關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
241#
發表於 08-2-13 10:20 |只看該作者
好似話再攞假麻
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 10:14 發表

佢好似話淨放紅日架喎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
242#
發表於 08-2-13 10:26 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 10:20 發表
都唔知真定假, 博唔過la, 幾千蚊, 我寧願去排waiting or not buy lor

我搵唔倒個TOPIC喎! 不過算啦, 正如你所講, 去專門店買穩陣D. OR NOT BUY!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
243#
發表於 08-2-13 10:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 10:20 發表
好似話再攞假麻

OICOICOIC

Rank: 8Rank: 8


17269
244#
發表於 08-2-13 10:29 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-13 10:20 發表
都唔知真定假, 博唔過la, 幾千蚊, 我寧願去排waiting or not buy lor

弊在waiting都唔俾呢!:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17269
245#
發表於 08-2-13 10:33 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 10:26 發表

我搵唔倒個TOPIC喎! 不過算啦, 正如你所講, 去專門店買穩陣D. OR NOT BUY!!!

come come:

NOT BUY,但你個心囉囉攣喎

Rank: 8Rank: 8


17269
246#
發表於 08-2-13 10:35 |只看該作者
聽日係Valentine's Day,你地會點celebrate呀?
從今年起,以後的Valentine's Day,我都要lonely咁過喇。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
247#
發表於 08-2-13 10:56 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-13 10:35 發表
聽日係Valentine's Day,你地會點celebrate呀?
從今年起,以後的Valentine's Day,我都要lonely咁過喇。

我個朋友都買左個大的GM, 覺得唔多好睇, 都係MM好DDD!! 唉,  唔買啦, 算啦!!!
我都係同平時一樣咋!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
248#
發表於 08-2-13 11:04 |只看該作者
尋日激c, 我去個朋友家拜年, 咩個肚臍手袋, 個朋友食野時滴左d豉油落我個袋度

Rank: 5Rank: 5


3104
249#
發表於 08-2-13 11:18 |只看該作者
ky :

男人呢家野呢,不要太在乎,我是這樣想的,因我現在是將仔女放在第一位,條佬可有可沒,情人節呢的日子,我很少慶祝的,或者我就是欠缺那一點點的溫柔與心思,搞到2公婆的生活很乏味,再過一星期我又再大一歲啦,回想呢幾年,除左生左2件外, 好似其余的日子都是平淡度過,生活中己沒有激情,只有不斷的煩惱...
我成日都在想,假使有一天,我離左婚,我就不會再結,會自己養大對仔女,幾辛苦都好,我就是不想靠男人,可能我的男人比不到安全感
所以你不必傷心,他不想你活得開心,你反而要活得更開心,生活得更精彩,后面仲有大把生活要過,何必為了人生的一個小小挫敗,而放棄自己未來的生活呢

原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 09:57 發表

KY: 你明白就最好啦, 傻都唔好比自己傻咁耐!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
250#
發表於 08-2-13 11:22 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 11:04 發表
尋日激c, 我去個朋友家拜年, 咩個肚臍手袋, 個朋友食野時滴左d豉油落我個袋度

咁點呀?我都成日唔小心架,不過我D係cheap袋,算啦。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
251#
發表於 08-2-13 11:24 |只看該作者
我都無慶祝gar
原文章由 lky2008 於 08-2-13 10:35 發表
聽日係Valentine's Day,你地會點celebrate呀?
從今年起,以後的Valentine's Day,我都要lonely咁過喇。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
252#
發表於 08-2-13 11:25 |只看該作者
抺得luck嗎??
原文章由 come爸嘩 於 08-2-13 11:04 發表
尋日激c, 我去個朋友家拜年, 咩個肚臍手袋, 個朋友食野時滴左d豉油落我個袋度

Rank: 8Rank: 8


17269
253#
發表於 08-2-13 11:25 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-13 11:18 發表
ky :

男人呢家野呢,不要太在乎,我是這樣想的,因我現在是將仔女放在第一位,條佬可有可沒,情人節呢的日子,我很少慶祝的,或者我就是欠缺那一點點的溫柔與心思,搞到2公婆的生活很乏味,再過一星期我又再大一歲啦,回想呢 ...

yan yan:

多謝你的鼓勵。

我痛係因愛同埋唔咁心被拋棄,希望他可回頭,但他跟她好得不得了,係我自作多情同儍。

Rank: 6Rank: 6


8125
254#
發表於 08-2-13 11:43 |只看該作者
ky

why 會 lonely?? 仲有囡囡麻...佢咪你 honey 囉

我年年情人節都同囝慶祝生日, 佢生於2月14, 都無咩特別去慶祝情人節, 阿囝 -- 已成為我既 valentine 啦

原文章由 lky2008 於 08-2-13 10:35 AM 發表
聽日係Valentine's Day,你地會點celebrate呀?
從今年起,以後的Valentine's Day,我都要lonely咁過喇。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
255#
發表於 08-2-13 11:43 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-13 11:22 發表

咁點呀?我都成日唔小心架,不過我D係cheap袋,算啦。

有d印得甩, 有d印唔甩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
256#
發表於 08-2-13 11:45 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-13 11:25 發表
我痛係因愛同埋唔咁心被拋棄,希望他可回頭,但他跟她好得不得了,係我自作多情同儍。

比d時間自己啦.:cry: :cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6


8125
257#
發表於 08-2-13 11:47 |只看該作者
ky

yan媽講得岩, 你要過得開心d....唔好再唸呢個男人啦...佢既然可以開口罵你, 都唔值得你愛啦.....forget it la.........唸下點同囡囡開心咁過埋之後既日子仲好啦...add oil

quoted
所以你不必傷心,他不想你活得開心,你反而要活得更開心,生活得更精彩,后面仲有大把生活要過,何必為了人生的一個小小挫敗,而放棄自己未來的生活呢
unquoted

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
258#
發表於 08-2-13 11:49 |只看該作者
唔知send message比love叫佢幫我買袋得唔得呢?!?!?!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
259#
發表於 08-2-13 11:50 |只看該作者
各位15/2大盛果度點架???? book幾多人???

Rank: 6Rank: 6


8125
260#
發表於 08-2-13 11:52 |只看該作者
ky

與其空等一個不愛自己, 只會傷害自己的男人, 不如忘記背後, 努力面前, 積極面對人生; 但人, 總要點時間療傷的, 努力吧!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖