下太平無憂返工係錯o架!
唔請家傭都起碼有個後備(屋企人或屋企人o既家傭)幫手接送;病 ...


我想講好耐,不過怕佢唔高興....

Rank: 6Rank: 6


6566
271#
發表於 10-6-2 10:38 |只看該作者
唔係邊間學校問題,係間間學校同家長都唔會想有病嘅小朋友繼續返學。我亞女已經唔係成日病,但都試過一個星期只返過一日學…如亞b流住鼻涕咁返學,你唔介意佢辛苦都要返,人地d家長都介意你亞b傳染佢個仔/女啦!
計數唔好計到咁盡,實在太多預算唔到嘅野發生啦!個女/仔咁寶唔想比工人湊,又冇家人可以幫手,咁就要自己黎啦,總要有取捨…

原帖由 9284 於 10-6-2 09:38 發表
嘩, 如果我個女入左你果間學校, 咪一年返得果幾日學?!

Rank: 5Rank: 5


4454
272#
發表於 10-6-2 10:40 |只看該作者
原帖由 brrbaby2007 於 10-6-2 10:31 發表


我想講好耐,不過怕佢唔高興....

唔爭在講多句:好多人唔鍾意請外傭;多個街外人係屋企行黎行去...
但小朋友返左學之後,唔單止要照顧生理需要(吃喝拉);心理需要亦好重要;
有朋友搵家中長者代照顧但方法/理念南轅北轍加上又唔話得;頂住條氣又唔好意思重新請家傭(攞番個仔/女揍好似好話佢唔掂咁...)

Rank: 6Rank: 6


7800
273#
發表於 10-6-2 10:49 |只看該作者
原帖由 sheffield 於 10-6-2 10:38 發表
唔係邊間學校問題,係間間學校同家長都唔會想有病嘅小朋友繼續返學。我亞女已經唔係成日病,但都試過一個星期只返過一日學…如亞b流住鼻涕咁返學,你唔介意佢辛苦都要返,人地d家長都介意你亞b傳染佢個仔/女啦!
計數唔好計到 ...


係呀.見到d家長好自私 個小朋友病都照番學又唔帶口罩...
我地唯有小心d 自己幫個仔帶. 人地問我仔係唔係病
我話唔係, 係怕人地傳染.小朋友咁細 好多時人地一個"克次" 你就中招. 好在我仔肯帶口罩

其實小朋友上左k 會好多課外活動班要上, 全日班就真係好難安排時間.
一係自己全職湊小朋友. 如果唔係一個可靠既工人真係必須.
所以雖然我黎緊要比長期服務金個工人姐姐. 有時又要睇佢面色. 不過為左個仔都係要忍.

Rank: 5Rank: 5


4187
274#
發表於 10-6-2 10:50 |只看該作者
原帖由 sheffield 於 10-6-2 10:38 發表
唔係邊間學校問題,係間間學校同家長都唔會想有病嘅小朋友繼續返學。我亞女已經唔係成日病,但都試過一個星期只返過一日學…如亞b流住鼻涕咁返學,你唔介意佢辛苦都要返,人地d家長都介意你亞b傳染佢個仔/女啦!
計數唔好計到 ...


但有時因敏感而running nose冇理由唔返呢?不過俾人懷疑好慘

Btw, 你又轉相頭,好cute呀

Rank: 5Rank: 5


2049
275#
發表於 10-6-2 10:55 |只看該作者
教育理念, 只是名詞一個...實際既大綱如下:
1.教學法(活動教學, 傳統教學, 小班教學, 蒙特梳利等等)
2.學校著重 (學校著重 德育教育, 學術成績, 語言方面 或是全人發展)
3.考試和功課量

只有媽媽是最清楚小朋友是適合那類教育法....

另外, 如果你是一位負責任既員工, 你點可以成日都突然放假, 暑假又要陪放假, 就算老細唔出聲, 你都唔好意思啦


原帖由 9284 於 10-6-1 17:25 發表
好奇一問, 教學理念其實係d咩?小朋友開心成長? 傳統教學法?黎黎去去咪又係果d"官方"野, 有無人真係可以教下我點樣去理解學校的實際理念同我個小朋友係真係夾呢? ...

Rank: 4


899
276#
發表於 10-6-2 11:44 |只看該作者
同意! 如果就學校的'教育理念'都未弄清, 憑'名牌'搵學校, 就兒戲左D. 名牌未必人人啱, 有人孭LB入型入格, 又有人孭個真貨似A貨的道理一樣. 身為父母普遍認為自己個囝囡總係優越少少的心態可以理解, K1面試的遊戲還未開始, 暫時唸同講都係天下無敵, 祝 好運!

**另外, 提一提大家, 好友在九龍塘所謂'名牌'的KG任教, 她們IN父母好叻, 如非VIP, 大家記得熟讀其'教育理念'應對才好!


原帖由 PEGGYP 於 10-6-2 10:55 發表
教育理念, 只是名詞一個...實際既大綱如下:
1.教學法(活動教學, 傳統教學, 小班教學, 蒙特梳利等等)
2.學校著重 (學校著重 德育教育, 學術成績, 語言方面 或是全人發展)
3.考試和功課量

只有媽媽是最清楚小朋友是適 ...

Rank: 6Rank: 6


6566
277#
發表於 10-6-2 11:59 |只看該作者
又係播,老師一定會問家長"點解揀我地學校"又或者"黎緊呢3年有乜期望"等等,都即間接考家長知唔知學校嘅教育理念同是否同意其理念… 咁樓主咪要背幾十間學校嘅教育理念囉!會唔會撈亂晒架?

[quote]原帖由 Nov 於 10-6-2 11:44 發表
同意! 如果就學校的'教育理念'都未弄清, 憑'名牌'搵學校, 就兒戲左D. 名牌未必人人啱, 有人孭LB入型入格, 又有人孭個真貨似A貨的道理一樣. 身為父母普遍認為自己個囝囡總係優越少少的心態可以理解, K1面試的遊戲還未 ...

Rank: 4


707
278#
發表於 10-6-2 12:16 |只看該作者
原帖由 sheffield 於 10-6-2 10:38 發表
唔係邊間學校問題,係間間學校同家長都唔會想有病嘅小朋友繼續返學。我亞女已經唔係成日病,但都試過一個星期只返過一日學…如亞b流住鼻涕咁返學,你唔介意佢辛苦都要返,人地d家長都介意你亞b傳染佢個仔/女啦!
計數唔好計到 ...


總要有取捨…我好支持呢句

你個女真好靚, 難怪成日轉相...呵呵

Rank: 4


707
279#
發表於 10-6-2 12:19 |只看該作者
原帖由 NICOLE123 於 10-6-2 10:49 發表


係呀.見到d家長好自私 個小朋友病都照番學又唔帶口罩...
我地唯有小心d 自己幫個仔帶. 人地問我仔係唔係病
我話唔係, 係怕人地傳染.小朋友咁細 好多時人地一個"克次" 你就中招. 好在我仔肯帶口罩

其實小朋友上左k ...


你個姐姐轉眼間5年啦?!

Rank: 6Rank: 6


7800
280#
發表於 10-6-2 12:37 |只看該作者
原帖由 陳皮爸媽 於 10-6-2 12:19 發表


你個姐姐轉眼間5年啦?!


個姐姐係我仔出世前1個月到...3年半了
再續就要比長期服務金了.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖