- 在線時間
- 18 小時
- 最後登錄
- 20-11-11
- 國民生產力
- 11
- 附加生產力
- 389
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-11-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 307
- 主題
- 20
- 精華
- 0
- 積分
- 707
- UID
- 228247

|
原帖由 9284 於 10-6-1 17:31 發表 
查實我份都唔錯的工, & 公司benefit都幾好, 如果小朋友病, 我就要sick leave 陪佢 (我一個月可以有2日sick leave), 如果小朋友暑假, 可能我果間係育嬰院, 假期比較少, 我就會用我自己的annual leave 陪佢 (我一年有1 ...
你份工真係唔差, 仲好過我.
不過有d野你一定要"識"放手, eg 比你老公分担or請工人, 我就係之前咩都要顧, 好辛苦, feel到有d神經質, 一定要學"識"放手
至於工人, 我十分滿意而家個印印姐姐, 無十全十美o家(一定唔夠媽媽做得好), 識"收放"就得....而家都不知幾好, 印印姐姐做哂d家務, 我返去食完飯就同個仔玩, story time..唔駛用時間係家務上, 好正
[ 本帖最後由 陳皮爸媽 於 10-6-2 09:44 編輯 ] |
|