註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 多利是 於 08-2-13 12:23 發表 come 大盛 -- 琴日同 hoganma 講起, 我地兩個都得 bor, 唔知搵唔搵得返個 list 呢?? 我記得 fun 同 katiema 都得架, 好似.....
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 12:28 發表 咁雪, ky同yan點呢? 一陣call佢地覆實先.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 12:28 PM 發表 咁雪, ky同yan點呢? 一陣call佢地覆實先.
原文章由 yan02 於 08-2-13 12:36 PM 發表 雪雪只腳仲未好返,不知他出不出 ?如人不齊就再改期囉
原文章由 多利是 於 08-2-13 12:55 PM 發表 come 一係你 call call, fun, katiema, 同埋cc, 睇佢地得唔得??
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 14:22 發表 我send左message比love, 唔知佢收唔收呢!!
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 14:24 發表 佢有帶電話?
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 02:18 PM 發表 多: 剛同雪食lunch, 佢15/2都應該出得, 如可以的話去油塘打邊爐你地話好唔好???
原文章由 多利是 於 08-2-13 14:29 發表 下? if 去油塘, 我唔去啦~ 一來遠, 二來我呢排食左好多 hotpot 呀
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 14:23 發表 15/2 大盛 come hoganma 多 fun 雪 yan ktma
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:03 發表 我返來啦. come : 等14號等好耐呀, 下次都係MTR快.
原文章由 雪文 於 08-2-13 15:06 發表 come,你哋都係唔好confirm我, 我好掛住我女, 我可能明天真係跑返去接佢. 咁 15號晚睇趕唔趕到一齊去食.