關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3382
241#
發表於 07-6-20 19:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Cryus mum,


Thanks a lot.

聽講話因有小朋友要補考,所以遲遲未派試卷,係咪呀!


CyrusMom 寫道:
mp, rn,

Thanks for update.

rn, ra, jenk,

I've download the photo of English Choral Competition & mail to you already, please check.
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 6Rank: 6


8185
242#
發表於 07-6-20 19:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

just clean..... 500m also full ......
小桃兒 寫道:
hhkk,

Where are u recently? Miss u much.
I can't send the photos to you because your mailbox is full!  You must be very busy. :cry:

Rank: 6Rank: 6


8185
243#
發表於 07-6-20 19:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

咁要恭喜ruby喇~~~
rubyngan 寫道:
mp, cryusmom

今日帶回校的彩虹冊..你地睇下有無 全級首20名/班首 3名...等項..班主任有無簽名
我看已改哂卷...亞女音樂 全年甲等..簽左名
我估唔知會唔會第 3 /20名的項也有簽...當然 亞女無份..所以我唔知呀

Rank: 6Rank: 6


8185
244#
發表於 07-6-20 19:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

MJ,

睇見你咁.....我都有啲驚   
事關阿女專業係"貪靚" 強項係多咀 專長係唱歌~
第日讀小學點算
MyJade 寫道:
各位媽咪,

我終於大釋放了!     

Rank: 5Rank: 5


4322
245#
發表於 07-6-20 19:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

Please check email.

[quote]
heiheikeikei 寫道:
just clean..... 500m also full ......

Rank: 6Rank: 6


8185
246#
發表於 07-6-20 20:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

yes~ got it, many thanks~
小桃兒 寫道:
hhkk,

Please check email.

[quote]
heiheikeikei 寫道:
just clean..... 500m also full ......

Rank: 5Rank: 5


1246
247#
發表於 07-6-20 21:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

ra,

係有人要補考,但不清楚係咪呢個原因.  

另國語科已經知道成績.

[quote]
rowenaanson 寫道:
Cryus mum,


Thanks a lot.

聽講話因有小朋友要補考,所以遲遲未派試卷,係咪呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
248#
發表於 07-6-20 21:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

CryusMom,
嘩~~咁快嘅....
點呀? 滿意嗎? 記得上次你囝囝測驗都set到個target 好高
  
[quote]
CyrusMom 寫道:
ra,

另國語科已經知道成績.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
249#
發表於 07-6-20 21:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

合格咪得囉....只係一年級..唔好咁緊張
我見隔離 forum 個媽咪, 個囡囡成績平均都有8x都喊....佢囡囡一定好大壓力 :cry:
rubyngan 寫道:
mj

你講嘜野叻...佢中文 讀左分... ..佢中文已經係最叻果科...所以..依家果心..實左...

所以玩埋 呢個 week...唔諗甘多住

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
250#
發表於 07-6-20 21:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

呢個政府真係有問題...每年都要做..中英數...
點解要d小朋友做咁多無謂嘅測驗...
好彩學校冇比咩壓力佢地

彩虹冊.....1F 好似冇叫我地帶喎....又或者係阿仔冇野好簽
[quote]
rubyngan 寫道:
mp, cryusmom

今日亞女話又要做中文..聽講是交政府做來平估小一的情況..(學能測驗)...不用計分的(校內)..每年都要做..中英數...

今日帶回校的彩虹冊..你地睇下有無 全級首20名/班首 3名...等項..班主任有無簽名
我看已改哂卷...亞女音樂 全年甲等..簽左名
我估唔知會唔會第 3 /20名的項也有簽...當然 亞女無份..所以我唔知呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
251#
發表於 07-6-20 21:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

再提吓大家先~~     

[size=xx-large]報名BBQ啦~~

[size=large]

Rank: 5Rank: 5


3302
252#
發表於 07-6-20 21:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi,

  

Rank: 5Rank: 5


3302
253#
發表於 07-6-20 21:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

你女女好叻呀! 恭喜!      [/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
254#
發表於 07-6-20 21:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Hi ttmm,

你尋日跟住去左邊樹玩呀?

Rank: 5Rank: 5


3302
255#
發表於 07-6-20 21:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃兒,

Thank you very much.

[quote]
小桃兒 寫道:
1B mami and 1F mami,

I found the pictures of 1B and 1F class and send to you accordingly. Please check.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
256#
發表於 07-6-20 21:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃,

已收到.....阿仔又兩頭望
小桃兒 寫道:
1B mami and 1F mami,

I found the pictures of 1B and 1F class and send to you accordingly. Please check.

Rank: 5Rank: 5


3302
257#
發表於 07-6-20 21:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

去游水。攪到勁攰。

cheungmp 寫道:
Hi ttmm,

你尋日跟住去左邊樹玩呀?

Rank: 5Rank: 5


3302
258#
發表於 07-6-20 21:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

會唔會去北潭涌呀

Rank: 5Rank: 5


2114
259#
發表於 07-6-20 21:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk

你講緊 都好似我細女喎...我件好似仲早你小小...家下真係有D驚[quote]
heiheikeikei 寫道:
MJ,

睇見你咁.....我都有啲驚   
事關阿女專業係"貪靚" 強項係多咀 專長係唱歌~
第日讀小學點算[quote]

Rank: 5Rank: 5


2114
260#
發表於 07-6-20 21:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

MP

報名係 2選1..還是 2日都成行架?
亞女周六晚要學溜冰,..所以去就要請假..請唔到 2 個 WEEK
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖