關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
261#
發表於 07-7-5 10:01 |只看該作者
你同Love一齊去玩啦. 不過睇今日天氣都唔係幾好.

原文章由 hoganmama 於 07-7-5 09:54 發表
唔緊要la, 小朋友休息多d la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
262#
發表於 07-7-5 10:18 |只看該作者
亞仔醒咗, 燒到 38.9, 好擔心, 要快D去睇DR先.

88啦

Rank: 8Rank: 8


17382
263#
發表於 07-7-5 10:29 |只看該作者
我諗唔得多過得啦,天氣咁樣


原文章由 雪文 於 07-7-5 10:01 發表
你同Love一齊去玩啦. 不過睇今日天氣都唔係幾好.

Rank: 8Rank: 8


17382
264#
發表於 07-7-5 10:32 |只看該作者
咁就要睇左先啦,親e+岩岩起就要快d睇好佢,
我識幾個人都 呀,呢輪d天氣真係要小心


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-5 10:18 發表
亞仔醒

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
265#
發表於 07-7-5 11:18 |只看該作者
hihi,
lee 排實在太忙了.....
轉左新版真的睇唔慣

你地最近有咩攪?  (我冇溫書呀!)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
266#
發表於 07-7-5 11:25 |只看該作者
今朝好多野做, 又出左去一陣, 返黎時先睇倒你仔病左:cry:, 希望佢
快d好返啦!!!!

原文章由 雪文 於 07-7-5 09:56 發表
我老公一早叫醒亞仔換埋校服叫佢返學, 好彩無去, 又發燒又嘔, 去到都俾人退返來啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
267#
發表於 07-7-5 11:25 |只看該作者
無乜呀, 你呢????


原文章由 funbabyhk 於 07-7-5 11:18 發表
hihi,
lee 排實在太忙了.....
轉左新版真的睇唔慣

你地最近有咩攪?  (我冇溫書呀!)

Rank: 5Rank: 5


2977
268#
發表於 07-7-5 11:57 |只看該作者
上次我地都病了一個星期才好些,小心![quote]原文章由 雪文 於 07-7-5 10:18 發表
亞仔醒

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
269#
發表於 07-7-5 12:09 |只看該作者
祝仔仔快 d 好番.

原文章由 雪文 於 07-7-5 10:18 發表
亞仔醒咗, 燒到 38.9, 好擔心, 要快D去睇DR先.

88啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
270#
發表於 07-7-5 13:10 |只看該作者
轉左新版, 真係唔係好想成日蒲住lee度!

Rank: 8Rank: 8


17382
271#
發表於 07-7-5 14:14 |只看該作者
<img src="[url=]http://www.fx-word.com/img1/20070705/1183612505Z.gif[/url]">


點樣先可以整番落果簽名檔度呀
我攪左成朝都攪唔到既

Rank: 8Rank: 8


17382
272#
發表於 07-7-5 14:22 |只看該作者
整到啦
原來要打代碼

Rank: 6Rank: 6


6601
273#
發表於 07-7-5 14:25 |只看該作者
雪雪:

希望你小朋友快些好番啦!

Rank: 5Rank: 5


2993
274#
發表於 07-7-5 14:33 |只看該作者
雪文,

一入黎就睇到妳仔仔病左,快d睇e生喇,希望妳仔仔快d好返晒啦.

原文章由 雪文 於 07-7-5 10:18 發表
亞仔醒咗, 燒到 38.9, 好擔心, 要快D去睇DR先.

88啦

Rank: 5Rank: 5


2977
275#
發表於 07-7-5 14:54 |只看該作者
又改啦!玩c人!不如叫bk send份使用手冊來,睇完先至玩。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
276#
發表於 07-7-5 15:04 |只看該作者
又變番一入黎睇最後個post, bk想點ar
原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 14:54 發表
又改啦!玩c人!不如叫bk send份使用手冊來,睇完先至玩。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
277#
發表於 07-7-5 15:05 |只看該作者
ky: 你近排點呀? 好擔心你呀!


原文章由 KY2004 於 07-7-5 14:25 發表
雪雪:

希望你小朋友快些好番啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
278#
發表於 07-7-5 15:08 |只看該作者
都算好快作出改善!

原文章由 hoganmama 於 07-7-5 15:04 發表
又變番一入黎睇最後個post, bk想點ar  

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-5 15:20 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2977
279#
發表於 07-7-5 15:15 |只看該作者
功能多左,但真係唔慣。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
280#
發表於 07-7-5 15:19 |只看該作者
比多少少時間啦!!!:-|



原文章由 hermanpapa 於 07-7-5 15:15 發表
功能多左,但真係唔慣。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖